Citat:
Ursprungligen postat av
LorineTalhaoui
Det var för att när jag var ung fick man inte bli arg hemma för då ansågs man sjuk i huvudet. Dessa ord kommer från min mamma som ville ha en lobotomerad son.
Och nu kom dessa ord från dig. Du är vuxen nu och har ansvar för vad du säger och beter dig mot andra människor. Detta är väldigt basic i social interaktion.
Citat:
Dessa ord kommer från hur prostituerade behandlas. Så här resonerar media kring kvinnor som säljer sex. Vartenda ord kommer från hus massmedia benhandlar sexarbetare.
Fast du pratade ju om hur mannen misshandlar kvinnan och att kvinnor ska behandlas som barn. Du menar att detta är en metafor för hur massmedia skriver om kvinnor som säljer sex? Börjar lukta dåliga bortförklaringar.
Citat:
Ja, hon är 35 år, hon är singel, och hon har berättat om sin övervikt och goda ekonomi.
OCH?!! Hur fan! orkar du bry dig?
Citat:
Hon hatar män som vill ha sex och detta får småpojkar lära sig.
Nej. Stämmer överhuvudtaget inte. Detta är en ren lögn från din sida. Detta är ditt sätt att misskreditera en annan medlem.
Citat:
Dessutom, när man är en vit privilegierad kvinna i medelklassen, född med silversked i munnen som inte skaffar barn och dessutom fördömer män som vill ha sex med unga kvinnor förtjänar man en skopa men jag skrev inget osant.
Du misstolkade med vilje (det uttrycktes mycket mera i den texten) för att du av olika anledningar känner behov av att spy ut din avsky och egna smärta på en "vit privilegierad kvinna i medelklassen, född med silversked i munnen som inte skaffat barn". Varför har du behov av att spy galla över "vita privilegierade kvinnor i medelklassen, födda med silversked i mun" som är barnfria? Vad säger detta om dig tror du? Mama issues?
Citat:
Ja, men det är sant, något kvinnor bäddat för.
Stämmer inte.
Citat:
Ja, det tär på tålamodet att hela klankas ner på av kvinnor och deras ständiga moralpredikningar.
Det är dina egna tolkningar som tär på ditt tålamod. Börja med att läsa vad som egentligen står.
Vill och vill. Av någon anledning verkar majoriteten vara fattiga och socioekonomiskt utsatta tjejer som "vill" sära på benen för gamla gubbar. Och främmande män överlag. Samma fenomen över hela världen.
Citat:
Sant. Kvinnohat? Nej, bara män som vill ha trevligt med en ung tjej. Vilket leder till positiv kvinnosyn.
Ingalunda. Tvärtom. Du tror väl inte prostituerade världen över misshandlas, mördas, våldtas, rånas för att män har en så jävla positiv syn på dem? Är det respekt för dig?
Citat:
Ja, det kanske inte är hela sanningen men delvis.
Ja delvis ja. Det är ungefär 50/50 kvinnor/män som tagit Sverige dit vi är idag. Mest män faktiskt eftersom vi ännu inte haft en kvinnlig statsminister. Om vi nu ska snacka bebisspråk.
Citat:
Ja, min mamma var sådan och mina systrar också.
Hur många procent av alla kvinnor i Sverige utgör din mamma och dina systrar?
Citat:
Inget beröm för att jag hyllar kvinnliga actionhjältar? Inget beröm för min tråd där jag ifrågasätter att poliser slå ner unga tjejer? Inget beröm för att jag värnar sexarbetares mänskliga rättigheter?
Förtalar? Vem har jag förtalat? All information kommer från medlemmarnas egna inlägg.
Och så kallar du för mig för "helt sinnesrubbad"

.
Du är som ett barn. Klipp navelsträngen/banden till din mamma och systrar. Det skulle ge dig en chans att utvecklas, mogna.
Citat:
När jag skriver något invektiv är det ofta med lite humor. Men du är bara rå och kall i dina invektiv.
Nej du skriver inte med glimten i ögat.