Citat:
Jösses vad du tramsar, var det bara bullshit från dig, det där om att du tycker att diskussioner som går framåt är intressanta? Eller är du inte ute efter att diskutera, utan bara vill ha kommentarer som stryker dig medhårs?Jag besvarar då en annan av dina frågor, så får vi se om du förstår svaret och vilken fråga jag besvarar:
Om en kvinna lider av att ha sex med sin egen man behöver orsaken till lidandet identifieras. Mannens drift minskar nämligen inte med kvinnans lidande.
Om kvinnan lider vid sex pga "lägre lust" så är det inte hennes man hon vill ligga med när de väl ligger, hon vill då enbart stilla sin drift.
Observera att vi talar om "lägre drift" här, inte brutna ryggar! Har en kvinna brutit ryggen är det smärtsamt ÄVEN om hon så skulle bli kåt- dvs hon kan inte ha sex.
Om en kvinna lider av att ha sex med sin egen man behöver orsaken till lidandet identifieras. Mannens drift minskar nämligen inte med kvinnans lidande.
Om kvinnan lider vid sex pga "lägre lust" så är det inte hennes man hon vill ligga med när de väl ligger, hon vill då enbart stilla sin drift.
Observera att vi talar om "lägre drift" här, inte brutna ryggar! Har en kvinna brutit ryggen är det smärtsamt ÄVEN om hon så skulle bli kåt- dvs hon kan inte ha sex.
Möjligt att någon annan har pratat om att kvinnor lider av att ha sex med sina män, jag har då absolut inte gjort det. Så tillbaks till de frågor jag faktiskt har ställt, men som du uppenbarligen fegar för att besvara.
Känns det så obehagligt för dig att tänka till kring hur din egen man känner inför att ha sex med dig när du inte är kåt, och känns det så jobbigt att motivera och stå för dina egna åsikter?
Jag postar frågorna igen. Är det så att du redan svarat på dem så vore det ju enkelt för dig att bara kopiera och klistra in det svaret, precis som jag gör när jag får upprepa frågorna.
1. Vad är det du ser som konstigt i mitt resonemang?
2a. Varför inbillar du dig att grunden är annat än kärlek i ett äktenskap för att man inte vill ha sex med någon som inte är kåt?
2b. För min del känns det betydligt mer kärlekslöst att (som din man) ha sex med någon för sin egen tömnings skull, vad anser du om det?
3a. Hur du tror din man tänker och känner kring att ha sex med dig när du inte är kåt?
3b. Tror du han tänder på känslan av att veta att du inte är kåt, eller tror du han önskar att han hade en kvinna som var kåt på honom? Eller vet han inte om det, och luras att tro att du är kåt?
4. Varför anser du att din anledning till att inte vilja ha sex när du är sjuk är mer betydelsefull än andras anledningar till att inte vilja ha sex vid olika tillfällen?

Om du inte störs av manlig undergivenhet som kvinna så är du defekt, ni tänker mer som män ärligt talat, okåta män som vill värna om sin makt, mycket märkliGt.
Exet har ingen ny och vill inte heller ha någon ny och har så vitt jag vet inte haft någon sedan exet dumpade mig (för snart ett år sedan). Sedan kan jag naturligtvis inte veta om exet har legat med någon random person någon enstaka gång under detta år. Men har svårt att tänka mig det, då mitt ex är en ganska introvert person som inte är särskilt intresserad av att umgås med folk, förutom våra barn, någon nära vän och nära släktingar.
Sådant här är inget man så gärna pratar om irl.