Citat:
Ursprungligen postat av
Cimaron
Haha, härligt att du inte delar upp folk i kategorier på något vis i alla fall
Har du träffat några svenska män annat än de som hänger på universiteten och motsvarande ställen?
Jag är en sprallig tjej. Jag hörs och syns.
Mestadels av utländska tjejerna hörs och syns ganska mycket. Jag gillar att skratta, skämta och lära känna nya människor. Man lever bara en gång.
Jag menar jag går fram till min assistent på Universitet och får honom att skratta. Jag syns och hörs när jag kommer till jobbet. Därför passar inte reserverade och blyga människor i min värld.
Mina svenska tjejkompisar är precis lika spralliga som mig.
Häromdagen skrattade vi om att vi skulle skicka en räkning till vår assistent för alla dessa år som han har haft nöjet att skratta åt våra skämt. Nu är han utländsk ifrån Mellanöstern så han vrider bara på huvudet och ler lite smått när man skämtar med honom. Jag säger till honom, du måste skratta lite även om du är forskare
Jag skulle vara tyst då den amerikanska killen satt med några tjejer och pluggade. Eftersom jag är så sprallig och glad så råkade jag tappa kaffet och slog mig. Då skrattar mina tjejkompisar och jag säger men tysstttt folk försöker plugga här. Då vänder han sig om och börjar skratta och vrida på huvudet. Jag sa jag ber om ursäkt killen
Flesta ser ut som jävla muppar som är arga på allt och alla i livet. Tjejer ifrån Mellanöstern måste förstå att man är annorlunda ifrån svenskarna men svenska män och generellt män gillar när en kvinna sticker ut.