Citat:
Ursprungligen postat av
Vanstertrollet
Hans siffror i Schweiz är ju inte superimponerande direkt. Gör i snitt ett mål var fjärde match ungefär. Hur hög klass kan han tänkas hålla egentligen? Känns ju inte som typen som kommer in och lyfter ett bottengäng.
Nej, han får nog lägga skorna på hyllan och plocka fram boxningshandskarna istället

Haha sant. Nej men han gjorde inget större avtryck när vi mötte Lugano vill jag minnas. Han bör ändå hålla bättre nivå än Jönsson som tappat det mesta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Needs.more.brandy
Ja och han tränar med Eskil. Vi behöver anfallare så jag är positiv. Men det hindrar inte mig från att vara bitter över alla luder som JJ har lyckats värva till Hammarby. Gissar att du känner samma sak gällande en viss Z.
Njae inte riktigt, ni hade inte riktigt råd med någon av de där spelarna så det är inte något att vara bitter över. Hade ekonomin sett bättre ut så hade ni nog kunnat landa några av namnen.
Rörande Zlatan så får han göra precis som han vill. Jag hyser ingen bitterhet kring det hela, jag har aldrig riktigt hyst samma känslor för Zlatan som många andra MFF:are, främst för att jag sprungit runt samma umgängeskrets som Flygare hade och där var Zlatan med på ett hörn så jag känner till personen Zlatan innan han blev personligheten Zlatan.