Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
"Om du blir aggressiv i ett förhållande så är du SJUK I HUVUDET.
Då är det något som INTE STÄMMER!!! (i din hjärna)
Mannen har rätt att bryta ut, för han är man, men du är kvinna och du ska vara som en rädd tyst mus och du ska HÅLLA KÄFTEN när mannen domderar.
Det var för att när jag var ung fick man inte bli arg hemma för då ansågs man sjuk i huvudet. Dessa ord kommer från min mamma som ville ha en lobotomerad son.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Nej, kvinnor är förståndshandikappade och efterblivna. En kvinna som blir misshandlad kan inte göra någonting alls. Detta beror på att kvinnan är förälskad i sin misshandlande make och detta gör henne hjälplös.
Mannen kanske hotar henne och då kan hon inte ens tala om för någon vad som pågår.
Kvinnan självkänsla är också låg i sådana sammanhang. Så dålig självkänsla, hot och förälskelse gör kvinnan oförmögen att fatta egna beslut.
Därför måste kvinnor behandlas som barn.
Dessa ord kommer från hur prostituerade behandlas. Så här resonerar media kring kvinnor som säljer sex. Vartenda ord kommer från hus massmedia benhandlar sexarbetare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Hon är 35-årig singel, en överviktig lärarinna född med silversked i munnen. Förmodligen blev hon lärarinna för att kunna mobba småpojkar och indoktrinera dem med sina sjuka idéer.
Ja, hon är 35 år, hon är singel, och hon har berättat om sin övervikt och goda ekonomi. Hon hatar män som vill ha sex och detta får småpojkar lära sig.
Dessutom, när man är en vit privilegierad kvinna i medelklassen, född med silversked i munnen som inte skaffar barn och dessutom fördömer män som vill ha sex med unga kvinnor förtjänar man en skopa men jag skrev inget osant.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Hennes generation blir en av de sista att få uppleva kvinnlig rösträtt.
Ja, men det är sant, något kvinnor bäddat för.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Efterblivna kossa. Vad har du med att göra med att mogna män ligger med unghöns? Gubbe är man först när man börjar förfalla och kvinnor börjar förfalla ganska tidigt, så förstår att ni är avundsjuka på unghöns.
Ja, det tär på tålamodet att hela klankas ner på av kvinnor och deras ständiga moralpredikningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Många unga kvinnor som vill sära på benen för äldre män för en tusing eller två.
Sant.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Era jävla ragator, tror ni män lyssnar på er? De skrattar hela vägen till bordellen och hör sen.

Sant. Kvinnohat? Nej, bara män som vill ha trevligt med en ung tjej. Vilket leder till positiv kvinnosyn.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Kvinnor har gjort Sverige till en idiotrepublik/bananrepublik. Även en höna framstår som vettig i jämförelse med dagens kvinnor.
Ja, det kanske inte är hela sanningen men delvis.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Det har inget med propaganda att göra. Kvinnor är motsägelsefulla. De gör allt de kan för att feminisera sina söner, bröder och fäder, ta ifrån dem deras manliga intressen, avsexualisera dem så att de blir som viljelösa pojkar.
Ja, min mamma var sådan och mina systrar också.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Det är en kollektiv besatthet hos kvinnor. Tror inte ens de själva vet varför.
Skyll inte på feminismen. Alla kvinnor är likadana. De hatar både manliga och feminina män."
Mins inte kontexten här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Som sagt, kvinnohatiskt snömos. Du är fan helt körd i huvudet. Du sitter och ljuger och förtalar, i stort sett bara kvinnliga medlemmar. Skäms du inte? Varenda normal människa som läser dina inlägg kan ju se att du är helt sinnesrubbad.
Inget beröm för att jag hyllar kvinnliga actionhjältar? Inget beröm för min tråd där jag ifrågasätter att poliser slå ner unga tjejer? Inget beröm för att jag värnar sexarbetares mänskliga rättigheter?
Förtalar? Vem har jag förtalat? All information kommer från medlemmarnas egna inlägg.
Och så kallar du för mig för "helt sinnesrubbad"

.
När jag skriver något invektiv är det ofta med lite humor. Men du är bara rå och kall i dina invektiv.