2020-09-02, 11:56
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Nå er det en stund siden vi har snakket om VE, TEH, GHH, RU osv.

Er det noen som vet noe om hvordan det står til med disse gutta om dagen?

PS: Jeg tenker selv, og trenger ingen link eller bekreftet dokumentasjon.

Jeg er nysgjerrig på om det var noen av disses biler som ble ripet opp.

Uansett så får jeg liksom litt sånne Laila-vibber av denne oppripingen av biler.
Citera
2020-09-02, 13:09
Medlem
I tillegg får jeg litt sånne Laila- vibber når jeg leser brevet fra datteren og zzz sine innlegg...
Senast redigerad av Ptahhotep 2020-09-02 kl. 13:11. Anledning: .
Citera
2020-09-02, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iditarod
Interessant at du påpeker dette. I denne tråden myldrer det av karakteristikker. Negative, selvfølgelig. TH er gjerrig, psykopatisk, hevngjerrig, narssisitisk, voldelig. TH har alle disse egenskapene, og listen er langt fra komplett. Disse karakteristikkene er ikke grepet ut av løse lufta. Nei, de kommer selvsagt fra folk som har inngående kjennskap til TH. Og de kjenner ikke bareTH, det florerer med negative karakteristikker av barna. Det er jo helt opplagt at man kjenner både TH og barna veldig godt. Det samme gjelder selvfølgelig de fleste vitner så langt i saken. Vitnene er troverdige. denne troverdigheten styrkes betraktelig, hvis de kan sette TH eller barna i et dårlig lys. Det stilles aldri spørsmål ved motivet for å vitne, om vitnet kan ha sin egen agenda etc. Og det er selvfølgelig ingen grunn til å stille spørsmål, hvorfor skal man det? Man kjenner jo disse vitnene, på samme måte som man kjenner TH og barna! Man kjenner også vitnene som har hatt omgang med TH og AEH gjennom flere tiår, vitner som ikke har noe negativt å si noe om TH. Disse vitnene kjenner man så godt, at man uten å blunke, kan fastslå at disse vitnene pr definisjon har betraktelig lavere troverdighet enn de førstnevnte vitnene.
Sånn er det bare!

Det virker som at du har et veldig stort problem med at informasjon som er utenom media kommer ut. Insideinformasjon. Du prøver å stemple dette som rykter, enda du ikke kan påvise om det er et rykte som har gått gjennom 10 personer, eller om dette er førstehandsopplysninger.
Du forsøkte også flere ganger å angripe Minnimus. Hva er det, er du misunnelig fordi noen har informasjon som du ikke får tak i? Eller vil du at det skal holdes stille om THs privatliv og alt som kan bygge opp under drapshypotesen/motiv? Jeg skreiv at ekteparet ikke feiret 60 års dag. Hørte ikke et ord fra deg da om link? Vanligvis så krever du link til alt mulig. Er det noe du vil skal dysses ned, at de ikke feiret 60 års dag, og rett etterpå ble dette skilsmissepapiret undertegnet?
Du skreiv bl.a at på 90 tallet brukte det å sitte alkoholikere rundt Langvannet, men at det i dag er mest narkomane og pillemisbrukere. Er det noen som har spurt deg om link til dette?
Citera
2020-09-02, 13:23
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy

Uansett så får jeg liksom litt sånne Laila-vibber av denne oppripingen av biler.

Citat:
Ursprungligen postat av Ptahhotep
I tillegg får jeg litt sånne Laila- vibber når jeg leser brevet fra datteren
Dere er ikke alene, legg til trusselbrevet og vaskebøtta...

Edit: Slettet sitat ang. zzz - det vil jeg ikke ha formening om.
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-09-02 kl. 13:27.
Citera
2020-09-02, 13:26
Medlem
Farkostens avatar
Citat:

Det har vært nevnt her inne at TH en gang ramponerte sin egen bil, og anmeldte en forretningsforbindelse for ugjerningen. Kan TH være synderen som skrev "vær stille" på disse bilene?

Men jeg understreker at dette så vidt jeg husker var en opplysning/påstand jeg kun har sett her inne, og ikke har sett bekreftet fra norsk presse eller høyere hold.
Citera
2020-09-02, 13:31
Medlem
Citat:
Det ble tidlig opplyst her om at 0914 var til sønnen, men det ble møtt med massiv motstand, siden det ikke (foreløpig) hadde bllitt nevnt i media.

Jeg har forsøkt å finne ut hvem som først lanserte påstanden om at 09:14-samtalen var til sønnen, men jeg har ikke tid til å finne ut av dette akkurat nå. Men jeg fant dette sitatet fra Minniemus, 26.01.20

"kke meg du spør, men en av de store fordelene med FB framfor norske nettsteder og media er at man faktisk kan få inside information fra kilder som ikke nødvendigvis lar seg verifisere.

Så får man selv ta standpunkt til hva man anser troverdig.

Synes det er synd når folk som har informasjon fra familien, venner eller lokalmiljø blir avvist som løgnere bare fordi de ikke kan oppgi kilde.

Selv har jeg fått info fra en i familien til AEH om at 9:14 samtalen var med TEH. Og hva det handlet om. Og hvorfor politiet skjermer TEH. Men jeg kan selvsagt ikke gå god for det. Det er mulig at den nærmeste familien lyver om det også."

Samtalen var vel tema lenge før denne datoen, og Minniemus var vel ikke den første til omtale denne telefonsamtalen. Som du ser understreker hun følgende "Men jeg kan selvsagt ikke gå god for det."
Citera
2020-09-02, 13:31
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Det har vært nevnt her inne at TH en gang ramponerte sin egen bil, og anmeldte en forretningsforbindelse for ugjerningen. Kan TH være synderen som skrev "vær stille" på disse bilene?

Men jeg understreker at dette så vidt jeg husker var en opplysning/påstand jeg kun har sett her inne, og ikke har sett bekreftet fra norsk presse eller høyere hold.
Neppe, riper og «vær stille» er «damete» og alt for risikabelt. En mann ville skrevet «hold kjeft» eller «hysj».
Citera
2020-09-02, 13:45
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Jeg har forsøkt å finne ut hvem som først lanserte påstanden om at 09:14-samtalen var til sønnen, men jeg har ikke tid til å finne ut av dette akkurat nå. Men jeg fant dette sitatet fra Minniemus, 26.01.20

"kke meg du spør, men en av de store fordelene med FB framfor norske nettsteder og media er at man faktisk kan få inside information fra kilder som ikke nødvendigvis lar seg verifisere.

Synes det er synd når folk som har informasjon fra familien, venner eller lokalmiljø blir avvist som løgnere bare fordi de ikke kan oppgi kilde.

Selv har jeg fått info fra en i familien til AEH om at 9:14 samtalen var med TEH. Og hva det handlet om. Og hvorfor politiet skjermer TEH. Men jeg kan selvsagt ikke gå god for det. Det er mulig at den nærmeste familien lyver om det også."

Samtalen var vel tema lenge før denne datoen, og Minniemus var vel ikke den første til omtale denne telefonsamtalen. Som du ser understreker hun følgende "Men jeg kan selvsagt ikke gå god for det."

Men derfor ser du vel poenget mitt?

Den informasjonen som kommer frem, men som man ikke kan henvise til kilder for.

Og som senere viser seg å bli bekreftet.

Nå har jo desverre Minnimus blitt mobbet ut herfra, nettopp fordi hun delte for mye sann informasjon.
Citera
2020-09-02, 13:51
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Neppe, riper og «vær stille» er «damete» og alt for risikabelt. En mann ville skrevet «hold kjeft» eller «hysj».

OK. Kan du begrunne hvorfor du slår fast at hold kjeft og hysj er mer karslig enn vær stille?
Eller sier du det bare slik fordi det passer best i familieteorien din at HHB2 tok seg av ripingen?
Citera
2020-09-02, 13:58
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
OK. Kan du begrunne hvorfor du slår fast at hold kjeft og hysj er mer karslig enn vær stille?
Eller sier du det bare slik fordi det passer best i familieteorien din at HHB2 tok seg av ripingen?
Ikke annet enn at «hysj» er kort og konsist, «hold kjeft» mer maskulint enn «vær stille».

Det å ripe opp en bil er også lite karslig.
Citera
2020-09-02, 14:39
Bannlyst
Citat:

Det har jo ingenting å si om man skriver om man går god for det eller ikke. Det er jo du selv som til syvende og sist avgjør om du skal tro på det eller ei.
Det eneste du oppnår med å så tvil om folks innlegg, er at du dummer deg ut når informasjonen blir bekreftet, og da er det bare din egen troverdighet og integritet som blir svekket.
Jeg så flere ganger hvordan du angrep Minnimus, og stilte ledende spørsmål om at naboen hadde sagt det og det, og omtalte hennes innlegg som kjerringslarv og nabosladder.
Vi har flere insideopplysninger. Samtalen som gikk til kontordamen, samtalen som gikk til sønnen, TH har løpt etter en fyr med kniv, AE har vært utro, AE ble funnet forkommen i gata og kunne ikke gjøre rede for seg.
Det skal ikke være slik at man er nødt til å ha vedlagt link hver gang man måtte komme med en påstand om noe. Du får ta det som det er, og gjøre deg opp din egen mening.
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-09-02 kl. 14:48.
Citera
2020-09-02, 15:16
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Ikke annet enn at «hysj» er kort og konsist, «hold kjeft» mer maskulint enn «vær stille».

Det å ripe opp en bil er også lite karslig.

Ok. Ren synsing fra deg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in