2020-09-03, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Jag har banne mig aldrig sett en enda bok i Ambassadörs-residenset! Det finns mängder med bilder på sängen med miljoner kuddar, bilder på köket, bilder på rum fyllda med allsköns krimskrams och billigt jävla skit... Men inte en enda bok! Inte ens en Coffee Table-bok för prydnad kan jag påminna mig att jag sett. Kusligt egentligen, vilken totalt okulturell familj de verkar vara. Tro fan att "barnen" framstår som dumskallar.

Jo, i somras fanns det ju bilder på den där deckaren från Sarenbrandt som Anna menade att hon "läste". Det var ute i trädgården. Jag har inte sett till den boken sen dess. Jag tror inte Anna läste den. Jag tror Anna bara bläddrade lite bland sidorna med sina nymålade naglar. Jag tror Anna blev trött i huvudet av att försöka lista ut från vilket håll man läser en textad rad. Jag tror Anna glömde boken ute och nu är den sen länge övervuxen med ogräs.
Bokens titel, håll i er nu..... Mytomanen!!! Mittiprick
Citera
2020-09-03, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon kanske lider av täta trängningar, så mycket kn*llande ger lätt urinvägsinfektion när man kommer upp i Annas ålder. De frekventa viktiga mötena kanske är besök på VC för att få recept på Selexid eller liknande.
Sedan sitter hon på en inkontinensblöja i bilen i 55 minuter och lajvar.
Dagens bästa!!!
Citera
2020-09-03, 17:07
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Både älskog och alkohol som gör att Annas helylleblöja är full.

Offerblöja heter det i Annas fall.
Citera
2020-09-03, 17:11
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Fläskberget fick ju en bok hemskickad som gåva i våras med den passande titeln "Mytomanen". Utstuderad mittiprickpresent. Gissningsvis blev den aldrig utläst...
Nej, Anna väntar på att "Nymfomanen" ska komma ut. I samma serie finns även "Kleptomanen", "Pyromanen" och "Narkomanen".
Citera
2020-09-03, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Offerblöja heter det i Annas fall.
Både och kanske, PK Blöja på Anna Took.
Citera
2020-09-03, 17:15
Medlem
Citat:
Nej, Anna väntar på att "Nymfomanen" ska komma ut. I samma serie finns även "Kleptomanen", "Pyromanen" och "Narkomanen".
Omg!!!
Citera
2020-09-03, 17:18
Medlem
"Enligt vännerna hyser Anna Book nu ett förakt för mycket i samhället och i synnerhet rättsväsendet.
– Anna upplever att hon är orättvist behandlad. I hennes värld agerar myndigheterna mot familjen för att hon är så känd och populär. De här sakerna hade inte blivit så stora om hon inte var Anna Book".

Jaha, och nu är det samhället som det är fel på? Enda felet är väl att 5 000 kr i ersättning till brottsoffret var i minsta laget...

https://stoppapressarna.se/svenskt/a...dotterns-brott
Citera
2020-09-03, 17:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Någon som kan hålla koll på statistiken för Annas nygamla skiva på Spotify?
Hur kommer Anna att reagera när hon upptäcker att det är Flashbacktroll som bönat och bett om att hon ska återuppliva gamla låtar?
Anna utnyttjar andra om hon kan vinna något på det. Självklart har hon ju någon gång i tiden träffat Dr Alban och även hans fru. Eftersom Alban knappast skulle ha nån som Anna i sitt kompisstall så biter Anna sig fast i Albans fru som en fästing. På det sättet har hon även Dr Alban i sin sociala krets. Vi minns ju alla de fantastiska bjudningar Anna hade innan Arga snickaren förstörde hennes hem.
Vad hon tjänar på att vara kompis med My och Åza har jag inte kunnat räkna ut än.
Om man går tillbaka i den här tråden, Annas gamla blogg och Bloggbevakning så ser man att det har försvunnit en drös av gamla fina bästisar.

Tycker väl att Dr Alban kan vara lite förvirrad, så förvirrad att han utan problem kan ha Anna i sitt kompisstall.
Han lärde känna Anna för 30 år sedan 1990, måste ha varit i samband med att hennes Fd kompis Denise Lopez dansade för Dr Alban.
http://www.dlagency.se/deniselopez/
Sedan hjälpte han till med Annas skiva typ 95.
Därefter har väl Anna bitit sig stadigt fast i Dr Alban, gissar att han inte är nära vän med Denise..
Vill minnas att Denise och Dr Alban bråkade om pengar, vilket gjorde att hon slutade jobba med honom, kan minnas fel dock.
Citera
2020-09-03, 17:20
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Såklart har hon gjort det, du har helt rätt.
Jo men det är ju Roberto
Citera
2020-09-03, 17:23
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Jag hoppades på ”Narcissisten”
Citera
2020-09-03, 17:33
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag hoppades på ”Narcissisten”
Den rimmar inte...
Mytomaner finns det ju flera av i familjen. Anna verkar vara nymfoman, hon anser det inte ens vara värt att sätta på sig trosorna igen eftersom de snart ska av.
Roberto eldade sly lite vårdslöst (och brassade på i kaminen så skorstenen hade kunnat spricka) så han får vara Pyromanen.
Kleptomaner finns det 3 exemplar av.
Den familjen har material till flera romaner.

Edit: glömde Narkomanen.
Senast redigerad av TPL 2020-09-03 kl. 17:42.
Citera
2020-09-03, 17:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Det är klockrena titlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in