2020-08-20, 11:20
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashenbacken1
Haha kolla kommentarerna i Dan Parks facebook. Ren komik. Mycket "knulla din morsa" och annat.

Fick de inte lära sig fler ord på SFI? Eller skolkade de när ordförståelse var på tapeten?

Untermensch tycker jag illustrerar väl skribenternas härkomst.
Citera
2020-08-20, 12:21
Medlem
Vilken ursäkt kommer politiker/polis använda för att avbryta/ställa in denna tillställning?
Hmf? uppvigling? brandsäkerhet? vad tror ni?
Citera
2020-08-20, 12:39
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFL88
Föga förvånande, snarast ett regelbrott av "utanförskapet" om inte "knulla din morsa", "horunge" etc uttrycks i tid och otid, i skrift som verbalt, stor humor är det dock att dessa inte har förstått ännu att dylika "förolämpningar" biter bäst på övriga MENA....

Haha, jo det är lite komiskt att de inte assimilerats nog att fatta att i Sverige så förnedrar man sig själv om man säger att man skall knulla någons mamma.

Citat:
Ursprungligen postat av FFL88

Återstår att se om korangrillen genomförs öht men endast själva planerna på den verkar ju ha en festlig effekt på musslorna.

Det vore en stor skam för herr Park om han väljer att ställa in aktionen bara för att den flyttats till ett ställe som inte ger honom lika stor uppmärksamhet. Skulle han ställa in den p.g.a det så skulle han ju bevisa för alla att han inte bryr sig om yttrandefriheten alls utan bara är en uppmärksamhetshora som alla andra.
Citera
2020-08-20, 12:40
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Vilken ursäkt kommer politiker/polis använda för att avbryta/ställa in denna tillställning?
Han får tillstånd och sedan kommer det hela att avbrytas så snart polisen inte kan garantera säkerheten på platsen.

Jag tror nog att det hinner börja brännas en bok innan det blir kaoz.
Citera
2020-08-20, 13:18
Avslutad
På tiden att någon gör detta.
Citera
2020-08-20, 17:02
Medlem
Citat:
Haha kolla kommentarerna i Dan Parks facebook. Ren komik. Mycket "knulla din morsa" och annat.

länk
Citera
2020-08-20, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Haha, koranbränning i Rosengård? Det är ju ett lysande troll, men kommer han därifrån levande?
Antingen händer ingenting som när Järva Pride annordandes för ett par år sedan eller så kommer det ta hus i helvete. Vilket alternativet blir är svårt att sia om. Misstänker dock starkt att det blir en massiv polisinsats för att se till att inget barkar söderöver om tillstånd för detta ges, vilket det borde. Att bränna koranen borde inte tolkas som HMF lika lite som all annan islamkritik.
Citera
2020-08-20, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Det enda jag kan tänka mig som svepskäl är att de inte kan garantera herr Parks egen säkerhet
Citera
2020-08-20, 18:33
Bannlyst
När exakt kommer detta ske?
Citera
2020-08-20, 18:36
Medlem
Citat:
Tydligen har polisen inte medgivit mötestillstånd för att de ska kunna anordna koranbränning vid moskén och Möllevångstorget. Polisen föreslår Kronprinsen. Anledningen är säkerhetsskäl.

Det är ju emot grundlagen att neka mötestillstånd på grund av eventuella motdemonstranter eller resursbrist. Dom borde snabbt som fan anmäla till JO.
Mötestillstånd kan inte nekas men däremot kan man bli anvisad en annan plats än den man själv helst vill vara på. Det hände mig ett par ggr under NSF tiden att vi visst fick demonstrera men pga svepskäl som att de inte kunde garantera säkerhet osv så blev man anvisad en annan plats än den tilltänkta.
Citera
2020-08-20, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Lars Wiljks var en festlig typ måste jag säga. Jag uppfattade sången som "I am going to take you to a gay-bar" och sedan tjatades det "gay-bar" hela tiden i sången.

Jag såg filmsnuttar och det var många muslimer som rusade upp och då var det lite fegt av Wiljks att bara fly fältet. Det påminde lite om Hitlers flykt efter ölkällarkuppen, då fick väl en general hette han Hindenburg eller Ludendorrf, marschera nästan ensam och det var SA som gick mot polisens kulor medan Hitler smet som en feg råtta.
Det bästa med Wiljksfilmen tyckte jag var hur skickligt en kvinnlig polis sprejade en muslim i ögonen, fy tusan vad det måste ha svidit.

Men jag tror inte att Paludan och Park får tillstånd. Polisen hittar nog på något "skäl" till att begränsa yttrandefriheten. Har det hörts något nytt om ansökan?
Det är lite off topic men om jag inte minns helt fel så gick Hitler i främsta ledet vid ölkällarkuppen. Han drogs dock ner i backen när en SA man han gick i armkrok med träffades av en kula och säckade ihop. Om han sen smet är lite omdiskuterat då de flesta som kunde och framförallt de ansvariga drog från platsen illa kvickt, inte bara Hitler.
Citera
2020-08-20, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag bär alltid runt på en liten påse med torkat grisblod. Om en självmordsbombare råkar döda mig i sitt dåd så går även Han under, inom konceptet Mutually Assured Destruction.
"He kills me, but goes to his version of Hell for it due to the 'Unclean matter' his blood gets mixed with when he dies".

DET är Kontrajihadism i sitt esse. Man använder deras egen religion Emot dem.

Att bränna böcker på ett torg såsom judewannabe Palludan vill tillfälligt invandra till Sverige för att göra, är inget annat än Instigation utförd av Främmande Makt. Hans försök borde ses på samma sätt som vi ser på insända ryssar som instigerar upplopp i Ukraina..

Bästa sättet att få Palludan att hålla käften i Sverige, är att be honom bränna en Torah.
He simply Can't Do It.

Det är Här man skiljer Kämparna för Yttrandefriheten från de Fientliga Instigatörerna.
Kan man bränna en Koran, så kan man även bränna en Torah.
Minns när Emil Hagberg brände Israels flagga på Sergels torg för några år sedan. Dock var det inte utannonserat i förväg så några motdemonstranter fanns ej på plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in