Citat:
Ursprungligen postat av
Iditarod
Jeg har forsøkt å finne ut hvem som først lanserte påstanden om at 09:14-samtalen var til sønnen, men jeg har ikke tid til å finne ut av dette akkurat nå. Men jeg fant dette sitatet fra Minniemus, 26.01.20
"kke meg du spør, men en av de store fordelene med FB framfor norske nettsteder og media er at man faktisk kan få inside information fra kilder som ikke nødvendigvis lar seg verifisere.
Så får man selv ta standpunkt til hva man anser troverdig.
Synes det er synd når folk som har informasjon fra familien, venner eller lokalmiljø blir avvist som løgnere bare fordi de ikke kan oppgi kilde.
Selv har jeg fått info fra en i familien til AEH om at 9:14 samtalen var med TEH. Og hva det handlet om. Og hvorfor politiet skjermer TEH. Men jeg kan selvsagt ikke gå god for det. Det er mulig at den nærmeste familien lyver om det også."
Samtalen var vel tema lenge før denne datoen, og Minniemus var vel ikke den første til omtale denne telefonsamtalen. Som du ser understreker hun følgende "Men jeg kan selvsagt ikke gå god for det."
Det har jo ingenting å si om man skriver om man går god for det eller ikke. Det er jo du selv som til syvende og sist avgjør om du skal tro på det eller ei.
Det eneste du oppnår med å så tvil om folks innlegg, er at du dummer deg ut når informasjonen blir bekreftet, og da er det bare din egen troverdighet og integritet som blir svekket.
Jeg så flere ganger hvordan du angrep Minnimus, og stilte ledende spørsmål om at naboen hadde sagt det og det, og omtalte hennes innlegg som kjerringslarv og nabosladder.
Vi har flere insideopplysninger. Samtalen som gikk til kontordamen, samtalen som gikk til sønnen, TH har løpt etter en fyr med kniv, AE har vært utro, AE ble funnet forkommen i gata og kunne ikke gjøre rede for seg.
Det skal ikke være slik at man er nødt til å ha vedlagt link hver gang man måtte komme med en påstand om noe. Du får ta det som det er, og gjøre deg opp din egen mening.