Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
Jeg merker meg at TT med få unntak lar være å pirke borti med ildtang engang, hypotesen om at TH og alle barna står bak drapet på AE.
Ta Legokatt f.eks.: Maste i flere dager om en forklaring på 0910 sms’n og har ikke nevnt denne med ett ord etter at jeg lanserte kode-teorien for flere uker siden.
All spammingen rundt post, lys og søppel etter at noen berører en hypotese som involverer TH og/eller noen av barna, tar jeg som tegn på at tampen brenner.
Dette er desperate forsøk på å vanne ut saften når det oppstår problemer med bortforklaring, og vi andre bør holde oss for gode til å fyre oppunder våset.
Maser du igjen angående denne SMS'en?
Som sagt så tror jeg absolutt ikke at alle barna og TH står bak dette.
Men kan godt stille deg noe spørsmål hvis du har lyst til å briljere!
1. Du har forklart at SMS'en er "kodespråk" som TH rotet med og forklarte feil om i avhør..
Men hva betydde "kode-språket" som TH forklarte i avhør?
Det vil si hva betydde "ringe og avklare detaljer angående hytteturen" oversatt til kodespråk i plottet?
2. Tror du politiet har funnet "hemmelige spor" fra bruk av sprangridningshest i plottet? Mystisk hestemøkk som kan dateres tilbake til den dagen og knytter D2 til gjerningen?
3. Kan politiet ha funnet malekoster og vater hjemme hos sønnen og knyttet han til et av disse håndtverkerfirmaene? Var han forkledd som polsk håndverker med stige den dagen?
4. Var prestedatter den som egentlig var spesialist på stemmeforvrengere? Hun brukte dette aktivt i gudstjenesten for å etterligne stemmen til både satan og gud?
Denne teknikken kunne også gitt "god klang" i kirkekoret!