Fan vad det suger att dom höjt priset på 6-pack freeway. Nu är det så få varor ur det ordinarie sortimentet som fortfarande går att köpa att det blir max ett par besök i månaden, tidigare var det ett par besök per vecka och då med flera fulla kassar, nu ryms varorna i händerna.
Jag misstänker att dom följer den här tråden och systematiskt kör en exitscam på populära varor så här får ni min lista på vad jag fortfarande köper hos er, förstör dessa också så slipper ni mig helt som kund: Ängens mjölk, hamburgerbröd. korvbröd, 16-pack smältost, tvål och brusvitaminer.
Citat:
Ursprungligen postat av
PommesOchKebab
La Limonata och L´Aranciata var riktigt trevliga, den första påminner lite om den där flaskan som ser ut som en citron som man har på maten. Nu tänkte jag inte på hur mycket dom kostade men kommer bli fler såna. På mitt lidl fanns det otroligt många burkar utav båda smakerna så hoppas att den inte är populär bland annat folk.
Inferno chipsen, helvete vad det väckte en. En påse räcker väldigt länge då det inte blir mer än 10 nävar åt gången. tjoho Kerstin!
För övrigt, vilken vecka på lidl tycker ni är bäst? Vilken ska man hålla extra koll på? Nu senast var det grekisk men tyckte inte det fanns något speciellt.
// PoK
Temaveckorna tycker jag har blivit sämre och sämre, eller så är det jag som börjar tröttna på Lidl. De finska veckorna var super innan men de senaste gångerna har det inte varit så lockande att jag ens tagit vägen förbi Lidl, nästa vecka är det finskt och tjärschampot är tillbaka så det lär bunkras upp. Engelska veckorna brukade vara rena julafton men är numer bara en gäsp. Inte heller de amerikanska veckorna ger något extra inköp, det är inget speciellt bara för att det är amerikanskinspirerade förpackningar. Jag känns som målgruppen för ovan nämnda temaveckor men dom missar grovt.
Alla andra temaveckor går mig helt förbi, som grekiska, turkiska, spanska osv, de veckorna vänder sig till en annan målgrupp.