Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Vilken kvinna tror du vill inte knulla "långt upp i åldrarna"?
Finns nada problem för kvinnor att erkänna detta, det problem som finns är att män inte klarar av den tanken att kivnnor vill knulla, eller att kvinnor itne vill knulla med just dem ...utan hemska tanke! andra, eller att kivnor äger möjligheten att välja SJÄLVA! trippel hems tanke för vissa matchokulturer.... DÄR ligger problemet kring knullandet hos människan, inte hos kvinnor.
Haha nu fulciterar du mig din luriga sköka.
Jag skrev knulla runt.
Och så kommer du med en projicering.
Nobbade kvinnor tar alltid åt sig värre när en snyggare kille inte vill ligga med dem.
Därför försöker de få en snyggare kille att ragga på dem så de slipper känna sig lika nobbade iom att de inte gör någon investering eller ansträngning.
Eller så släpper ni till snabbt och enkelt beroende på vilket fack ni delat in en i.
Varför pratar du om ett självförvållat importerat problem med nobbade svartskallar? Du röstar väl hit dem så att de kan ge dig bekräftelse och så kan du ligga med 0,5% av dem som råkar va någorlunda väl skapta i nyllet.
Och svartskallarna kommer från en kärringkultur eftersom dom är som hyenor och morsgrisar som slår kvinnor samt kallar kvinnor de fjäskar för hora bakom deras rygg.
Vi nordiska välbyggda män runt 30 vet att vi är attraktiva för alla kvinnor men ni jämngamla är ju redan skadat gods, medans vi mest suttit och utvecklat oss själva våra 10 senaste år.
Och så tror du att du fortfarande mer värd än mig så att jag ska vilja initiera en relation med allt ditt dekadenta bagage alla ismer du propagerar för som gör att omgivningen förvandlas till ett fattigt skithål.
Du och dina gelikar är inte fina tjejer som är värda ens uppmärksamhet och bekräftelse.
Jag vill inte stödja med skattepengar något som du kan ta del av helt enkelt.
Och jag skapar ett större överskott av mitt arbete än dig.
Det eftersom män arbetar inom tillverkningsindustrin och annat essentiellt.
Nu generaliserar jag såklart.
Du tror inte man ser igenom kvinnors spel tillslut?
Det finns ingen anledning för en man att försöka initiera en relation med en kvinna som inte är snyggare eller minst lika snygg som han själv.
Vore som att gå till jobbet och säga att man vill ha sänkt lön och sen jobba övertid.