Citat:
Ursprungligen postat av
OvissFramtid
Grymt att ni ligger tvåa nu, minns för några omgångar sedan när du blev förlöjligad här av Schtekare från Stockholm efter att du hävdat att Häcken skulle slåss i toppen när ni låg på 5-7 plats. Bara att gratulera, Häcken är en mycket bra klubb måste jag säga och fina unga spelare har ni också. Var stolt över din klubb, annat kan sägas om AIK, DIF och Bajen. Pinsamma är dessa lagen på sina egna små sätt. AIK som rent utav suger ***, DIF som som sumpar CL direkt och halkat efter i toppstriden, ExJugge-bajen som skulle köra över Allsvenskan detta året på Barcelona manér har knappast levt upp till förväntningarna. Så ville bara flika in med det, Häcken har vår (MFFs) respekt. Ett föredöme i hur man utvecklar och spelar unga spelare är ni också.
Tack tack. Förhoppningsvis kan vi vara med och fajtas om det hela vägen, men som jag skrev igår. Närmaste 4 matcherna är väldigt avgörande för hur det kommer sluta. 8 poäng eller fler så tror jag t o m vi kommer glida om er längre fram med tanke på att våra 8 sista matcher ser överkomliga ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Needs.more.brandy
Kul att höra. Det är ett vidrigt lag med vidriga supportrar.
Ditt hat mot precis ALLA är så jävla underhållande!
Citat:
Ursprungligen postat av
Adde1234
Vi vände oss emot att Häcken har bättre spelare på varje position än DIF. Det är ju bara löjligt att säga. Att då ligga endast tre poäng är ju ett monumentalt misslyckande.
Jag står fast vi det. Mittbacken är jämbördig, i övrigt borde ingen hos er ta plats i våran startelva.
Målvakt: Dahlberg (Abrahamsson)> Bråtveit
Vänsterback: Zuta > Augustinsson
Högerback: Ekpolo > Witry
Vänsterytter Leo Bengtsson > Ring (Radetinac)
Def mittfält: Friberg & Berggren > Karlström & Ulvestad
Högerytter: Yasin < Magnus Eriksson (Skulle hellre spela Wålemark än både Eriksson och Yasin dock)
Släpande anfallare: Irandust > Edwards (Banda)
Anfallare: Söderlund > Holmberg (Kujovic)