2020-08-31, 13:39
Medlem
Jag får verkligen "satir"-vibbar av Arabiska Partiet. Skulle inte förvåna mig om det är skapat för att trissa upp de etniska spänningarna i Sverige. Med tanke på språket och den pinsamt låga nivån på all kommunikation från Arabiska Partiet så utgår iallafall jag, tills vidare, från att det rör sig om någon slags satir.
Citera
2020-08-31, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hambern
Jag får verkligen "satir"-vibbar av Arabiska Partiet. Skulle inte förvåna mig om det är skapat för att trissa upp de etniska spänningarna i Sverige. Med tanke på språket och den pinsamt låga nivån på all kommunikation från Arabiska Partiet så utgår iallafall jag, tills vidare, från att det rör sig om någon slags satir.

Skaparen är ju offentlig iaf, och arab. 2017 blev han dömd för olaga hot, men för att söka till partiet får man inte ha blivit dömd senaste 5 åren haha.
Citera
2020-08-31, 17:30
Medlem
Ördögs avatar
Svenskar som inte värdesätter mångfalden borde söka sig ett annat land, anser ap-rabiata partiet. Sverige kommer ändå aldrig att bli det land som rasisterna och islamofoberna längtar tillbaka till.

Nybildade Arabiska partiet uppmanar svenskar att lämna landet
https://samnytt.se/nybildade-arabisk...t-lamna-landet
Senast redigerad av Ördög 2020-08-31 kl. 17:33.
Citera
2020-08-31, 19:01
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av socialfallet
man får inte vara straffad de senaste fem åren men den 33 åring som står som kontaktperson har varit straffad. handlar det om att man är smart för att man ror att folk inte kommer att kolla upp sig för att du diskriminerar mot vita eller icke muslime reller ä du bara en inavlad med låg iq.

Om kravet på att vara ostraffad blir kvar finns väl inte många potentiella arabiska väljare kvar att rekrytera?
Citera
2020-08-31, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Svenskar som inte värdesätter mångfalden borde söka sig ett annat land, anser ap-rabiata partiet. Sverige kommer ändå aldrig att bli det land som rasisterna och islamofoberna längtar tillbaka till.

Lol den lilla goodwill som fanns hos mesiga konservativa svenskar lär vara rätt borta nu, och de tar samtidigt avstånd från islamism, även om de inte tar avstånd från islam. Men är man troende muslim tror jag inte att man gillar idén om sekularism. Jag ser inte hur det här partiet ska lyckas.
Citera
2020-08-31, 22:40
Medlem
Hur kan folk tro att det här är på riktigt. Jesus
Citera
2020-09-01, 10:26
Medlem
bananpuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög

Yes! Låt säga att alla Svenskar lämnar Sverge. Kvar är bara Araber, Somalier, Afghaner och annat pack. Utan Svenskar som jobbar och försörjer dem ska de leva på? Likt en svärm gräshoppor måste de då dra vidare till ett annat land och suga ut det tills inget är kvar. Och så till nästa, och nästa. Som en jävla farsot!
Citera
2020-09-03, 01:07
Medlem
PingPongZongs avatar
Ringde först han. Sen ringde jag hans syster. Sen ringde jag tillbaks till han. Då var han inte glad.

Jodå, det här är på riktigt. Tyvärr sa syrran hans. Jävla kille. Ska visst vara besatt av demoner. Han erkänner det själv. Ring och ta ett snack med han. Prata politik. 070-075 27 24 är hans nummer. Han är lite svajig i humöret. Grät ibland. Men oftast var han glad. Eller ungefär 50-50, Fifty/Fifty.

Han blir bara glad om ni ringer. Men var snäll mot han.
Citera
2020-09-03, 15:18
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Ringde först han. Sen ringde jag hans syster. Sen ringde jag tillbaks till han. Då var han inte glad.

Jodå, det här är på riktigt. Tyvärr sa syrran hans. Jävla kille. Ska visst vara besatt av demoner. Han erkänner det själv. Ring och ta ett snack med han. Prata politik. 070-075 27 24 är hans nummer. Han är lite svajig i humöret. Grät ibland. Men oftast var han glad. Eller ungefär 50-50, Fifty/Fifty.

Han blir bara glad om ni ringer. Men var snäll mot han.

Snälla lär dig korrekt svenska!

Fel: Ringde först han.
Rätt: Ringde honom först .

Fel: Sen ringde jag tillbaks till han.
Rätt: Sedan ringde jag tillbaks till honom.

Fel: Tyvärr sa syrran hans.
Rätt: Tyvärr sa hans syrra.

Fel: Ring och ta ett snack med han.
Rätt: Ring och ta ett snack med honom.

Fel: Men var snäll mot han.
Rätt: Men var snäll mot honom.
Citera
2020-09-03, 15:33
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Källkritikbyrån reder ut lite frågetecken kring detta "parti":

Citat:
Arabiska partiet har fått stor uppmärksamhet i sociala medier under veckan. Men hittills finns inga belägg för att det rör sig om något annat än en persons verk.

https://kallkritikbyran.se/det-har-v...biska-partiet/
Citera
2020-09-03, 15:51
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Snälla lär dig korrekt svenska!

Fel: Ringde först han.
Rätt: Ringde honom först .

Fel: Sen ringde jag tillbaks till han.
Rätt: Sedan ringde jag tillbaks till honom.

Fel: Tyvärr sa syrran hans.
Rätt: Tyvärr sa hans syrra.

Fel: Ring och ta ett snack med han.
Rätt: Ring och ta ett snack med honom.

Fel: Men var snäll mot han.
Rätt: Men var snäll mot honom.

Snälla? Haha... Skulle väl vara för din skull då. Växte upp med lite svenska för invandrare undervisning faktiskt. Nära att jag fick gå i finska klassen. Blev satt i en källare på högstadiet istället.

Jaja. Killen som är partiledare för det här partiet. Vill ju vara ett alternativ för araber som inte är så jävla religiösa. Han anser att religionen islam är orsaken till att araberna förlorat sin kultur. Han ska locka araber med HBTQ, feminism, bekämpa antisemitism för att eliminera hatet mot judar i Sverige. Förbud mot religiösa partier som det nya muslimska Partiet Nyans, slöjförbud för minderåriga, Greta ska bli miljöminister osv och så vidare. Killen är ju en fjolla, en bög. Problem med sin manlighet. Svänger så fruktansvärt i humöret.

Ja det är en speciell människa. Går inte att förklara, måste höras från mannen själv. Han är inte klok. Men underhållande

Kan snacka skit helt enkelt.
Citera
2020-09-03, 18:54
Medlem
scoremaxs avatar
Tja, det låter inte värre än något annat parti.

Faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in