Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Varför attackeras Trump ?
Det kallas politik. Att sen meningsutbytet uppfattas som mer högintensivt än tidigare skulle jag säga beror på att Trump inte uppfattas som särskilt “rumsren” av etablissemanget.
Robert Mercer vill dock förändra detta. Vi får väl se om han lyckas. Tror dock inte det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
...[h]ar du inte undrat varför man är ute efter Trump från Washingtons swamp sida.
Bezos har många skäl, såklart. Och Trump borde kanske ha
avstått från att utpressa världens rikaste man som förfogar över övervakningsteknik som den amerikanska armén använder. Inte särskilt smart av Trump kan jag tycka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Tror ett nytt släpp Ghislane Epstein info kommer i veckan, saker som tidigare tagit år eller aldrig sett dagens ljus går nu på dagar, veckor. Lägg därtill utredningar från Durham och nu den nya utredningen från Texas åklagaren Bash ang Obama administrationens galna unmaskings...
Självklart kommer Trump Team använda alla medel som står dem till buds. Trodde ngn annat? Han har försökt avleda uppmärksamheten från de allra allvarligaste anklagelserna under hela presidentskapet, så varför skulle han plötslig ändra strategi? För att nya, helt opassande och djupt perverterade data om föregångaren dyker upp?
Dream on, Corona lär trumfa den karamellen. Likaså hans iver att dölja tidigare affärer, bara för att nämna ett par saker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Det kommer allt fler modiga som vill slå hål tillbaka mot dessa onda människor.
Så kan det va. Utesluter inget. Kan se framför mig hur Brad Parscale (som nu blivit degraderad) finjusterar
deepfakes modeller efter alla de psykometriska data man har så att dem ska kunna passa in i Trump-sagan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
..Som sagt låt oss detta fortsätta komma upp i ljuset, vi kan just nu konstatera att Trump utretts grundligt i samband med Epstein utredningen 2012 och att de de inte fann ett halmstrå då, att man närmare 20år efter att Epstein vart utestängd från Marilago skulle hitta nya bevis måste ses som "far fetched".
Hur kan det vara långsökt om inte ALL information kommit fram?
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Vi kan därefter konstatera att Trump från att han svurits in gått på pedofiler hårdare än någon President i historien. Många 1000 pedofilringar har stängts. Trump har flera ggr föreslagit dödstraff för pedofili.
Trump again wishes Jeffrey Epstein's associate Ghislaine Maxwell 'well' as she awaits trial on sex-trafficking charges Säkert kod i Trumpworld att hon ska knipa igen.
Enligt Cohen är han ganska bra på att prata i kod
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Vi kan konstatera att man nu i första släppet bekräftar att Al Gore, Bill Clinton, Alan Derschowitz alla tunga demokrater varit på ön ett antal ggr. Detta spelar givetvis Trump i händerna...
Alan Dershowitz har ju försvarat Trump på senatgolvet, och nu ska han försvara Maxwell, så du ser, detta mönster du försöker lyfta fram, är i värsta fall vardagsmat för Biden. Gore, Clinton eller
who ever, dem kommer aldrig lyckas omvända väljare i någon större omfattning -- hur
juicy nyheten än kan tänkas bli.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Vi kan också konstatera att FBI vetat om detta under Obamas Presidentskap men inte gjort något.
Den dagen du kan dra fram bevis som styrker dina spekulationer så lovar jag att lyssna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Jag till skillnad från dig anser att Trump för USA bort från den diktatur man befunnit sig i sen Bush Sr I början av 90-talet. Presidenterna Clinton, Bush, Obama har alla gjort som dom blivit tillsagda. Det som bla talar för att jag har rätt är att du ser att all information kommer nu under Trump och inte under Obama.
Inget talar för att du har rätt. Du har snurrat in dig i högerpropaganda och tror att det som sker nu är radikalt annorlunda från det som redan skedde på -60 talet t ex. Visst är Trump unik, men bakom kulisserna är det fortfarande de mest kapitalstarka människorna som styr agendan. Så på den fronten är inget nytt. Denna minidokumentär;
Dokument utifrån CIAs hemliga krig, är riktigt välgjord och skulle säkert passa dig bra om jag nu ska göra en försiktig tolkning av det du skrivit.