Citat:
Ursprungligen postat av
LadySweden
Du tycks vara ytterst förvirrad.
Hur kan du annars missförstå så radikalt?
Nä jag är inte förvirrad, du började svamla om strippklubbar och sexsvältande män, till trots att de flesta uppbrott initieras av kvinnor. Och din lösning på detta är att kvinnan ska släppa till mer hemma för då minsann hade äkta mannen inte gått på strippklubb eller haft behov därutav. Hur vet du detta? Eller du bara gissade att det är såhär det förhåller sig?
Citat:
Ingen kvinna vill ha strippklubbar i Sverige. Inga riktigt troende kristna män heller, eller muslimer för den delen.
Jaha.
Citat:
Hustrur bör hålla sina män mätta och belåtna för egen maskin, knappast genom att skicka dem på strippklubb. Tänk att detta ens gick att missförstå...
Det var så jävla dumt att jag kunde inte tänka så lågt om dig. Vet du varför äkta män går på strippklubb/bordell? Kan du posta dessa studier/utredningar/statistik? Jag läste om en man som gick på bordell några dagar efter att hans fru hade fött deras barn. Dåligt av henne att "skicka" honom på bordell....
Citat:
Anledningen till att äkta makar (ja, mannen också även fast detta sällan tycks vara ett problem) inom alla religioner är skyldiga att ge varandra så mycket sex partnern vill ha är för att stävja en mängd problem som uppstår annars.
Detta är så naivt och dumt. Man får väl göra en kompromiss eller hur? Om den ena vill ha sex varje dag och den andra två ggr/vecka så kanske man kan komma fram till ett mellanting som båda är ok med. Jobba som ett team remember?
Citat:
Sverige är avkristnat, om du har missat det. Svenska män är oftast
inte kristna, utan ateister med ateister till fruar/flickvänner/ kk och allt vad det heter... Och deras fruar ger dem bara sex när frugans lust faller på, ibland 2 ggr/ år eller mer sällan. De männen besöker strippklubbar, vänstrar med älskarinnor eller skiljer sig.
Hur många procentuellt sett beror på "för lite sex hemma"? Hur vet du att de har sex bara när "frugans lust faller på"?
Citat:
Så: håll honom ordentligt mätt hemma! Ge honom när han vill ha,
gör det till en prioritering!
Detta predikas för övrigt sällan ens i kyrkorna, vilket är illa. Även kyrkor lider av "feminismen"
Så jävla korkat. Om din man gillar våldsamt sex och bara vill knulla dig hårt i rumpan då? Jamen förfan ställ då upp för annars går han till strippklubbar/bordellen. Vilket dumt jävla "råd".