2020-09-03, 18:05
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Är det samma Reinfeldt son som för en ca tio år sedan anklagades för att ofta heila när han var på krogen?
Vet jag läste om dessa "incidenter" här på flashback back in the day.

Inte utan att man undrar lite över genetiken i Reinfeldtarna. Fredriks fader är ju dömd rattfyllerist också.
Citera
2020-09-03, 18:11
Medlem
Kriminalitet går i släkten, se bara på cp-klanerna som skiter där de bor. Reinfeldt är inget undantag men bankir-judarna kommer rädda honom så länge de tror att han främjar deras sak
Citera
2020-09-03, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
True. Efternamn08 är en sanslös mytoman.

När det gäller Reinfeldt himself så vill alla gärna att han är en knarkare, det respekterar jag, men jag som träffar på honom då och då går inte att inbilla att det skulle finnas ett uns sanning i. Han är stel som en pinne, men lyhörd på samma gång. Vaken person med split vision. Finns heller inga rykten om att FR skulle dragit ladd. Jag tror personligen att han aldrig testat något. Han dricker dessutom aldrig så mkt att han ens blir avslappnad.

För övrigt, så uppskattar jag inte vad han gjort mot Sverige men jag har aldrig jobbat under hans regi.

Ändå var jag den som först skrev att det var Reinfeldt sonen.
Citera
2020-09-03, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Är det samma Reinfeldt son som för en ca tio år sedan anklagades för att ofta heila när han var på krogen?
Vet jag läste om dessa "incidenter" här på flashback back in the day.

Inte utan att man undrar lite över genetiken i Reinfeldtarna. Fredriks fader är ju dömd rattfyllerist också.
Ja det är samma son.
Citera
2020-09-03, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Ja det är samma son.

Hur gammal är grabben? Borde vara runt 30 om han hailade på krogen för 10 år sen.

30år och bo hemma hos pappa känns efterblivet. Har han någon diagnos?
Citera
2020-09-03, 18:25
Medlem
Personen avslöjades av sina "drogögon mitt i ansiktet"
Citera
2020-09-03, 18:30
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Nej, inte alls, men det är inte toppolitikern som är gärningsman i detta fall, toppolitikerns äger lägenheten där släktingen bor, oklart om toppolitikern bor där han också.

Hårlös FD statsminister som köper lägenhet åt stökig son, känns rimligt.

LL

Det verkar som om du har rätt i din gissning. Hatten av!

Var det i landsförrädarens lägenhet man gjorde husransakan och på flera ställen hittade plastpåsar för kokain som använts? Hur jävla sjukt är inte det i så fall?!

Men för all del Fredrik Reinfeldts namn hittades väl i en liggare hos en prostituerad i Skåne? Horor och knark alltså, hos mannen som förrådde Sverige. Död åt Tengil!

Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Säljer både Erik och Gustav Reinfeldt kokain?

Jag har inte en aning. Jag känner inte den vänsterliberala familjen. Den ende som föreföll vettig var Bruno. Man kan förstå att han blev alkoholist.
Citera
2020-09-03, 18:31
Medlem
Mosbulles avatar
Rheinfelts son verkar vara lite oregerligen kanske inte pappas favorit direkt...

Blev boten liten eftersom pappan var just Fredrik R?
Citera
2020-09-03, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Rheinfelts son verkar vara lite oregerligen kanske inte pappas favorit direkt...

Blev boten liten eftersom pappan var just Fredrik R?

Nej men för att han är en luffare med låg/ingen inkomst
Citera
2020-09-03, 18:33
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Din dumma jävla son till en åsna, man ser inte på någon om denne tar knark.

https://opiateaddictionsupport.com/w...5/11/meth4.jpg

Som ett exempel bara. Kokain i allmänhet har jag sett folk med stirriga ögon som hajar. Så jodå, det går visst.
Citera
2020-09-03, 18:35
Medlem
tegelpanna123s avatar
Fredrik har ytterligare två ungar; Erik 25 år och Ebba 20 år. Vet ej om detta har nämnts?
Citera
2020-09-03, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd
Om det är någon från SD hade man givetvis nämnt det. Nu lär det vara S, MP eller V.

Lägg av offerkoftan. Det är en släkting till en "toppolitiker", så personen det rör sig om är inte själv en offentlig person på samma sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in