Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Samma sak, lägg ner ert jävla snömos. Får han sex jämt ställer du upp jämt, det finns liksom inga vägar runt det. Det handlar ju inte om ord förstår du utan hur det fungerar i praktiken.
En snuskfia som inte gillar sex? Du får nog ta ditt egna råd och läsa lite bättre.

Jag skulle ALDRIG bli ihop med en sådan som du, det finns inte att jag skulle falla för någon som tänker så jävla egoistiskt och osexigt. Så jag har ingen aning om hur det känns att ligga med någon som inte vill ligga, jag trasslar inte in mig med sexuellt ängsliga småtjejer som är rädda för den manliga sexualiteten. Varför du inte vill ligga med någon du påstår dig älska och är kåt på får ju liksom du svara på.
Nej, det är inte samma sak, tänk till lite så kanske du förstår det.
Om min man vill ha sex men jag inte vill ha sex, då blir det inget sex. Om jag vill ha sex men min man inte vill ha sex, då blir det inget sex. Fattar du det här nu med att vi har sex när BÅDA vill ha sex, eller ska jag försöka förtydliga det lite till?
Med tanke på att vi efter 23 års förhållande fortfarande har sex i princip dagligen så har du helt fel i dina antaganden, men det förvånar inte. Jag ska försöka ta det lite mer på din nivå och ställa frågor som är mer anpassade för dig.
Hur långa brukar dina förhållanden vara?
Har du någonsin upplevt att din partner inte har varit sugen på sex när du själv varit kåt, och är du själv kåt 24/7? För de flesta av oss (även för oss som gillar sex) inträffar det emellanåt att vi inte är sugna på sex. Det kan vara p.g.a. sjukdom, trötthet, oro, eller att vi helt enkelt vill göra något annat just då.
Tycker du att din flickvän ska ställa upp på sex även när hon av någon anledning inte vill? Varför isåfall?
Har du någon gång haft sex med en kvinna som inte varit sugen på sex med dig just då så upprepar jag frågan:
Hur tänker du och hur känner du inombords när du har sex med någon som (just då) inte vill ha sex med dig? Hur motiverar du det inför dig själva och din partner?
Har både du och dina flickvänner varit kåta 24/7 så är du antingen en lögnare eller så har du aldrig lyckats haft ett förhållande som varat längre än nyförälskelsestadiet.