Citat:
Ursprungligen postat av
Farkosten
Mulig at det usannsynlige blir det mest sannsynlig, men det er i tilfelle først etter at alt sannsynlig er utelukket. Jeg sliter bare med å se for meg fam H*gen rustet med walkie talkie på hvert sitt hjørne, og med armbevegelser og oppringinger og meldinger som hver og en skal symbolisere koder for å ta livet av, og gjemme mamma/kona/mormor og samtidig vekke minst mulig mistanke. Det var grunnen til at jeg spurte om du ofte hadde lekt politi og røver da du var liten. Ja, så var det en kommentar som ikke nødvendigvis beriket tråden, men jeg er langt fra enestående i så henseende. God natt
Edit: I følge mine lærere var jeg sjelden innom boksen
Edit2: Er du helt trygg på at 0rder*dsaken ble løst 100 %? Det er ikke jeg.
Nettopp, det mest sannsynlige er utelukket fordi TH har alibi. Derfor må man se på noe så usannsynlig at familien står bak, og her kommer bl.a. det negative kallenavnet inn.
Denne familien er som saken unik, og ingenting vil derfor forundre meg.
Hvem er mest lojale? Jo, nærmeste familie. Hvem har gitt TH alibi? Jo, nærmeste familie. Hvem er de siste som blir mistenkt? Jo, nærmeste familie minus TH. For å få vekk mistanken fra TH måtte de lage et kidnappingsplott som henspilte på formuen og at han var Lørenskogs rikeste.
Edit: Dette med koder og walkie talkie er ikke unaturlig i en så nøye planlagt forbrytelse med flere involverte. Det er helt vanlig i kriminelle kretser også i småsaker.
Ringemønstrene til TH og familien 31.10.18 mener jeg er såpass påfallende at de kan knyttes til drapet på AE.