2020-08-21, 18:21
Medlem
simonvps avatar
Bjärsmyr, Johansson och Wernbloom nu. Jävligt imponerande att få hem så många profiler.

Får dock inte ihop hur Gbg har råd med allihop med tanke på Coronan. Såvida samtliga inte är riktiga altruister och mer eller mindre spelar gratis. Att de kommer hem och är med i bottenstrider känns inte optimalt det heller.

Håller med vissa skribenter här inne om att Wernbloom misstas för träben pga hur vårdslöst han spelar. Minns det som att hans fötter faktiskt var ganska bra. Bekymret för Gbg är ju att det kan ta ett tag att få igång honom i matchform snarare.
Citera
2020-08-21, 18:27
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Bjärsmyr, Johansson och Wernbloom nu. Jävligt imponerande att få hem så många profiler.

Får dock inte ihop hur Gbg har råd med allihop med tanke på Coronan. Såvida samtliga inte är riktiga altruister och mer eller mindre spelar gratis. Att de kommer hem och är med i bottenstrider känns inte optimalt det heller.

Håller med vissa skribenter här inne om att Wernbloom misstas för träben pga hur vårdslöst han spelar. Minns det som att hans fötter faktiskt var ganska bra. Bekymret för Gbg är ju att det kan ta ett tag att få igång honom i matchform snarare.
Han kommer från försäsong och har tydligen spelat 4-5 tränigsmatcher, även om det inte är samma som tävlingsmatcher så borde det inte ta allt för lång tid innan han är helt fit.
Citera
2020-08-21, 18:28
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Inte utan att jag blir avundsjuk. Våra egna hemvändare hamnar i bajen.
Citera
2020-08-21, 18:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Inte utan att jag blir avundsjuk. Våra egna hemvändare hamnar i bajen.

Det är lugnt, Gerndt är tillbaka nästa år.
Citera
2020-08-21, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Och han vore mycket uppskattad i världens vackraste förening.
Citera
2020-08-21, 18:36
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:

Fan man har ju nästan saknat den kvinnoboxarn i svensk fotboll. Känns som år och dar sen han spelade inhemsk fotboll senast.
Citera
2020-08-21, 18:46
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp

En klubb som Blåvitt har såklart kapitalstarka externa finansiärer att ta till för speciella ändamål.
Citera
2020-08-21, 18:58
Avslutad
Citat:
Och han vore mycket uppskattad i världens vackraste förening.

Vad jag har läst så har han byggt hus i närheten av Helsingborg så det är nog givet att han landar hos er.

Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Fan man har ju nästan saknat den kvinnoboxarn i svensk fotboll. Känns som år och dar sen han spelade inhemsk fotboll senast.

Ja verkligen. Inte purung heller längre men han håller nog en säsong iaf.
Citera
2020-08-21, 18:59
Moderator
vfs avatar
Citat:
Jag förstår att folk är exalterade att få in Wernbloom och det kommer visa sig bli en bra värvning men man kanske ska hålla de initiala förväntningarna nere en smula. Han har alltså inte lirat match på nästan 2 år efter en svår skada (nej, träningsmatcher är inte samma sak). Jag tror att det kommer ta några matcher innan han är igång på riktigt.

Håller med, det är ingen frälsare på kort sikt. På lång sikt är det såklart en tillgång
Citera
2020-08-21, 19:04
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Vad jag har läst så har han byggt hus i närheten av Helsingborg så det är nog givet att han landar hos er.

Ja verkligen. Inte purung heller längre men han håller nog en säsong iaf.

Hans siffror i Schweiz är ju inte superimponerande direkt. Gör i snitt ett mål var fjärde match ungefär. Hur hög klass kan han tänkas hålla egentligen? Känns ju inte som typen som kommer in och lyfter ett bottengäng.

Nej, han får nog lägga skorna på hyllan och plocka fram boxningshandskarna istället
Citera
2020-08-21, 19:05
Medlem
Citat:
Ja och han tränar med Eskil. Vi behöver anfallare så jag är positiv. Men det hindrar inte mig från att vara bitter över alla luder som JJ har lyckats värva till Hammarby. Gissar att du känner samma sak gällande en viss Z.
Citera
2020-08-21, 19:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Hans siffror i Schweiz är ju inte superimponerande direkt. Gör i snitt ett mål var fjärde match ungefär. Hur hög klass kan han tänkas hålla egentligen? Känns ju inte som typen som kommer in och lyfter ett bottengäng.

Nej, han får nog lägga skorna på hyllan och plocka fram boxningshandskarna istället

Haha sant. Nej men han gjorde inget större avtryck när vi mötte Lugano vill jag minnas. Han bör ändå hålla bättre nivå än Jönsson som tappat det mesta.

Citat:
Ja och han tränar med Eskil. Vi behöver anfallare så jag är positiv. Men det hindrar inte mig från att vara bitter över alla luder som JJ har lyckats värva till Hammarby. Gissar att du känner samma sak gällande en viss Z.

Njae inte riktigt, ni hade inte riktigt råd med någon av de där spelarna så det är inte något att vara bitter över. Hade ekonomin sett bättre ut så hade ni nog kunnat landa några av namnen.

Rörande Zlatan så får han göra precis som han vill. Jag hyser ingen bitterhet kring det hela, jag har aldrig riktigt hyst samma känslor för Zlatan som många andra MFF:are, främst för att jag sprungit runt samma umgängeskrets som Flygare hade och där var Zlatan med på ett hörn så jag känner till personen Zlatan innan han blev personligheten Zlatan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in