Citat:
Ursprungligen postat av
AnalAnalfabeten
Den metoden fungerar ju inte - Detta är halvapor som inte kan hålla tyst ändå
- Hur ska man då kunna hålla ett föredrag ?
Hatattack -vari består hatet ? Ingenting som sägs i demonstrationen uttrycker direkta hat mot personer (muslimer). Det framgår ju inte...
Den artikeln hade Niklas Orrenius förmodligen skrivit i förväg. Fall i fall, så hade hen skrivit två artiklar i förväg en som var rena slakten på Islam som religion, den andre som kom idag
- Ett inkört mantra med "kärleksmanifestation"
- Förmodligen har Orrenius en tjock kaka av sperma och bögsmör efter att festat loss med våldtäktsafghanerna ? Och är Orrenius en pedofil också tex ?
- Hade Orrenius kunnat något arabiska/somaliska så hade hen förstått att de vill massakrera alla svenskar och danskar på platsen.
Orrenius är en helblåst nolla, supit och godhetsknarkat bort de få hjärnceller hen har kvar
Hen har inte långt kvar till att placeras på dårhuset, på en jättedos Haldol...
Så där har vi en landsförrädare till, med enkelbiljett till Finspång, eller väljas att deporteras ihop med Elin till tex Afghanistan.
Alltså krig är kärlek och omvänt, vilka lögnhalsar...
Det var Janne Josefsson som gjorde det programmet ja.
Fast ni liksom tex stalinister vet hur man startar en skogsbrand, ett krig, etc, men har ingen aaaning om hur man släcker den. Precis som tex Greta-rörelsen, gretinerna, förlåt kretinerna.
Hehe, Danmark kan ju nu med detta prejudikatet vägra "svenskar", tex "blattar" inresa i Danmark och stoppa dem på Öresundsbron. Det blir lite kul det här.
Kan ju hoppas att sådana avvisningar börjar redan ikväll eller imorgon.
Med tanke på de här "svenska" gängbrottslingarna som idag blev dömda i Danmark, så varför inte visa vem som bestämmer över sitt territorium ?
Att neka alla med gängkopplingar inresa till Danmark det svider nog för alla # jagärhärare mfl ...
Det finns ju antagligen mutor inblandade i det här, massor av mutor...
Hitler hade slaktat muslimerna så snart han fått undan judarna. Tyska generaler var inte precis entusiastiska över arabernas ociviliserade beteenden precis, de var också en slags untermenschen.
Araberna dög bra när Rommel använde nordafrikanska hamnar, men i övrigt så var de just det, untermenschen...
Jag har försökt uppmana många ggr till lugn.
Men blivit påhoppad av dessa demokratister.
Som tror starkt på demokratin.
Jag tror alla har tillgång till den inre kunskapen att skapa lugn.
Denna situation som sker just nu tror jag är bara en aktion på att gör det inte igen.
Och jag ser inget fel i det.