Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Våra lag har olika utgångspunkter helt enkelt så i vårt fall kommer det ske gradvis att folk inte kan göra den kopplingen kan inte vi beskyllas för. Vi pratade om en föryngring av laget med 1-2 spelare varje säsong vilket jag tycker vi uppnått i år med Sarr och Ahmedhodzic och nu när Bachirou lämnar lär Mujanic få flytta upp i hierarkin.
Tycker bara det är kul att peta i det då man först börjar ta in äldre spelare samt att man kommer mest troligt bli mer cynisk i sitt spel, inget fel i det vill jag bara påpeka.
Edit: Förresten, jag vet att ni har knapert med pengar men snälla försök skaffa en bättre person som sköter era sociala medier. Videon med Eriksson på twitter var fan på nivå med ÖFK lasershow...
Ja, vi gick ju igenom det där en annan gång. Jag stör mig lite på uttryck "satsar ungt" när man bara kör 1-2 spelare men men, det var inte direkt så att vi UNDER våra starka perioder satsade ungt heller, sedan att alla våra starka perioder börjat med en ungdomssatsning på nån generation är en annan femma.
Samtidigt skall man alltid komma ihåg att vid samma perioders start har vi alltid haft några riktigt rutinerade rävar med också.
Cynismen i spelet behövs ja, och där är vi eniga.
Jag är extremt dålig på att kolla klubbar på sociala medier, har väl typ oss på facebook men inget mer, kommentarsfälten där är ju på samma nivå som dom sämsta skribenterna här så den videon har jag inte sett.