Hur fan tänker ni? Hur kan ni behandla kvinnor från Mellanöstern som avskum?
Ni fega svenskar måste våga ta en titt under masken, det gjorde jag och jag kommer aldrig att ångra det.
För ungefär två år sedan när jag studerade på gymnasiet så träffade jag en troende islamist som fick mig att ändra uppfattning helt, det började med att vi sågs på svenska lektionen och när våra blickar möttes så fanns det ingen återvändo. Jag erbjöd mig att hjälpa henne då hennes svenska var lite knackig. Allt för extra poäng hos läraren

.
Men det visade sig att det var ett val som förändrat mitt liv.
Hon var helt underbar, jag är fast.
För fyra månader sedan tog vårt förhållande slut och jag kan inte se på en mystisk kvinna från mellanöstern utan att byxorna blir tightare.
Jag funderar nu på att kovertera till islam för att vara närmare dessa kvinnor. Jag är förövrigt helsvensk.
Nu uppmanar jag er på flashback att göra som jag gjorde, ni kommer inte att ångra er.
Diskussionsunderlag; Ni som inte gillar kvinnor från Mellanöstern vad har ni emot dom? Jag frågar er för detta fenomen är och förblir ett mysterium för mig.
Jag vill ha en seriös tråd så ni kan skippa att säga att de är håriga självmordsbombare osv.
Ni kan också gärna dela med er av era egna upplevelser av dessa kvinnor.
Ursäkta stavfel sitter på min Iphone
Mvh Koola