2020-08-09, 22:34
Medlem
Köpte från naturalhemplife. Sakerna kom efter 2 dagar.
Citera
2020-08-11, 11:04
Medlem
AslakVikingssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cantstopwontstop
Någon som köpt från naturalhemplife.se ?Gått över en vecka sen min order och kundtjänst svarar aldrig ...

Aldrig haft problem med naturalhenplife. Beställt fyra gånger och fått produkterna typ dagen efter jag beställt.

Verkar som vissa har problem med sina beställningar och vissa inte. Jätte konstigt. Men min personliga erfarenhet är att naturalhemplife funkar jättebra.
Citera
2020-08-11, 13:17
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AslakVikingsson
Aldrig haft problem med naturalhenplife. Beställt fyra gånger och fått produkterna typ dagen efter jag beställt.

Verkar som vissa har problem med sina beställningar och vissa inte. Jätte konstigt. Men min personliga erfarenhet är att naturalhemplife funkar jättebra.
Inte alls konstigt egentligen då det är så selektiv scam fungerar.
Citera
2020-08-16, 08:18
Medlem
Efter en ca en månad så dök mitt paket upp . Bra packat men hela boxen stank endå .var lite pinsamt att hämta ut det

Ingen kompensation eller likande för att behöva vänta såhär länge .

Men bor man något söder ut så är dom säkert snabba .

Nöjd med produkten iaf
Citera
2020-08-18, 13:34
Medlem
eatshiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HannahGraafRyttare
Det blir förmodligen imorgon. Jag vet inte om jag ska köra kastrull med olja i eller koka vatten och ha en glasflaska i med olja och plastmaterial.

Som sagt. Jag burkar ju köpa en flaska med X procent i. Hur mycket kommer min slutprodukt ha?
Hur gick det?
Citera
2020-08-18, 15:33
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cantstopwontstop
Efter en ca en månad så dök mitt paket upp . Bra packat men hela boxen stank endå .var lite pinsamt att hämta ut det

Ingen kompensation eller likande för att behöva vänta såhär länge .

Men bor man något söder ut så är dom säkert snabba .

Nöjd med produkten iaf

Och du beställde från?

Stank din olja alltså eller vad snicksnackar du om?
Citera
2020-08-18, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eatshiet
Hur gick det?

Det har inte blivit någon olja. Jag har kört på te istället för att det fungerar bra helt enkelt.
Citera
2020-08-18, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HannahGraafRyttare
Det har inte blivit någon olja. Jag har kört på te istället för att det fungerar bra helt enkelt.

Te är en bra variant, lång hållbarhet med.
Mer komplicerat att få till cbdolja,samt att oljor härsknar med tiden .

Te = bakad hampa . 120 grader , 60 minuter i ugnen.

Har på nära håll setthur folk med sjukdomar blir hjälpta av cbd . Nu vill big pharma och korrupta EU sätta klorna i det. Cbd som medicin är optimal när dem utvunnits från växten - med allt dess innehåll!

Låt inte big pharma få sälja syntetiskt cbd, låt inte EU eller dess marionett svenska staten få slå ut den naturliga hampan !

Det finns redan varningssignaler , de har sett dess potential . Då måste svennen ”skyddas ” från den farliga växten, svennen måste gå till apoteket och köpa syntetiska preparat från läkemedelsbolag .
Citera
2020-08-23, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Måste man inte handla inrikes så kan jag tipsa om https://kekanaturals.co.uk/ som funkar bra och är prisvärt samt snabb leverans från England, köpte 3 flaskor till priset för 2 sist.

Såg nu att dom innehåller thc, under 0,2% dock.
Om jag förstått det rätt så blir det olagligt att inneha och köpa då?

Lite luddigt med lagen då hampa får innehålla thc men under 0,2% som man får bruka.

Synd då dom är billiga på den sidan, även om den skulle vara hälften så svag som dom anger är den mycket billigare, speciellt med 2 för 3 erbjudandet.

Hur funka den för dig? Har du använt något annat du kan jämföra med?

Finns det ingen annat ställe man kan köpa thc fri cbd olja i eu som har lite bättre priser än dom vanliga ställena?
Citera
2020-08-23, 13:22
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robzyd
Här står det att när det är under 0,2% så ligger det under gränsen för vad som är olagligt så verkar okej.
Tycker att den fungerar bra för mig på flera sätt, innan körde jag med en sort på 1000mg från denna sidan https://www.banggood.com/30ml-Essential-Oil-Organic-Hemp-Seed-Oil-2000mg-Herbal-Drops-Body-Relieve-Stress-CBD-Oil-Skin-Care-H elp-Sleep-p-1651062.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN som också fungerade men inte lika effektivt dock.

Hittade denna som verkar vara helt utan thc https://www.amazon.co.uk/Herbal-Holland-Anxiety-Relief-Strength/dp/B07SXTD756/ref=sr_1_6?crid=2CLB0ULEYYFLY&dchild=1&keywords=cb d+oil+high+strength&qid=1598178336&sprefix=cbd+oil +%2Caps%2C280&sr=8-6
Finns fler på Amazon men vissa säljare från Kina har registrerat sig som jag vill undvika för att slippa avgift från Postnord t.ex https://www.amazon.co.uk/NORD-Powerful-Strength-Premium-50000MG/dp/B0865J5GVL/ref=sr_1_5?crid=2CLB0ULEYYFLY&dchild=1&keywords=cb d+oil+high+strength&qid=1598178336&sprefix=cbd+oil +%2Caps%2C280&sr=8-5 där du kan se att den är Sold by Vitalityworld och kollar man mer info om Vitalityworld så ser man att de har sin adress i Kina.
Citera
2020-08-23, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Här står det att när det är under 0,2% så ligger det under gränsen för vad som är olagligt så verkar okej.
Tycker att den fungerar bra för mig på flera sätt, innan körde jag med en sort på 1000mg från denna sidan https://www.banggood.com/30ml-Essential-Oil-Organic-Hemp-Seed-Oil-2000mg-Herbal-Drops-Body-Relieve-Stress-CBD-Oil-Skin-Care-H elp-Sleep-p-1651062.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN som också fungerade men inte lika effektivt dock.

Hittade denna som verkar vara helt utan thc https://www.amazon.co.uk/Herbal-Holland-Anxiety-Relief-Strength/dp/B07SXTD756/ref=sr_1_6?crid=2CLB0ULEYYFLY&dchild=1&keywords=cb d+oil+high+strength&qid=1598178336&sprefix=cbd+oil +%2Caps%2C280&sr=8-6
Finns fler på Amazon men vissa säljare från Kina har registrerat sig som jag vill undvika för att slippa avgift från Postnord t.ex https://www.amazon.co.uk/NORD-Powerful-Strength-Premium-50000MG/dp/B0865J5GVL/ref=sr_1_5?crid=2CLB0ULEYYFLY&dchild=1&keywords=cb d+oil+high+strength&qid=1598178336&sprefix=cbd+oil +%2Caps%2C280&sr=8-5 där du kan se att den är Sold by Vitalityworld och kollar man mer info om Vitalityworld så ser man att de har sin adress i Kina.

Hittat lite olika info om hur pass lagligt det är. Vissa skriver att efter nån dom förra året så får det inte finnas något spår av THC i oljor men hampa har undantag.
Men sen finns det några som påstår att under 0,2% är ok.
Ska försöka grotta mer och se om jag kan läsa igenom domen själv...
Citera
2020-08-23, 14:26
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robzyd
Konstigt, med mina ögon så står det ZERO THC med stora bokstäver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in