Citat:
Ursprungligen postat av
Menardu
1. Vi har ordentligt med hår på venusberget och under armarna som vi oftast hellre vaxar än rakar. Mellan näsan och den övre läppen har vi lite, mjukt, hår precis som världens alla tjejer, på svenskorna syns det inte p.g.a. det ljusa håret, vi plockar bort det med tråd. Blir riktigt fint. På rygg, mage, armar etc. har vi så litet och så mjukt hår att det inte ens syns om solen inte ligger på.
2. Inte alla, men rätt så många får av familjen att bilda familj med en svensk. MENA-tjejerna har ett livslångt förhållandet som mål och ideal och blir rädda för svenska killar för att svenskar inte kämpar tillräckligt i ett förhållande. Det kan ju inte bli livslångt av sig själv.
3. Det är bara här på Flashback som svenskarna påstår sig vara rädda för brorsor och cuziner, i verkligheten raggar svenska killar som galningar på oss.
4. Extrema muslimer är väldigt få och för de flesta muslimer är islam bara på papper mer eller mindre. För majoriteten muslimer är att närma sig Gud extra mycket under Ramadan och fasta och be under den månaden. I övrigt är religion lika lite för muslimer som för svenskar i praktiken. Generellt är somalier mer religiösa, men är också ofta mycket varma och empatiska som människor. Jag har varit i hela Mellanöstern och ingenstans har jag träffat så många guldvärda och äkta människor som somalier, men de är mer religiösa och extra hårda mot döttrarna.
Slöja säger inte nödvändigtvis så mycket som svenskarna tror. Vi själva vet det, men svenskarna har en felaktig bild av hur det ligger till.
Har haft flera invandrartjejer och varit ihop med dem, olika etnciteter. Mitt råd är att du håller dig till dina egna eftersom detta verkar vara en fix idé hos dig. Men det är klart det finns svenskar som mig och jag är inte rädd.
Problemet med de flesta MENA-tjejerna är inte vackra enligt våra mått. Däremot är svenska tjejer bland de vackraste tjejerna som finns (det finns mycket belägg för det). Men självklart finns det vackra invandrare och MENA-tjejer.
Men jag håller med om att det finns en rädsla hos många svennar för labila MENA. Det är en rätt sund känsla. Ni har ju 'flytt' från era egna och era misslyckade samhällen. Men ni som är skäter är välkomna. Jag är inte minsta rädd för en MENA som står och viftar och gapar. Om han vågar gå bakom hörnet så gör jag mos av honom. Eftersom jag faktiskt har vuxit upp själv i förorten och har många invandrarvänner. Men de är mest från Balkan förvisso.
Grejen med er MENA-tjejer är ju knappt ut på krogar eller etc. För ni får väl inte. Du kan ju börja att självrannsaka dig där. Sen om du blir bortvald av mig och mina kompisar, ja, då är det så och det får du finna dig i.
Jag vet att jag ser bra ut och har haft många tjejer. Jag har gjort en klassresa från förorten till hlgskolaexamen och innerstadslägenhet. Det är faktiskt en bra kombo. Ty jag kan ta för mig... också.
Men jag pysslar inte med att sälja marijuana i förorten i gängena längre och annat. Det finns svenska killar för dig med, men jag kan hålla med om att de är inte många. Varför vill du ha en svensk kille?
En gissning är att du vill ha en svensk kille som är en riktig man. Tyvärr är många MENA som apor när det är dags. De har ingen heder, det är alla mot en som gäller. Gillar du den mentaliteten? Ljuga och förföra billigt?
Jag är inte rädd för någon av dem. Viftare är vad de. Låt de ta av sig sina löjliga tröjor. Bara hår och inga muskler och de kan inte slå rakt ens. Gissa vem det är som är rädd? Jag vet.