Citat:
Ursprungligen postat av
ErikAnderzohn
Man skulle nästan kunna tro att det var ett gäng robotar som önskar ta död på tråden eftersom graverande data kommit upp idag? Mod skulle kanske göra sitt jobb. Börjar bli löjligt det här. Inte för att jag bryr mig särskilt mycket. Det mesta som poppar upp här är rent nonsens. Man måste ju scrolla ihjäl sig för att hitta något som är intressant att se eller läsa.
Ja för det är endast robotar som är negativa till Biden. Vanliga människor kan inte vara det? Du glömde att lägga till rysstroll. Lägg ner! Det är bara så genomskinligt numera så fort folk ska ropa rysstroll eller bottar. Du är bättre än att beskylla folk som tycker annorlunda för robotar. Ja det har kommit en massa intressant idag. Du har delat med dig en massa intressant. Men jag tror att folk hoppar över allt som har att göra med russia då trovärdigheten är noll med tanke på alla gånger man har försökt att skylla saker på Ryssland, eller på rysstroll. Jag fick nog efter den senaste reklamen ifrån SAS där vanliga svenskar kände sig kränkta, och det ifrån medias håll beskylldes vara rysstroll. Nä juste, för vanligt folk tar inte illa vid sig när man kränker ett folk och ljuger om att allt bra kommer ifrån utlandet.
Fortsätt att göra din grej bara, du har mycket matnyttigt att dela med dig av. Men snälla, börja inte beskylla folk som agerar på ett sätt som du inte gillar för robotar eller dylikt. Jag är helt säker på att om du kollar in folks historik så är det vanliga människor bara. Folk med olika åsikter i olika trådar. Varken robotar eller betalda rysstroll.
Jag hoppas att du inte tar mitt inlägg på ett dåligt sätt, då jag gillar dina inlägg och ditt sätt att debattera på. Mvh Ryssroboten