2020-08-19, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojoplutt
Lång manipulering? 3 månader in i förhållandet gjordes den första filmen.. hoppas du driver!

Vi kan sätta dig i ett krigsläger. Jag lovar dig att det inte ens tar en månad innan du har blivit manipulerad.
Citera
2020-08-19, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Hon kan inte ha hittat bp på CA:s dator innan de inledde ett förhållande? De måste ju ha inlett förhållandet först? Sen hörde hon CA bråka med exet om detta och då kan man fråga sig, vad mamman till hans barn är för någon människa som fortsätter att lämna barnen till CA? Givetvis borde CL ha dragit öronen åt sig från början, när första tecknen kom, men det är inget argument för att hon sedan inte har varit utsatt för hot, utpressning, våld eller sexuellt våld av CA.

Som mamma gör en allt för sina barn, skriver du. CL är mamma men det skulle inte gälla henne då? Vi har ingen aning om vad som har hänt men för att en mamma ska kunna utföra något sånt här fruktansvärt mot sina barn, inser vi väl ändå att någon form av hot och utpressning måste ligga bakom? Vad vet vi, vilken form av utpressning och hot CA har använt sig av? För CL kanske detta var hennes enda sätt att skydda barnen från något ännu hemskare? CA är ju bevisligen inte klok och dessutom är han livsfarlig.

Skrev inte innan, utan i början av deras förhållande. Läs fuppen igen och öppna ögonen! Sitta och försvara en kvinna som pissat och våldtagit sina barn på värsta sättet.. i över ett år! Vidrigt!
Citera
2020-08-19, 22:07
Medlem
Citat:
Vi kan sätta dig i ett krigsläger. Jag lovar dig att det inte ens tar en månad innan du har blivit manipulerad.

Driver du?? Du har inte den blekaste aning om va du sitter o skriver om. Har du träffat Carita i verkligheten??
Citera
2020-08-19, 22:11
Medlem
Citat:
Lång manipulering? 3 månader in i förhållandet gjordes den första filmen.. hoppas du driver!
Nä jag driver inte. Som jag skrev i ett annat inlägg, de kände varann sen tidigare, och hon är mindre begåvad = inte alla hästar hemma! Krävs inte åratals av manipulation för det. Dessutom va hon i ett ekonomiskt utsatt läge, så hon var tvungen att knyta an till någon fort! Och allt detta snappade givetvis psykopaten upp och utnyttjande!
Citera
2020-08-19, 22:11
Medlem
Citat:
Driver du?? Du har inte den blekaste aning om va du sitter o skriver om. Har du träffat Carita i verkligheten??

Jo det har jag. Du verkar dock förblindad av personliga anledningar? Det gäller att försöka förhålla sig opartisk och inte låta sig styras av egna känslor och tyckanden.
Citera
2020-08-19, 22:15
Medlem
Citat:
Skrev inte innan, utan i början av deras förhållande. Läs fuppen igen och öppna ögonen! Sitta och försvara en kvinna som pissat och våldtagit sina barn på värsta sättet.. i över ett år! Vidrigt!

Du kan börja med att gå tillbaka och läsa ditt eget inlägg och vad du skrev. Jag har till och med markerat det åt dig. Men hur var det nu då om du tänker efter? Blev inte CA dömd för att ha förmått CL till detta? Jo, det blev han. Hur gjorde han det då?
Citera
2020-08-19, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Jovisst, jag har hört talas om fenomenet.
Men steget från att fejka en orgasm till att köra upp en stor dildo i analen på ett litet barn, är i mina ögon hyfsat rejält.

Visst att kvinnor ofta ”vill behaga”, och det tror jag att även Carita ville. Dock var Christians önskemål lika vidriga som hennes gränsdragning var icke-existerande.

Och lika lite som jag tror att kvinnor blir hotade till att fejka en orgasm, lika lite tror jag att Carita blev hotad att våldta sina söner.

Enligt mig gjorde hon det för att behålla CA och göra honom nöjd och få honom att stanna hos henne. Man kan plocka isär det tills det blir ett underliggande hot om ensamhet - men i övrigt ser jag inget som tyder på hot (exempelvis om fysiskt våld).

Precis!
Bra exempel Du gav.
Citera
2020-08-19, 22:44
Medlem
Citat:
CA är dömd för att ha förmått CL att göra detta, ja.
Hur tror du att det gick till då? Köpte aset en bukett blommor och övertalade henne på så vis?

Jag skrev ju redan att hon var mån om att behålla honom.
Hon liksom han är kapabel till vad som helst.
Anledningen jag påpekade det om honom innan men inte henne för att det vet man ju redan om henne då det finns bevis på film vad hon är kapabel till!!

Han behövde inte tvinga eller ens köpa en bukett blommor.
Det var hon som kom med filmer till honom med innehåll som hon visste var önskat istället.
Citera
2020-08-19, 22:56
Medlem
Citat:
Du kan börja med att gå tillbaka och läsa ditt eget inlägg och vad du skrev. Jag har till och med markerat det åt dig. Men hur var det nu då om du tänker efter? Blev inte CA dömd för att ha förmått CL till detta? Jo, det blev han. Hur gjorde han det då?

Hur han gjorde det?
Han ger ideer/säger vad hon ska göra. Han medverkar i det som sker genom det sättet ju.
Det betyder ju ej att det varit tvång inblandat för att han blev dömd till anstiftan.
Det är väl tillräckligt att bli dömd för att ha uppmanat och därefter tagit emot barnporr?
Tycker Du inte det är tillräckligt brott?
Citera
2020-08-19, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzita
Jag skrev ju redan att hon var mån om att behålla honom.
Hon liksom han är kapabel till vad som helst.
Anledningen jag påpekade det om honom innan men inte henne för att det vet man ju redan om henne då det finns bevis på film vad hon är kapabel till!!

Han behövde inte tvinga eller ens köpa en bukett blommor.
Det var hon som kom med filmer till honom med innehåll som hon visste var önskat istället
.

Fast det är ju inte vad domstolen har kommit fram till. Pedofilen CA har bevisligen förmått CL att göra detta och jag ställer frågan igen? Hur tror du att han har gjort?
Citera
2020-08-19, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzita
Hur han gjorde det?
Han ger ideer/säger vad hon ska göra. Han medverkar i det som sker genom det sättet ju.
Det betyder ju ej att det varit tvång inblandat för att han blev dömd till anstiftan.
Det är väl tillräckligt att bli dömd för att ha uppmanat och därefter tagit emot barnporr?
Tycker Du inte det är tillräckligt brott?
Men hur lyckas han uppmana henne till detta, utan att hon säger emot? Tror du att hon från början va direkt med på allt utan gnäll? Hur tror du snacket gått där hemma mellan filmerna och konversationerna, det som vi inte har tillgång till? Hur tror du snacket gick i början av deras relation, el du tror det va två pedofiler som trilla i armarna på varann ?
Citera
2020-08-19, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malinsjoo87
Men hur lyckas han uppmana henne till detta, utan att hon säger emot? Tror du att hon från början va direkt med på allt utan gnäll? Hur tror du snacket gått där hemma mellan filmerna och konversationerna, det som vi inte har tillgång till? Hur tror du snacket gick i början av deras relation, el du tror det va två pedofiler som trilla i armarna på varann ?

De inbillar sig nog det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in