Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-16, 16:16
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Insinuerar du att jag är kvinna och dessutom fetto? Eller vilka två syftar du på? Konstigt att ifrågasätta åldern på mitt nick när du uppenbarligen inte hängt med i tråden på sistone.

Men: Jag är man och har givetvis inte i närheten av 430 matchningar, men i alla fall fler än dina 0.

Bry dig inte om den individen.
Snälla, du är mycket bättre än den nivån. Nu är det så att den killen jag har fallit för mest genom den appen särskiljer sig ifrån resterande både kroppsmässigt/utseendemässigt.

Vad berör det andra människor vilken typ av man jag vill ha/faller för?
Det visar bara hur vissa är så himla taskiga/elaka mot andra och varför män har så få matchningar och svårt till att finna något seriöst.
Citera
2020-08-16, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Insinuerar du att jag är kvinna och dessutom fetto? Eller vilka två syftar du på? Konstigt att ifrågasätta åldern på mitt nick när du uppenbarligen inte hängt med i tråden på sistone.

Men: Jag är man och har givetvis inte i närheten av 430 matchningar, men i alla fall fler än dina 0.
Antalet säger ju ingenting. Innehållet säger mest, men svep på allt och alla och chansen till matchningar ökar, eller hur. Men vad säger det? Ingenting.

Du kan ha den kvinnliga personalen från Samhall som dina matchningar, så det är vem det är, inte att det är.

Och jag har inte 0, men det är ju rullande och nu är det väl 5. Tar bort, blir borttagen, antalet är ju knappast statiskt.
Citera
2020-08-16, 16:33
Moderator
pbos avatar
Det man kan undrar lite över är ju varför Tider skulle sparka ut sina kunder. Jag känner mig inte övertygad om att de verkligen är så usla affärsmän. Har TS verkligen berättat hela sanningen, undrar jag?

Varför då bråttom med nyinstallation? Jag föreställer mig att de sparar allt de kan för att spåra. Vänta några månader så har du nog ny IP-adress hem och då fungerar det igen.
Citera
2020-08-16, 17:08
Medlem
Etta.Places avatar
Det är inte för att du försökt använda samma bilder då? Hursomhelst lär du ha gjort något rätt illa, du kanske ska ta en paus?
Citera
2020-08-16, 18:00
Medlem
JustZlatans avatar
En annan skum sak är att 50% av alla tjejer är 26 år. Snacka om efterblivet!
Citera
2020-08-16, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto

Och jag har inte 0, men det är ju rullande och nu är det väl 5. Tar bort, blir borttagen, antalet är ju knappast statiskt.

<3

Förstår din frustration. Om det är till någon tröst. Jag har 95 matchningar, är selektiv.
Får jag gå på dejter regelbundet med dessa tjejer? Nej, bor jag på felställe? Ja. Hade jag kunnat få gå på dejter var och varannan dag i en storstad? Kanske det. Svårt att veta. Antagligen inte, då tjejer är ännu mer selektiva där skulle jag tro, men overall skulle jag säga att de jag matchat med är lite under mig själv utseendemässigt, dvs 7or. Men om jag ska vara ödmjuk då, så på mina sämsta bilder är jag väl en 6.5a eller en 7a? men dessa undviker jag förstås att använda i appen, av förklarliga skäl.

Så där har du ju en fingervisning om hur kräsna tjejerna är i appen, som inte är fetton men som inte heller är den absoluta eliten utseendemässigt, tyvärr. Eliten då? ibland matchar jag med dessa 8-9or aldrig en 10a, men sällan leder det någonstans i appen, antar min idol Farzan tar de i säng . Så igen. Vad kan vi dra för slutsats? Betacucks sitter i appen och baserar sin life score på hur många likes man får och gråter ut att inga tjejer vill ses, DixieD får spel på dessa betacuck män för de inte "kan föra sig med en kvinna". För att de aldrig har fått träning i verkligheten att göra just det, de sitter bara och nöter på sitt "chattspel" och försöker bli magiska på detta. Sen i verkligheten? Kraschlandning fatal utgång, inga överlevande. DixieD blockerar alla sociala medier efter utförd IRL träff.

För det är vad vi lärt de yngre generationerna som "socialt accepterat". Det är något hemskt och fruktansvärt som en kvinna aldrig bör utsättas för! Att våga ha bollarna att gå fram till DixieD på en bar och säga "nämen tjeeena tjejen", och bara skippa värdelösa tinder steget som samhället konstruerat. Öva på att vara lite skön och få brudarna att gilla en på det sättet istället? Det är trots allt där the magic happens. Men ja, sålänge Corona är här och allt annat än under control/borta med vinden, så får vi betacucka oss i appen, i brist på andra alternativ.
Citera
2020-08-16, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
En annan skum sak är att 50% av alla tjejer är 26 år. Snacka om efterblivet!
Ibland kan de vara samma ålder och exakt samma avstånd också, och med två rader text. Rätt söta också. Har iaf hänt mig flera gånger och jag vägrar se det som tillfälligheter.

Som att det är ett stort kompisgäng som kommer i tät följd eller att Tinder lägger upp ett flow.
Citera
2020-08-16, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Ingen jag har matchat med är ett fetto vad jag har sett/kunnat se på deras foton eftersom jag är själv är en löpare och tränar dagligen.

Men om fettot nu hade fått en chans ifrån mig på Tinder. Skulle det vara ett problem? Är han inte värd att älskas? Vad vill du säga med ditt inlägg? Hur du skriver/bemöter folk är samma behandling som du/din kompis kommer få. Många män/människor kan se igenom individer till och med genom en app.

Haha, älskling du tror alltid att tråden handlar om dig. Jag tror bestämt han talade om sina egna matchningar. Han är väl besviken över att de som trycker ja, är lite fulare än honom själv, men sån är tinder appen när man är en man. Tjejerna som lirar i ens egen liga väljer stålmännen framför oss vanliga män, inte jämt, men många gånger. Bara lägga sig och börja bänka, eller nöja sig med lite fulare tjejer, eller god forbid gå fram och snacka med en attraktiv tjej i verkligheten?
Citera
2020-08-16, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
<3

Förstår din frustration. Om det är till någon tröst. Jag har 95 matchningar, är selektiv.
Får jag gå på dejter regelbundet med dessa tjejer? Nej, bor jag på felställe? Ja. Hade jag kunnat få gå på dejter var och varannan dag i en storstad? Kanske det. Svårt att veta. Antagligen inte, då tjejer är ännu mer selektiva där skulle jag tro, men overall skulle jag säga att de jag matchat med är lite under mig själv utseendemässigt, dvs 7or. Men om jag ska vara ödmjuk då, så på mina sämsta bilder är jag väl en 6.5a eller en 7a? men dessa undviker jag förstås att använda i appen, av förklarliga skäl.

Så där har du ju en fingervisning om hur kräsna tjejerna är i appen, som inte är fetton men som inte heller är den absoluta eliten utseendemässigt, tyvärr. Eliten då? ibland matchar jag med dessa 8-9or aldrig en 10a, men sällan leder det någonstans i appen, antar min idol Farzan tar de i säng . Så igen. Vad kan vi dra för slutsats? Betacucks sitter i appen och baserar sin life score på hur många likes man får och gråter ut att inga tjejer vill ses, DixieD får spel på dessa betacuck män för de inte "kan föra sig med en kvinna". För att de aldrig har fått träning i verkligheten att göra just det, de sitter bara och nöter på sitt "chattspel" och försöker bli magiska på detta. Sen i verkligheten? Kraschlandning fatal utgång, inga överlevande. DixieD blockerar alla sociala medier efter utförd IRL träff.

För det är vad vi lärt de yngre generationerna som "socialt accepterat". Det är något hemskt och fruktansvärt som en kvinna aldrig bör utsättas för! Att våga ha bollarna att gå fram till DixieD på en bar och säga "nämen tjeeena tjejen", och bara skippa värdelösa tinder steget som samhället konstruerat. Öva på att vara lite skön och få brudarna att gilla en på det sättet istället? Det är trots allt där the magic happens. Men ja, sålänge Corona är här och allt annat än under control/borta med vinden, så får vi betacucka oss i appen, i brist på andra alternativ.

Live och bara rätt upp och ner. Utvecklande och oerhört givande. Jag kör på Tinder tills hon 'den där' nappar.

Ta 10-12 stycken riktigt vassa pumor på ett år. Sannolikheten att någon nappar är rätt stor, och för varje gång blir man bättre på det. Jag

Sist tog jag en i kassan i mataffären, fick ta av mig masken för hon hörde inte😁😁😁😭. Fick inte numret men hon blev glad. Hon sa att jag ska få det nästa gång, yeah right.

Men detta är vägen att gå, iaf för mig 😁
Citera
2020-08-16, 18:25
Bannlyst
Bara massa rasistiska kvinnor på tinder. Först skriver jag i egenskap av en snygg vit man, och vi har en härlig diskussion och vi klickar och allt. Sen byter jag till mina riktiga bilder och dom tar bort matchningarna på en gång alternativt svarar ej.
Citera
2020-08-16, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashenbacken1
Bara massa rasistiska kvinnor på tinder. Först skriver jag i egenskap av en snygg vit man, och vi har en härlig diskussion och vi klickar och allt. Sen byter jag till mina riktiga bilder och dom tar bort matchningarna på en gång alternativt svarar ej.
Kan nog även vara att du byter, jag hade blivit sne om en tjej bytte oavsett vad hon bytte till. Det är fulspelet i sig tror jag, att du ändrar, inte till vad du ändrar
Citera
2020-08-16, 18:32
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashenbacken1

Du menar att du blir chockad och kränkt över att dom tar bort matchningen när dom märker att du ljugit?

Ja, det är ju väldigt märkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in