2020-09-01, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Bara så du vet så är vederbörande bara ute efter att attackera kvinnliga medlemmar med en massa substanslöst tjatter. Han bemöter aldrig trådens ämne eller medlemmarnas inlägg, märker han att det är en kvinnlig medlem så börjar han adressera denna med en massa kvinnohatiskt snömos. Kallar sina "antagonister" för än det ena än det andra nedsättande epitetet. Lite som JordenIsPlatt, de klarar helt enkelt inte av att ha vuxna sansade diskussioner med kvinnor. Och det verkar inte vara deras mål med sin medverkan här heller utan bara vräka ur sig det ena urbota idiotiska efter det andra.

"Kvinnohatiskt snömos?"

Du är ju helt blåst. Du har ju helt kört av vägen. Läser du ens mina inlägg?

1. Jag tycker synd om sexarbetare som inte får arbeta ifred eftersom de utsätts för polisvåld och polistrakasserier adresserat från feminister som du.

Är det kvinnohat?

Eller vad sägs om min tråd i jämställdhet och diskriminering där jag ifrågasätter män kan jubla till att poliser spöar upp unga tjejer så de får hjärnskakning?

Är det också kvinnohat?

Eller mina inlägg i tråden där jag hyllar kvinnor som tar plats i actionfilmer som hjältar.
"Hollywoods nya feminism: Kvinnliga actionhjältar som spöar upp männen! Bra/Dåligt?"

Är det också kvinnohat?

Av oss två, kan jag garantera att jag bryr mig mer om kvinnor än vad du gör, din lilla häxa.

Citera
2020-09-01, 01:58
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
De slutar bry sig och slutar vara produktiva samhällsmedborgare.

Det är väl vad som händer.
Aha ja...

När kvinnorna försvinner har männen inte något att direkt kämpa för.
Citera
2020-09-01, 02:48
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LorineTalhaoui
"Kvinnohatiskt snömos?"

Du är ju helt blåst. Du har ju helt kört av vägen. Läser du ens mina inlägg?

1. Jag tycker synd om sexarbetare som inte får arbeta ifred eftersom de utsätts för polisvåld och polistrakasserier adresserat från feminister som du.

Är det kvinnohat?

Eller vad sägs om min tråd i jämställdhet och diskriminering där jag ifrågasätter män kan jubla till att poliser spöar upp unga tjejer så de får hjärnskakning?

Är det också kvinnohat?

Eller mina inlägg i tråden där jag hyllar kvinnor som tar plats i actionfilmer som hjältar.
"Hollywoods nya feminism: Kvinnliga actionhjältar som spöar upp männen! Bra/Dåligt?"

Är det också kvinnohat?

Av oss två, kan jag garantera att jag bryr mig mer om kvinnor än vad du gör, din lilla häxa.

"Om du blir aggressiv i ett förhållande så är du SJUK I HUVUDET.

Då är det något som INTE STÄMMER!!! (i din hjärna)

Mannen har rätt att bryta ut, för han är man, men du är kvinna och du ska vara som en rädd tyst mus och du ska HÅLLA KÄFTEN när mannen domderar.

Nej, kvinnor är förståndshandikappade och efterblivna. En kvinna som blir misshandlad kan inte göra någonting alls. Detta beror på att kvinnan är förälskad i sin misshandlande make och detta gör henne hjälplös.

Mannen kanske hotar henne och då kan hon inte ens tala om för någon vad som pågår.

Kvinnan självkänsla är också låg i sådana sammanhang. Så dålig självkänsla, hot och förälskelse gör kvinnan oförmögen att fatta egna beslut.

Därför måste kvinnor behandlas som barn.

Hon är 35-årig singel, en överviktig lärarinna född med silversked i munnen. Förmodligen blev hon lärarinna för att kunna mobba småpojkar och indoktrinera dem med sina sjuka idéer.

Hennes generation blir en av de sista att få uppleva kvinnlig rösträtt.

Efterblivna kossa. Vad har du med att göra med att mogna män ligger med unghöns? Gubbe är man först när man börjar förfalla och kvinnor börjar förfalla ganska tidigt, så förstår att ni är avundsjuka på unghöns.

Många unga kvinnor som vill sära på benen för äldre män för en tusing eller två.

Era jävla ragator, tror ni män lyssnar på er? De skrattar hela vägen till bordellen och hör sen.

Kvinnor har gjort Sverige till en idiotrepublik/bananrepublik. Även en höna framstår som vettig i jämförelse med dagens kvinnor.

Det har inget med propaganda att göra. Kvinnor är motsägelsefulla. De gör allt de kan för att feminisera sina söner, bröder och fäder, ta ifrån dem deras manliga intressen, avsexualisera dem så att de blir som viljelösa pojkar.

Det är en kollektiv besatthet hos kvinnor. Tror inte ens de själva vet varför.

Skyll inte på feminismen. Alla kvinnor är likadana. De hatar både manliga och feminina män."

Som sagt, kvinnohatiskt snömos. Du är fan helt körd i huvudet. Du sitter och ljuger och förtalar, i stort sett bara kvinnliga medlemmar. Skäms du inte? Varenda normal människa som läser dina inlägg kan ju se att du är helt sinnesrubbad.
Senast redigerad av Jenny9 2020-09-01 kl. 02:54.
Citera
2020-09-01, 03:17
Medlem
Citat:
"Om du blir aggressiv i ett förhållande så är du SJUK I HUVUDET.

Då är det något som INTE STÄMMER!!! (i din hjärna)

Mannen har rätt att bryta ut, för han är man, men du är kvinna och du ska vara som en rädd tyst mus och du ska HÅLLA KÄFTEN när mannen domderar.

Det var för att när jag var ung fick man inte bli arg hemma för då ansågs man sjuk i huvudet. Dessa ord kommer från min mamma som ville ha en lobotomerad son.

Citat:
Nej, kvinnor är förståndshandikappade och efterblivna. En kvinna som blir misshandlad kan inte göra någonting alls. Detta beror på att kvinnan är förälskad i sin misshandlande make och detta gör henne hjälplös.

Mannen kanske hotar henne och då kan hon inte ens tala om för någon vad som pågår.

Kvinnan självkänsla är också låg i sådana sammanhang. Så dålig självkänsla, hot och förälskelse gör kvinnan oförmögen att fatta egna beslut.

Därför måste kvinnor behandlas som barn.

Dessa ord kommer från hur prostituerade behandlas. Så här resonerar media kring kvinnor som säljer sex. Vartenda ord kommer från hus massmedia benhandlar sexarbetare.

Citat:
Hon är 35-årig singel, en överviktig lärarinna född med silversked i munnen. Förmodligen blev hon lärarinna för att kunna mobba småpojkar och indoktrinera dem med sina sjuka idéer.

Ja, hon är 35 år, hon är singel, och hon har berättat om sin övervikt och goda ekonomi. Hon hatar män som vill ha sex och detta får småpojkar lära sig.

Dessutom, när man är en vit privilegierad kvinna i medelklassen, född med silversked i munnen som inte skaffar barn och dessutom fördömer män som vill ha sex med unga kvinnor förtjänar man en skopa men jag skrev inget osant.

Citat:
Hennes generation blir en av de sista att få uppleva kvinnlig rösträtt.

Ja, men det är sant, något kvinnor bäddat för.

Citat:
Efterblivna kossa. Vad har du med att göra med att mogna män ligger med unghöns? Gubbe är man först när man börjar förfalla och kvinnor börjar förfalla ganska tidigt, så förstår att ni är avundsjuka på unghöns.

Ja, det tär på tålamodet att hela klankas ner på av kvinnor och deras ständiga moralpredikningar.

Citat:
Många unga kvinnor som vill sära på benen för äldre män för en tusing eller två.

Sant.

Citat:
Era jävla ragator, tror ni män lyssnar på er? De skrattar hela vägen till bordellen och hör sen.

Sant. Kvinnohat? Nej, bara män som vill ha trevligt med en ung tjej. Vilket leder till positiv kvinnosyn.

Citat:
Kvinnor har gjort Sverige till en idiotrepublik/bananrepublik. Även en höna framstår som vettig i jämförelse med dagens kvinnor.

Ja, det kanske inte är hela sanningen men delvis.

Citat:
Det har inget med propaganda att göra. Kvinnor är motsägelsefulla. De gör allt de kan för att feminisera sina söner, bröder och fäder, ta ifrån dem deras manliga intressen, avsexualisera dem så att de blir som viljelösa pojkar.

Ja, min mamma var sådan och mina systrar också.

Citat:
Det är en kollektiv besatthet hos kvinnor. Tror inte ens de själva vet varför.

Skyll inte på feminismen. Alla kvinnor är likadana. De hatar både manliga och feminina män."

Mins inte kontexten här.

Citat:
Som sagt, kvinnohatiskt snömos. Du är fan helt körd i huvudet. Du sitter och ljuger och förtalar, i stort sett bara kvinnliga medlemmar. Skäms du inte? Varenda normal människa som läser dina inlägg kan ju se att du är helt sinnesrubbad.

Inget beröm för att jag hyllar kvinnliga actionhjältar? Inget beröm för min tråd där jag ifrågasätter att poliser slå ner unga tjejer? Inget beröm för att jag värnar sexarbetares mänskliga rättigheter?

Förtalar? Vem har jag förtalat? All information kommer från medlemmarnas egna inlägg.

Och så kallar du för mig för "helt sinnesrubbad" .

När jag skriver något invektiv är det ofta med lite humor. Men du är bara rå och kall i dina invektiv.
Citera
2020-09-01, 05:52
Medlem
Jag håller absolut inte med att män inte vill ha med kvinnor att göra, problemet nuförtiden är att så många män är betacucks att dom inte kan sätta kvinnorna på plats.

Kvinnan ska gå bredvid en stark man, då mår hon som bäst. Kvinnan ska inte bara ensam, då bryter hon ner sig själv i destruktiva tankar. Hon behöver en man vid sin sida för att må bra.

Tyvärr så försöker alltid kvinnan ändra mannen, står då inte mannen emot, ja då blir han en tofflad idiot.

Det är enkelt att förklara, kvinnan är av det svagare könet, kommer alltid vara så. Det är så naturen har skapat oss, ingen idé att kämpa emot.
Citera
2020-09-01, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Aha ja...

Befarar att det finns mycket sanning i det. Splittra könen och du upplöser samhället. Så många unga kvinnor som luras in till en hård attityd mot män av feminismen förstår inte det alls, är min tro. Eller hur beroende av män dem är för att deras liv ska fungera.
Citera
2020-09-01, 09:55
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Befarar att det finns mycket sanning i det. Splittra könen och du upplöser samhället. Så många unga kvinnor som luras in till en hård attityd mot män av feminismen förstår inte det alls, är min tro. Eller hur beroende av män dem är för att deras liv ska fungera.
Den hårda attityden är nödvändig för att stå sig i konkurrensen med män. Sedan lärs den nog ofta in av egentligen välvilliga föräldrar likväl som skola. Flickornas natur ändras dock inte, så de får istället bli ytliga och spela apa, eftersom de fått lära sig att deras inre människa har fel och föräldrar+ skola har rätt. Jag spinner vidare på problemet Jenny9 tog upp, men saken kan också gälla likes på FB eller löneförhandling:

Lisa är av naturen en rar och foglig flicka. Det oroar hennes föräldrar, som tänker på att Lisa kan bli utnyttjad. De försöker lära Lisa att hon ska vara kaxig och inte foglig, utan istället hålla pojkar kort (dvs: inte lita på män).

I skolan får Lisa lära sig om preventivmedel och saker som kan vara skönt. Hon får lära sig att det är rätt att knulla om båda bara så vill. Tal om kyskhet och att vänta på en värdig man är det aldrig.

Aldrig under hela sin uppväxt får Lisa höra hur fin hon är precis som hon egentligen är, dvs rar och foglig. Ingen säger "vilken underbar kvinna du kommer att bli åt någon lyckligt lottad man, så rar och foglig som du är". Det är ju inte bra att vara rar och foglig.

Överallt i samhället får Lisa lära sig att män tycker om sex, mycket.

Nu skaffar Lisa sin första pojkvän.
Han har lust med våldsex som han kanske hört av killarna att tjejer gillar. Foglig som Lisa alltid varit går hon med på det. Lisa blir illa skadad.
Lisa tycker att hon får skylla sig själv, för hon glömde ju att vara kaxig och självisk, så som man SKA vara, alltså är det Lisas eget fel. Lisa bestämmer sig för att hennes natur är hennes värsta fiende.

Nu har Lisa lärt sig hela vägen att män är opålitliga. Det hennes föräldrar outtalat lärde henne har blivit konfirmerat. Nu är Lisa genuint kallhjärtad mot män.

Om Lisa bara hade förstått hur fin hon var så som hon verkligen är och att tänka på att det är viktigt att välja en man som tar hand om henne och skyddar henne så hade
ingenting av detta hänt.
Citera
2020-09-01, 10:48
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enidiotavrang
Jag håller absolut inte med att män inte vill ha med kvinnor att göra, problemet nuförtiden är att så många män är betacucks att dom inte kan sätta kvinnorna på plats.

Kvinnan ska gå bredvid en stark man, då mår hon som bäst. Kvinnan ska inte bara ensam, då bryter hon ner sig själv i destruktiva tankar. Hon behöver en man vid sin sida för att må bra.

Tyvärr så försöker alltid kvinnan ändra mannen, står då inte mannen emot, ja då blir han en tofflad idiot.

Det är enkelt att förklara, kvinnan är av det svagare könet, kommer alltid vara så. Det är så naturen har skapat oss, ingen idé att kämpa emot.
Tack för din åsikt, breh.
Sanningen är den att MGTOW är på riktigt och jag rekommenderar fler att följa efter.

Propagandaapparaten som tvingar fram denna utveckling betalar vi bland annat 8,5 miljarder för per år, plus en massa annat presstöd och en korrupt diskrimineringsombudsman, men du kan lägga till åtskilliga miljarder i myglet bakom genusvetenskap, jämställdhetsintegrering osv.
Citera
2020-09-01, 11:05
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:

Hur ska pojkar kunna "stå emot" (dvs veta deras inre värde) om de hela sin uppväxt fått höra att de är födda defekta?
Senast redigerad av LadySweden 2020-09-01 kl. 12:03.
Citera
2020-09-01, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Aha ja...

Jepp, varför ska du slita för pengar och status som du inte har någon användning för.

Öl och TV-spel är inte så dyr sysselsättning, kvinnor är....
Senast redigerad av Dolche 2020-09-01 kl. 14:43.
Citera
2020-09-01, 14:44
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Jaså citerar du bögboken nu med de manliga lärjungarna, gudarna och sönerna... Du vet om att den skrevs på medeltiden och inte är särskilt aktuell längre va? Det är inte patriarkatet heller. Och det är därför vissa män är så sura och griniga om du inte har förstått det än..
Bibeln, som är skriven fram tills för 2000 år sedan, är inte aktuell att lyssna på för människor i Sverige, det stämmer. De vill skapa någonting nytt åt sig. De har glömt att de är perfekta från födseln, och vill göra om varandra.

Allt gott!
Senast redigerad av LadySweden 2020-09-01 kl. 14:56.
Citera
2020-09-01, 14:56
Medlem
Citat:

Nej, kvinnor lever gärna med män ( eller utan), kan vara vuxna och självständiga. Man kan inte säga att kvinnor
( eller män ) har samma behov. Kvinnor är inte alltid svagare än män och behöver ingen som sätter henne på plats. I bra en relation ger man och tar, diskuterar, och det vilar på vänskap. Ett "maktförhållande" blir otrevligt.

Kvinnor behöver en hygglig man vid sin sida, inte någon som bryter ner henne.
Senast redigerad av Tissetiss 2020-09-01 kl. 15:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in