2020-08-30, 15:05
Medlem
Ontogeness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsMelankoli
Du har helt rätt!
Kapslarna från apoteket innehåller utfyllnadsämnen vilket gör att det ser möjligt och annorlunda ut.
Bedömande av hur du beskriver ditt pulver så är det nog bra kvalité på Pregabalinet!
Av min erfarenhet så brukar dem kristallliknande batcherna vara väldigt potenta.
Simma lugnt!

Mvh

Det var det jag tänkte, en 300mg-kapsel innehåller ju väldigt mycket pulver sett till mängden, och när jag väger upp 300mg av detta pulver så är det inte i närheten en lika stor hög.

Laktosmonohydrat är det förresten de petar in i Pfizers kapslar!

Jadå, det glittriga gör helt klart sitt jobb. Väldigt behagligt att snorta, tyckte doften påminde om hotell-lobby (?) av någon anledning. Jag är nöjd.
Citera
2020-08-30, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ontogenes
Det var det jag tänkte, en 300mg-kapsel innehåller ju väldigt mycket pulver sett till mängden, och när jag väger upp 300mg av detta pulver så är det inte i närheten en lika stor hög.

Laktosmonohydrat är det förresten de petar in i Pfizers kapslar!

Jadå, det glittriga gör helt klart sitt jobb. Väldigt behagligt att snorta, tyckte doften påminde om hotell-lobby (?) av någon anledning. Jag är nöjd.

Ja precis, Pzifer använder laktos som utfyllnad i deras kapslar.
Gött att pulvret fungerar!
Du får klart förtära ditt pregabalin hur du vill, men ett tips är att väga upp en mängd pulver, lägg det i en bit papper/rizzla och bomba det(svälj)
Biotillgängligheten är högst oralt, så effekten blir betydligt bättre av att svälja det istället för att snorta.
Om du ej provat det så gör det

Mvh
Citera
2020-09-01, 15:39
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ja precis, Pzifer använder laktos som utfyllnad i deras kapslar.
Gött att pulvret fungerar!
Du får klart förtära ditt pregabalin hur du vill, men ett tips är att väga upp en mängd pulver, lägg det i en bit papper/rizzla och bomba det(svälj)
Biotillgängligheten är högst oralt, så effekten blir betydligt bättre av att svälja det istället för att snorta.
Om du ej provat det så gör det

Mvh

Effekten är snarare obefintlig om du snortar Pregabalin, biotillgänglighet=0%. Svälj. punkt. Lika dumt som att försöka snorta benzo, fungerar inte heller.
Citera
2020-09-05, 06:35
Medlem
... och om du verkligen vill känna av Lyricans fulla potential så är det i princip obligatoriskt att ta någon öl eller två. Räkna med riktigt dålig balans, och om du inte tagit låg dos/har tolerans så kommer det vara omöjligt att gå rakt (dvs inte att rekommendera ute på krogar). Och som föregående sa: svälj det. Jag kan ta och snorta en kapsel då och då enbart för placebo, men det är verkligen slöseri.
Citera
2020-09-09, 21:44
Medlem
Träffade en läkare som sa att Lyrica inte fungerar mot opi AT/sug...garvade lite när han sa att det inte fungerar. Läskigt att vi som guinea pigs inte har något att säga till om, utan läkarnas ord är våran lag. Trots att dem bara läst böcker, för man lyssnar aldrig på en pundare. Men han får gärna gå till avgiftningen och ge en opi sjuk en 600 dos vänta 2 timmar så får vi se om hans åsikt är den samma...
Citera
2020-09-09, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuffPuffPass420
... och om du verkligen vill känna av Lyricans fulla potential så är det i princip obligatoriskt att ta någon öl eller två. Räkna med riktigt dålig balans, och om du inte tagit låg dos/har tolerans så kommer det vara omöjligt att gå rakt (dvs inte att rekommendera ute på krogar). Och som föregående sa: svälj det. Jag kan ta och snorta en kapsel då och då enbart för placebo, men det är verkligen slöseri.

Kan vara sjukt nice men då bör i mitt tycke lyrican tas först, för att mer använda alkon som en booster. Nyckeln är alltid mer Lyrica och mindre alko, mer koffein än alkohol bör oxå tillägas. Koffein gifter sig fint med pregabalin likaså låg dos alko. Men vissa börjar säkert med alko och tar lyrica, det är inte o rekommendra för färskingar. Bara några öl, så känner man efter när man hittar nirvana. Dem roligaste kvällarna har solklart vart hög dos lyrica + hög dos koffein och låg dos alko. Sitter på 2 kartor Lyrica kanske är dags för en utekväll snart, det var länge sedan
Citera
2020-09-12, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nutkjell
Till din cred så tycker jag att du har varit ganska duktig på att hamra hem hur hemsk AT på pregabalin kan vara. Både i denna tråd och andra. För egen del tror jag ditt tjat indirekt fått mig att undvika doshöjningar när andan fallit på i svagare stunder.
Jag har själv aldrig testat Lyrica bara benso men de som har missbrukat eller stått på höga doser Lyrica som jag känner säger att det är den värsta drogen av alla att klippa. En av mina grannar här på mitt LSS boende var tung narkoman. Hon har testat eller gått på i stort sett varenda drog eller narkotikaklassat preparat som finns. Idag har hon klippt allt sitt missbruk förutom Lyrican.

Lyrican får hon lagligt utskriven numera och vill helst sluta med också i sinom tid, men enligt henne finns det ingen drog som ger värre abstinens eller är värre att sluta med än just Lyrica.

Låg själv inlagd på psyk en kort period med en tjej som var missbrukare men hade Lyrica lagligt på recept mot ångest och det var samma visa där. De kunde trappa ur henne på de andra drogerna utan några större problem men Lyrican gick inte, hon blev helt rabiat av abstinens, så de satte in hennes Lyrica igen.
Citera
2020-09-12, 21:20
Medlem
Vad tycker ni om Lyrica 300mg ifrån Signature(indiskt företag)?
När jag åt dem förra året tyckte jag dem fungerade precis lika bra som svenska, men nu senast när jag testade fick jag knappt effekt alls trots att jag tog 900mg
Har bara hört bra om dem för det mesta, därför jag blir lite förundrad.
Citera
2020-09-13, 00:21
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Vad tycker ni om Lyrica 300mg ifrån Signature(indiskt företag)?
När jag åt dem förra året tyckte jag dem fungerade precis lika bra som svenska, men nu senast när jag testade fick jag knappt effekt alls trots att jag tog 900mg
Har bara hört bra om dem för det mesta, därför jag blir lite förundrad.

Folk har en tendens att överdriva hur bra saker är när dem handlar från darknet. Har inte köpt signature men handlat märket Pregalis från indien. De var inte lika bra som svenska men priset gjorde att jag inte brydde mig så mycket. Har sett signature säljas för typ 30kr st per 300mg på flugsvamp vilket jag aldrig skulle ge för dem. Om jag skulle köpa något indiskt så skulle det max kosta 50% av vad motsvarande euoropeiska märken gör.
Senast redigerad av Zot^ 2020-09-13 kl. 00:25.
Citera
2020-09-13, 17:48
Medlem
Thraxxs avatar
Är Insomnia en vanlig bieffekt efter avslutat bruk av Lyrica? Tog enbart Lyrica 150mg i typ 6 dagar någon dag 600mg, aldrig brukat Lyrica innan. Den hjälpte ångesten & sömn bra till en början men den där satans huvudvärken och tyngden i bakhuvudet fick mig att sluta tvärt!

Nu 5 dagar senare och har fortfarande Insomnia och är helt i dimman ännu! Sover kanske 1/2 timmar per natt dom senaste 5 dygnen och har varit så sen jag slutade med Lyrican.
Citera
2020-09-13, 19:49
Medlem
DarkOceans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Är Insomnia en vanlig bieffekt efter avslutat bruk av Lyrica? Tog enbart Lyrica 150mg i typ 6 dagar någon dag 600mg, aldrig brukat Lyrica innan. Den hjälpte ångesten & sömn bra till en början men den där satans huvudvärken och tyngden i bakhuvudet fick mig att sluta tvärt!

Nu 5 dagar senare och har fortfarande Insomnia och är helt i dimman ännu! Sover kanske 1/2 timmar per natt dom senaste 5 dygnen och har varit så sen jag slutade med Lyrican.

Haha gud ja, helt omöjligt att sova 😂 kan bli problem även utan beroende, tar nu bara lyrica ibland låg dos 150 mg men får fortfarande sömnproblem och helt sjuka drömmar som varar längre en än vecka. Inte värt det slängde skiten idag
Citera
2020-09-13, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx

Trappa ner istället. Öppna kapseln och ta typ hälften.

Eller fixa Z-analoger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in