2015-09-11, 02:45
Bannlyst
99% ser för jävliga ut.
Och vem vill ha någon med deras kultur- och mentalitet?

Det finns dock undantag.
Citera
2015-09-11, 03:48
Medlem
AmygdalaDesus avatar
99% luktar svett
Citera
2015-09-11, 19:47
Medlem
Låter som du bara försöker höjja ditt folk lite.

Hur kan man vara intresserad av ett klädskynke?
Därunder kan dölja sig allt från en enarmad bandit till puckel, horn, skägg, you name it
Citera
2015-09-11, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmygdalaDesu
99% luktar svett

Nej det gör dom oftast inte men kan ösa på ordentligt med parfym. Jag dejtar endast MENA, dock inte tält.
Citera
2015-09-11, 20:19
Moderator
Humbugs avatar
Arabiska kvinnor tillhör världens vackraste och att man inte attraheras av dessa är för mig ett mysterium. Jag tror att den svenska mannen behöver lite tid att mogna in i detta nya. Vi har haft asiatiska kvinnor som favoriter under långt tid så det krävs lite omställning för att ändra det.

Finge jag välja en framtida fru skulle hon alla gånger vara arab.
Citera
2015-09-11, 21:42
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Arabiska kvinnor tillhör världens vackraste och att man inte attraheras av dessa är för mig ett mysterium. Jag tror att den svenska mannen behöver lite tid att mogna in i detta nya. Vi har haft asiatiska kvinnor som favoriter under långt tid så det krävs lite omställning för att ändra det.

Finge jag välja en framtida fru skulle hon alla gånger vara arab.
Vill du inte att dina barn ska likna dig själv?
Citera
2015-09-11, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menardu
Efter att ha läst några liknande trådar kan jag säga att de vanligaste myterna är:

1. De är håriga.
2. De får inte träffa svenska män.
3. Vi svenskar är rädda för brorsor o cuziner.
4. De är religiösa.

Har du något att invända mot dessa myter då?
Citera
2015-09-12, 08:09
Medlem
DixieDs avatar
TS, svenska män vill inte ha kvinnor ifrån Mellanöstern. Deras rädsla och fjanteri uppnår dumhet.
Vill du ha en ordentlig man så ska du satsa på ryssar. Mycket bättre än svenska män. Ryssar älskar kvinnor ifrån Mellanöstern dessutom. Ryssar ser även mycket bättre ut än svenska män.

All lycka min vän!
Citera
2015-09-12, 08:17
Medlem
Kosmios avatar
Jag gillar verkligen persiska och kurdiska brudar men de hänger oftast med sin egna sort tyvärr.
Citera
2015-09-12, 12:39
Medlem
shariqduponts avatar
Dessa jävla pajastrådar är så jävla efterblivna.

Alla män gillar en snygg tjej. Så jävla enkelt är det. Etnicitet spelar faktiskt ingen roll.

Även om några rasistbönder på flashback säger att de inte kan tänka sig en kvinna från mellanöstern så är det för att de är så pass fula att de inte skulle kunna få en snygg jävel.

Kvinnor från hela världen är fantastiska.
Citera
2015-09-12, 12:46
Medlem
Onanizts avatar
  1. Näsjobb är vanligare i Mellanöstern än i Skandinavien.
  2. Nordiska kvinnor är som regel ljusare och mer alvlika än de mörkare och dystrare kvinnorna från Mellanöstern.
  3. Kulturellt avstånd.
Citera
2015-09-12, 12:59
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shariqdupont
Dessa jävla pajastrådar är så jävla efterblivna.

Alla män gillar en snygg tjej. Så jävla enkelt är det. Etnicitet spelar faktiskt ingen roll.

Även om några rasistbönder på flashback säger att de inte kan tänka sig en kvinna från mellanöstern så är det för att de är så pass fula att de inte skulle kunna få en snygg jävel.

Kvinnor från hela världen är fantastiska.

Tror du det?
Vad jag har uppfattat av Sverige så råder kåthet över blondiner bland svenska män och män ifrån Mellanöstern. Män jag har sett uppskatta lite mer drag ifrån Mellanöstern är balkan. Ryssar har jag uppmärksammat alltid gilla kvinnor ifrån Mellanöstern.

Tror inte det handlar om 1-2 bönder som är rasister. Jag tror vissa hellre väljer typ en ful blond tjej över en vacker tjej ifrån Mellanöstern. Dock kan man tacka för europeiska män och amerikaner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in