2020-08-31, 18:25
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Helt ärligt skäms jag över våra skribenter på Svenskafans. Mupparna går igång på ett inlägg som får 14 likes inne på Djurgårdens forum och som hävdar att vi ska spela om matchen. Sen skriver en kille och kritiserar, som får dubbelt så många likes, och då anses forumet vara nedstängt så det inlägget är det ingen som kommenterar. Jag kan läsa hur mycket jag vill. Däremot kan jag inte skriva på mitt eget jävla forum för mina inlägg är "osmakliga" enligt någon jävla Leif. Kanske för att jag försvarar HIF, snarare än någon jävla coronafantasi.
Citera
2020-08-31, 18:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Tänkte du skulle gå igång på sådant med tanke på relationen mellan dig och k-nisse.

hahaha Det var då själva fan....

Nä men om man skall vara lite seriös så kanske du såg vad som hände med Yasins placering när speltid var en faktor. En hedrande 16:e plats, just före Jasse the clown och Faltsetas och gubbarna. Wålemark ligger några placeringar före om man säger så...
Citera
2020-08-31, 18:40
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Def mittfät var det jag tvekade mest över. Men tack vare att Berggren är såpass mycket bättre än övriga så föredrar jag våran uppställning där om det är ihopbakat.
Ulven skulle platsa hos er. Ni skulle gjort plats för honom. I ett fungerande lag är han i form en av seriens bästa fältare.
Citera
2020-08-31, 18:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Ulven skulle platsa hos er. Ni skulle gjort plats för honom. I ett fungerande lag är han i form en av seriens bästa fältare.

Problemet som jag var inne på var ju att det beror på hur man jämför, den positionen blir ju lite speciell. Jag skulle inte välja honom före Berggren men kanske före Friberg. Däremot skulle jag välja Friberg före Karlström. Så det blir ju lite knas. Men visst, som du säger. Om Ulvestad tillhörde oss så hade han startat på Fribergs bekostnad. (Om nu inte Alm tycker Friberg är trevligare än Berggren eller vad det nu är som avgör hans laguttagningar?)
Citera
2020-08-31, 19:20
Medlem
Varför vill lag skjuta upp matcherna mot DIF? Spela mot oss nu ni är vi är ur form istället för att riskera att vi kommer igång senare.
Citera
2020-08-31, 19:22
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Varför vill lag skjuta upp matcherna mot DIF? Spela mot oss nu ni är vi är ur form istället för att riskera att vi kommer igång senare.
PK-poäng.
Citera
2020-08-31, 19:23
Medlem
Hammarbys säsong är verkligen märklig. Den tar aldrig fart riktigt, man tror att den ska vända efter derbysegern och vinsten mot Norrköping men sedan kommer tre matcher utan vinst och man är tillbaka i mittenträsket. Märklig säsong för dem. Sju poäng upp till europaplatserna, blir nog svårt för dem.
Citera
2020-08-31, 21:05
Medlem
Keldons avatar
Landslagsuppehåll är fan värre än för små snapsglas.
Citera
2020-08-31, 21:27
Medlem
Citat:
Hammarbys säsong är verkligen märklig. Den tar aldrig fart riktigt, man tror att den ska vända efter derbysegern och vinsten mot Norrköping men sedan kommer tre matcher utan vinst och man är tillbaka i mittenträsket. Märklig säsong för dem. Sju poäng upp till europaplatserna, blir nog svårt för dem.
Grabbarna tycker det är skoj att lira i 80 minuter. Sen kommer man på att det inte är någon publik som pushar en och då pallar man inte lira mer utan ger upp.

Den här säsongen räknas inte hävdar jag starkt. Hoppas bara inte corona håller på i flera år så det är ett helt annat lag som står där när publik är tillåten igen. För kalla mig naiv men jag tror bestämt att vi är ett topplag med dagens trupp med publik på läktarna.
Citera
2020-08-31, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Grabbarna tycker det är skoj att lira i 80 minuter. Sen kommer man på att det inte är någon publik som pushar en och då pallar man inte lira mer utan ger upp.

Den här säsongen räknas inte hävdar jag starkt. Hoppas bara inte corona håller på i flera år så det är ett helt annat lag som står där när publik är tillåten igen. För kalla mig naiv men jag tror bestämt att vi är ett topplag med dagens trupp med publik på läktarna.

Det är möjligt, främst med tanke på att det är så få poäng upp till toppen. Det hade räckt med att ni hade vunnit mot typ Falkenberg och Kalmar vilket nog hade varit lättare med ett rejält tryck på läktarna, så hade ni haft häng på Europa åtminstone.
Citera
2020-08-31, 21:47
Medlem
mark.corrigans avatar
Citat:
Det är möjligt, främst med tanke på att det är så få poäng upp till toppen. Det hade räckt med att ni hade vunnit mot typ Falkenberg och Kalmar vilket nog hade varit lättare med ett rejält tryck på läktarna, så hade ni haft häng på Europa åtminstone.

Lite naivt att tro att Hammarby är det enda laget som missgynnats av publikfrånvaron. Min känsla är snarare att det är ett lag fyllt till bredden med humörspelare, när det går bra så flyger det men det är inte en trupp man vill ha i motgång. Det var likadant våren 2019 och sensommaren 2018. T.ex. Tankovic, har han varit en spelare av allsvensk toppklass mer än ca 20 omgångar totalt (våren 2018, hösten 2019)? Däremellan håller han stundtals riktigt låg nivå, samma med Bojanic.
Citera
2020-08-31, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mark.corrigan
Lite naivt att tro att Hammarby är det enda laget som missgynnats av publikfrånvaron. Min känsla är snarare att det är ett lag fyllt till bredden med humörspelare, när det går bra så flyger det men det är inte en trupp man vill ha i motgång. Det var likadant våren 2019 och sensommaren 2018. T.ex. Tankovic, har han varit en spelare av allsvensk toppklass mer än ca 20 omgångar totalt (våren 2018, hösten 2019)? Däremellan håller han stundtals riktigt låg nivå, samma med Bojanic.

Ja, sannolikt hade andra lag med mycket publik också tagit fler poäng med starkt publikstöd. Absolut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in