Citat:
Ursprungligen postat av
JetSociety
Om jag vore supporter av demokraterna hade jag varit vansinnig på dig.
Du sprider sådana uppenbara tecken på okunnighet så att jag skäms.
Du förstör för seriösa demokrater-anhängare,
Tala är silver, tiga är guld, tänk på det.
Dessa 2 uttalanden från dig är kanske det mest efterblivna jag läst på Flashback någonsin.
Vänligen berätta för våra barn hur ni tänker som ger Kina frikort till utsläpp av co2 fram till 2030!
Och
Varför haglar inte dina hat-kommentarer i Stefan Löfven tråden? Han har också ordnat rekordmånga döda och arbetslösa?
Har demokraterna och deras väljare något ansvar när dom annordnar "mamma protester" och folksamlingar/upplopp när coronan härjar?
Du förstår inte ens vad demokraterna står för, så där har jag ingen oro över.
Parisavtalet är
för våra barns framtid, varför skulle man inbilla sig nått annat för?
Att det skulle var bra för ekonomin i första hand?
Givetvis inte, men grön energi är lukrativ, så varför man inte hoppar på tåget med bägge fötter samtidigt, är det precis ingen som fattar ens.
Och fossilbränslen är inte längre nödvändigt i många fall, så det klarar vi oss utan rätt bra redan nu, och man kan redan idag fasa ut fossilbränslen och om man ville.
Det intressanta är att Exxon redan gjort klimatmodeller för vad som sker om vi fortsätter med fossilbränslen, en forskning de gör allt för att glömma idag.
Och den var extremt omfattande också.
Arbetslösheten är extrem i USA och utan socialt skyddsnät för en närheten alla.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Media säger att Trump har gjort bra ifrån sig.
https://youtube.com/watch?v=dFStTcmNtq8
Titta gärna. Det är fina siffror för Trump. Ni anti-Trumpar kommer bokmärka denna länk.
Det intressanta är att det tog mycket lång tid innan ens en ny ekonomiskt politik ens existerade av trumpen.
Varför postade du denna, undra då det får trumpen se dålig ut mot det trumpen säger.
Och varför pratar man om att så många asiater och svarta har mer jobb, och nu när de har en extrem arbetslöshet?
Tror folk att man ska glömma av att de är arbetslösa och inga pengar har, och inga pengar får av staten?