2020-09-03, 17:31
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Du är inte klok. Sorry, det du säger har ingen relevans

Den där jävla tomten är inne och sprider lögner och skit i många trådar här på fb så det brukar aldrig finnas varken sanning eller substans i det den skriver.
Citera
2020-09-03, 17:33
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Och hur ser man på nån att denne tar lite knark då och då?

Tror du att ALLA som använder narkotika ser ut som tjack-Ronny som står och skriker könsord på torget i Upplands Väsby? Du är så jävla naiv.

Till slut får man där jag befinner mig höra allt om alla och det har ALDRIG förekommit ens en antydan avseende Reinfeldt. Jag umgås med journalister, politiker, osv. Så fort minsta lilla grej hänt kommer den fram. Herregud, vi går på samma fester och umgås i samma sällskap. Jag stöter på Reinfeldt varje vecka och glöm att han drar ladd. Aldrig hänt.

Allt går inte att skriva om för journalister, som tex att sexmissbrukaren Paolo Roberto har sex med män också, och att han var en ökänd horkund har alla journalister vetat om länge. Allt kommer fram. Tro mig.
Citera
2020-09-03, 17:34
Medlem
https://stoppapressarna.se/svenskt/k...1c8acjWNGZ6HQY

Det är hemma hos Reinfeldt
Citera
2020-09-03, 17:35
Medlem
halvsvennes avatar
Naturligtvis någon av Schweinfelds söner Inte obekanta hos polisen tidigare.
Citera
2020-09-03, 17:36
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Din dumma jävla son till en åsna, man ser inte på någon om denne tar knark.
Uppenbarligen såg polisen att Reinfeldts son var påverkad. Det är hela upprinnelsen till detta ärende
Citera
2020-09-03, 17:41
Medlem
BullensPilsners avatar
Varför har detta tagit ett helt år innan det kom ut i ljuset?
Citera
2020-09-03, 17:43
Medlem
anuspontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Din dumma jävla son till en åsna, man ser inte på någon om denne tar knark.
Jo din dumma jävla hottentott. Det kan man om man som författaren av inlägget använder själv.
Citera
2020-09-03, 17:44
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullensPilsner
Varför har detta tagit ett helt år innan det kom ut i ljuset?
För att det egentligen är en skitsak, mer en familjegrej, och att han hållit sig på mattan. Nu uttalar han sig om ditten och datten igen, då kan folk som inte gillar honom börja vissla lite...
Citera
2020-09-03, 17:47
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Till slut får man där jag befinner mig höra allt om alla och det har ALDRIG förekommit ens en antydan avseende Reinfeldt. Jag umgås med journalister, politiker, osv. Så fort minsta lilla grej hänt kommer den fram. Herregud, vi går på samma fester och umgås i samma sällskap. Jag stöter på Reinfeldt varje vecka och glöm att han drar ladd. Aldrig hänt.

Allt går inte att skriva om för journalister, som tex att sexmissbrukaren Paolo Roberto har sex med män också, och att han var en ökänd horkund har alla journalister vetat om länge. Allt kommer fram. Tro mig.

Då tror jag dig. Trodde du träffat honom en gång bara.

Att Paolo är korvryttare har jag alltid trott!
Citera
2020-09-03, 17:49
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Den där jävla tomten är inne och sprider lögner och skit i många trådar här på fb så det brukar aldrig finnas varken sanning eller substans i det den skriver.

True. Efternamn08 är en sanslös mytoman.

När det gäller Reinfeldt himself så vill alla gärna att han är en knarkare, det respekterar jag, men jag som träffar på honom då och då går inte att inbilla att det skulle finnas ett uns sanning i. Han är stel som en pinne, men lyhörd på samma gång. Vaken person med split vision. Finns heller inga rykten om att FR skulle dragit ladd. Jag tror personligen att han aldrig testat något. Han dricker dessutom aldrig så mkt att han ens blir avslappnad.

För övrigt, så uppskattar jag inte vad han gjort mot Sverige men jag har aldrig jobbat under hans regi.
Citera
2020-09-03, 17:57
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Då tror jag dig. Trodde du träffat honom en gång bara.

Att Paolo är korvryttare har jag alltid trott!

hahaha när jag fick reda på att Paolo var inne på fel planhalva stoppade jag folk random på gatan för att i glädje sprida ryktet vidare. Informationen kommer från journalister som oberoende av varandra fått info från olika bögar.

Reinfeldt - har aldrig sett han påverkad av alkohol ens. Ingen man hänger och drar skrönor med.
Citera
2020-09-03, 17:57
Medlem
Verkar vara Reinfeldt son det handlar om. Låt grabben ha lite skoj. Ser att det diskuteras utifall pappa Fredrik gillar kokain och tar det och många verkar tro det handlar om honom?

Klart man kan se om någon är knarkare, kanske inte brukare, men att se en tjackis som intagit drogen en längre tid är inte svårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in