Citat:
Ursprungligen postat av
stone_sleeper
Även lokala val blir intressanta i år, här ett demokraternas valmöte mitt i ett villaområde i Hugo, Minnesota... Där Demokraten John Thompson, en svart man som vann sitt primärval nyligen och kan ta plats i Senaten i november, med en helt galen blick pekar mot några tonårsflickor som sitter utanför sina hem och tittar på spektaklet, medan han hotar med våld mot vita och svär och lovar att han kommer ta över deras hus och deras pengar...
Samtidigt jublar vita cucklibs i publiken, glada för att deras land förvandlas till en spännande nordamerikansk version av Liberia.
Jag skojar inte, se videon. Demokraterna år 2020 är verkligen något utöver det vanliga.
https://www.youtube.com/watch?v=a4HZahNuBOY
Det mest ofattbara i sammanhanget är som sagt hur de vita runt omkring honom jublar när han går apeshit emot dem själva, d.v.s. vita. Humor på hög nivå. Det visar bara hur enormt hjärntvättade och störda vänstern är. De är såpass korkade att de inte inser att de är de första som kommer dingla från en lyktstolpe om Herr Thompson får någonting att säga till om. Dessa människor är bortom all räddning.
Videon borde visas för alla, så att fler förstår vilket enormt hat de svarta besitter gentemot de vita.
Istället borde Mr.Thompson ta tag i sin egen problematik bland de svarta. De är överrepresenterade i populationen när det gäller försäljning av droger, gangbangers, faderslösa barn, våldtäktsmän, mördare och looters.
Men, det är mycket, mycket enklare att skrika rasist och skylla all sin otillräcklighet på den onde vite mannen. Men Mr.Johnson går nog en strålande framtid till mötes. Jag är säker på att han är oerhört populär hos USA:s största somaliska population som härjar i Minnesota. Vi vet ju hur mycket de gillar lag och ordning...not