Citat:
För att SD har ett alibi. Som LW-försvararna
vägrar acceptera eftersom de skiter i om han
är GM eller inte. De vill att han ska straffas för
att han behandlade LW som skit. Och det
tycker de att han ska få livstids fängelse för
trots att det var LW som accepterade och
tillät honom att behandla henne som en
bajstrasa.
vägrar acceptera eftersom de skiter i om han
är GM eller inte. De vill att han ska straffas för
att han behandlade LW som skit. Och det
tycker de att han ska få livstids fängelse för
trots att det var LW som accepterade och
tillät honom att behandla henne som en
bajstrasa.
Jag tror inte på ”alibit”.
Jag vill inte att SD åker dit om han inte är GM.
Jag begriper dock inte varför han inte bara lämnade LW.
Idag har jag lyssnat på när han berättar om hur oskickligt LW behandlade sina män.
SD talade om för henne att hon inte kan begära av dem, männen, att de först (?) ska ha sex, och sen kommer LW på att hon bara vill att de ska vara vänner, men att hon sen ändå fortsätter att ”flörta” med dem, typ. Det får hon förstå att detta kommer att leda till ilska.
Det är väl ok att han påpekar detta för LW, men samtidigt låter det ungefär som om han beskriver sitt eget beteende mot LW, vilket han verkar tycka är helt ok.
Ang JG och varför SD inte kontaktar honom när LW försvunnit: nej, SD vet ju att de inte har kontakt. Hur han nu kan veta det (jfr relationen HD/JS som han totalt missbedömt arten av, eller för all del även LW/Beh**X).
SD utgår ifrån att LW blivit våldtagen. Även där har han fel.
SD står och väntar vid fel dörr vid polisstationen. (Och här utgår jag bara ifrån att det är han som står på fel ställe, för annars hade han säkert blåst upp det mera.)
Han tycker att HD gör fel som inte slänger ut honom då han varit otrogen. Och därmed skjuter han, sin vana trogen, över skulden och ansvaret på henne.
Han är sannerligen inte ofelbar även om han verkar finna tillfredsställelse i att rätta andra.
Det är så mycket märkligheter att man blir alldeles matt av att höra på honom.
Men, jag vill inte att SD fälls för mordet bara för att han är SD. Jag vill att han fälls om han är GM. Det finns inget egenvärde i att just SD fälls - om han inte är GM - särskilt inte eftersom då den riktige GM skulle gå fri.
Tillägg angående ”männen”:
Jag vet inte hur många de var, och det skiter jag uppriktigt sagt i. Om de var gifta så anser jag att det var deras ansvar att låta bli att vara otrogna.
Senast redigerad av StudebakerHog666 2020-09-07 kl. 18:07.
Senast redigerad av StudebakerHog666 2020-09-07 kl. 18:07.