2020-09-03, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Du får nog fråga dem, tror du är den enda i tråden som jobbar där.

Kan du inte berätta lite mer vad de betalar per meddelande och vad för bonus de har? Förstod det som att det bara var 0.13 euro/meddelande och på Chattcentralen? Vad kör de för användarnamn?

De använder DS. Just nu har TexKings en bonus på vem som skriver mest respektive näst mest. Man får 50 euro om man gör mest, näst mest 25 euro. Fick höra att när flera kommer in fler så ökar de till 100 euro för första plats, osv. Fick också meddelande från coachen att man kan få 10-40 euro per rekrytering. Anledningen att jag valde dem är att jag har hört att det är mycket strul och otrevliga coacher på andra sidor, vet inte om det stämmer, men tycker att coachen här är trevlig. Jag tror inte heller att de ger feedback, de tar tydligen bara kontakt med än om man gör stora fel.
2020-09-03, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperDuperKnegaren
De använder DS. Just nu har TexKings en bonus på vem som skriver mest respektive näst mest. Man får 50 euro om man gör mest, näst mest 25 euro. Fick höra att när flera kommer in fler så ökar de till 100 euro för första plats, osv. Fick också meddelande från coachen att man kan få 10-40 euro per rekrytering. Anledningen att jag valde dem är att jag har hört att det är mycket strul och otrevliga coacher på andra sidor, vet inte om det stämmer, men tycker att coachen här är trevlig. Jag tror inte heller att de ger feedback, de tar tydligen bara kontakt med än om man gör stora fel.

Om det är chattcentralen så kommer de garanterat att kontakta dig för skitsaker förr eller senare, var så säker.
2020-09-03, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Om det är chattcentralen så kommer de garanterat att kontakta dig för skitsaker förr eller senare, var så säker.

De använder deras plattform, men det är INTE samma coacher. Mycket trevligare och ser mellan fingrarna på skitsaker.
2020-09-04, 22:00
Medlem
R4hu7s avatar
Ansökte till Texkings idag och fick jobbet direkt. Det är bara att skriva på, jag märker att du har erfarenhet, så en prövotid behövs inte
Blir att varva lite australienska mess med svenska. Får se vad TexKings går för.

Edit: Vad är det för trams att man helst ska skriva "IN11" och "UT11" till en Skype arbetsgrupp varje gång man loggar in och ut på sidan? Haha!
Senast redigerad av R4hu7 2020-09-04 kl. 22:27.
2020-09-04, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Ansökte till Texkings idag och fick jobbet direkt. Det är bara att skriva på, jag märker att du har erfarenhet, så en prövotid behövs inte
Blir att varva lite australienska mess med svenska. Får se vad TexKings går för.

Edit: Vad är det för trams att man helst ska skriva "IN11" och "UT11" till en Skype arbetsgrupp varje gång man loggar in och ut på sidan? Haha!

Coachen sa till mig att hans boss vill ha det så, men att han inte bryr sig så mycket.
2020-09-05, 06:33
Medlem
R4hu7s avatar
Vad fan har de inte fixat "Blacksexy"-profilen på chattcentralen ännu? Den har ju varit segare än en död snigel sedan 2016 vad fan! Trodde Svarta Änkan (som jag kallar profilen för) var åtgärdat nu men icke. Nu minns jag varför jag blev lack på CC haha!
2020-09-05, 13:26
Medlem
Citat:
Vad fan har de inte fixat "Blacksexy"-profilen på chattcentralen ännu? Den har ju varit segare än en död snigel sedan 2016 vad fan! Trodde Svarta Änkan (som jag kallar profilen för) var åtgärdat nu men icke. Nu minns jag varför jag blev lack på CC haha!

Du menar den där med bröst? Ja, den är ju verkligen skitdryg. Kan de inte bara ta bort den?
2020-09-05, 13:51
Medlem
Citat:

Nepp tyvärr inte. Har påpekat ett flertal gånger att den fuckar upp min laptop varje gång den kommer!
Händer verkligen ingenting.
2020-09-05, 16:13
Medlem
Har ni som arbetar på JH fått er lön än? Brukar få på torsdag, max fredag men inte dykt upp på mitt Revolut-konto än. Bara nyfiken.
2020-09-05, 19:07
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macke9798
Har ni som arbetar på JH fått er lön än? Brukar få på torsdag, max fredag men inte dykt upp på mitt Revolut-konto än. Bara nyfiken.
Samma här.

Brukar vanligtvis få på torsdagar.
2020-09-05, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Samma här.

Brukar vanligtvis få på torsdagar.

Får ibland onsdagar men oftast torsdagar. Aldrig senare än fredag för min del. Tjänat över 50euro då plus deras 5€ avgift? annars kommer det ju nästa löning.
2020-09-05, 19:47
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Får ibland onsdagar men oftast torsdagar. Aldrig senare än fredag för min del. Tjänat över 50euro då plus deras 5€ avgift? annars kommer det ju nästa löning.
Jodå, det gör jag varenda vecka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in