Född 11e dagen i den 11e månaden, har t om mitt stjärntecken tatuerat. Skorpioner är intensiva, lite för intensiva sägs det. Har aldrig haft en skorpiontjej men dom ska vara vilda i sängen.
Själv väldigt svag för fiskar, min allra första och bästa vän samt min stora kärlek är det medan kvinna jag levde med i 7 år och den jag fungerade allra bäst med var Lejon.
Jag dras lätt till de födda i tvillingarna. Dock så här jag passat bäst ihop med stenbocken. Både när de gäller vänskap och kärlek.
De födda i jungfrun kan jag nästan gissa mig till efter jag träffat dem några gånger då de påminner mycket om mig själv och inte alltid det funkar rent vänskapsmässigt eller kärlek.
Har haft flera lejon som tyckt om mig, och när dom väl försöker impa så går det överstyr så dem bara gör bort sig själv.. haha kan va charmigt men ibland lite överdrivet
Kräfta här. Trivs bäst med stenbocken men stenbocken gillar inte alltid mig. Har även dragits till en del tvillingar.
Är andligt attraherad till skorpionen. Även andra kräftor. Är sexuellt attraherad av vädurar men det blir sällan något i sängen. Vi börjar alltid bråka innan haha.
Har mest svårt för skytten. Kan inte ens gå på en dejt med en skytt för vi klickar verkligen inte.
Tvillingar ska man passa sig för om man är kräfta och det har jag verkligen märkt stämmer haha