Citat:
Ursprungligen postat av
ImovaneKungen
Aa rätt ovärt om man söker ett rus att återdosera. Som du säger så får man kräma på allt på en gång, påfyllningar är mer för medicinskt bruk. Men för den som missbrukar och inte följer något recept är det bara o ta allt på en gång. Själv måste jag kräma på med +2 gram och då e jag kvar på planeten. Älskar lyrica så mkt att jag nu har bytt avatar...nä men lyrica är svårt att ogilla när man får dunder effekt på skiten!
Oj jävlar, har aldrig varit i närheten av dom doserna - och är egentligen ganska nöjd med det. Jag vet ärligt talat inte om jag gillar ruset från Lyrica. Visst, jag blir skev och torrfull. Men euforin vissa påstår sig få har jag aldrig upplevt eller ens sett tendens till.
Däremot upplever jag stora bieffekter såsom dålig balans, sluddrigt tal och nedsatt kognitiv förmåga. Fördelen (samt nackdelen) är att det sitter i länge. Helvete så gött att bli fucked så länge, härligt när man har tid men mindre bra då man måste kunna fungera normalt bland folk.
Är glatt överraskad över att jag inte blev stormförtjust I Lyrican, då jag som sagt har ett tämligen problematiskt alkoholmissbruk pågående samt historik av mångårigt benzomissbruk bakom mig. Låter ju som klockren kandidat, den ruttna GABA-torsken jag är.