2020-08-28, 15:11
Medlem
Vad blir effekterna nu då? Koranen brann bra tydligen.
Citera
Bannlyst
Max antiklimax. Eran hjärnskadade jävla WT-idol kom inte ens in över gränset. 2 år långt inreseförbud i sverige, passar honom som den jävla terrorist han är.

Han uteliggarkompis får vi väl dras med. Ett utmärkt exempel de nationella.
Citera
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Ja, det framstår som helt galet och omotiverat. Är det ens lagligt? Vilket lagrum stöder sig polisen på i så fall? Hedersmannen Rasmus Paludan utvisas på 2 år- medan folk från MENA som är våldtäktsmän, mördare och utövar annan grov kriminalitet tillåts stanna kvar.

Ja de skulle väl få en cykel , va det nya jag hörde nu

Ge dem en cykel 😂

- de våldtog min dotter , rånade min son , slog ihjäl min fru ... då borde en cykel va lösningen att ge dem som gåva
Citera
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djunash
https://www.sydsvenskan.se/2020-08-28/rasmus-paludan-avvisad-vid-gransen-har-fatt-ett-tvaarigt

Enligt beslutet utvisas Rasmus Paludan enligt paragraf 8:13 i utlänningslagen. Dessutom beläggs han med inreseförbud enligt paragraf 23:24 eftersom han utgör "ett hot mot allmän ordning och säkerhet i Sverige".

Paludan utgör alltså ett hot mot ordning och säkerhet i Sverige. Vet inte om jag skall eller gråta!

Bra att det är lätt att utvisa obekvämt folk från Sverige.
Synd att man väntade så länge med det.
Vilka står på tur nu?

Är det malmöborna som bestämmer vilka som ska ut?
Senast redigerad av gofigur 2020-08-28 kl. 15:14.
Citera
2020-08-28, 15:13
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Vad blir effekterna nu då? Koranen brann bra tydligen.

Inga, vilket också syns i klippet, de bränner en Koran och folk cyklar förbi plingandes för att de ska flytta på sig eftersom de ställt sig på cykelbanan. En snubbe tjafsade, en försökte prata med dem, det var allt
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Det där är ju dock Paludan, inte Park

Svårt för intelligensreserven att skilja på två olika personer? En är tjock dansk, den andre är smal svensk. Skitsvårt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totalbajs
Max antiklimax. Eran hjärnskadade jävla WT-idol kom inte ens in över gränset. 2 år långt inreseförbud i sverige, passar honom som den jävla terrorist han är.

Han uteliggarkompis får vi väl dras med. Ett utmärkt exempel de nationella.
Det handlar om yttrandefrihet, men det är något främmande för vänsterblivna så det är förståeligt att du reagerar som du gör.
Citera
2020-08-28, 15:16
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Jo fast det är inte riktigt poängen, poängen är att detta ska spridas, musslorna balla ur fullständigt och att allmänheten då får se varför islam utgör ett demokratiskt problem.

Fast allmänheten har sedan gammalt lärt sig att "Den som är med i leken får leken tåla" och kommer därmed att se det som att det är provokatörens eget fel att han råkar illa ut.

Att reta upp människor är väldigt enkelt. Du skulle bara se vad min inkorg fylls upp med hot varje gång jag propagerar för att barnsexdockor skall tillåtas. Ojojoj, och alla som hotar har svenska namn.
Citera
2020-08-28, 15:17
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Bra att det är lätt att utvisa obekvämt folk från Sverige.
Synd att man väntade så länge med det.
Vilka står på tur nu?

Är det malmöborna som bestämmer vilka som ska ut?

Förtydligande,
är det högljudda vänsterblivna malmöbor som bestämmer vilka som ska ut eller inte in?
Citera
2020-08-28, 15:18
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Korna helvete brinner i Rosengård.

https://youtu.be/zBpnm3DCE8w

Kommentarer har inaktiverats. Undrar hur länge klippet får ligga uppe på Youtube.
Citera
Medlem
diseuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Inga, vilket också syns i klippet, de bränner en Koran och folk cyklar förbi plingandes för att de ska flytta på sig eftersom de ställt sig på cykelbanan. En snubbe tjafsade, en försökte prata med dem, det var allt
Oj, jösses! En snubbe tjafsade, och en annan plingade med en ringklocka? Om det är ett sånt tumult, då förstår man varför Polisen tycker att de inte kan garantera säkerheten.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Fast allmänheten har sedan gammalt lärt sig att "Den som är med i leken får leken tåla" och kommer därmed att se det som att det är provokatörens eget fel att han råkar illa ut.

Att reta upp människor är väldigt enkelt. Du skulle bara se vad min inkorg fylls upp med hot varje gång jag propagerar för att barnsexdockor skall tillåtas. Ojojoj, och alla som hotar har svenska namn.

Lol för barnsexdockorna.

Angående att provokatören får leken tåla så tror jag att man vet att det kan gå illa till och väljer att ta risken, vågar till och med säga att ett kok stryk vore önskvärt, på så sätt blir nyheten ännu större och musslorna ser ännu mer våldsbenägna och sjuka ut.

Vilket dem faktiskt är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in