Citat:
Ursprungligen postat av
xtroverto
Och jag har inte 0, men det är ju rullande och nu är det väl 5. Tar bort, blir borttagen, antalet är ju knappast statiskt.
<3
Förstår din frustration. Om det är till någon tröst. Jag har 95 matchningar, är selektiv.
Får jag gå på dejter regelbundet med dessa tjejer? Nej, bor jag på felställe? Ja. Hade jag kunnat få gå på dejter var och varannan dag i en storstad? Kanske det. Svårt att veta. Antagligen inte, då tjejer är ännu mer selektiva där skulle jag tro, men overall skulle jag säga att de jag matchat med är lite under mig själv utseendemässigt, dvs 7or. Men om jag ska vara ödmjuk då, så på mina sämsta bilder är jag väl en 6.5a eller en 7a? men dessa undviker jag förstås att använda i appen, av förklarliga skäl.
Så där har du ju en fingervisning om hur kräsna tjejerna är i appen, som inte är fetton men som inte heller är den absoluta eliten utseendemässigt, tyvärr. Eliten då?
ibland matchar jag med dessa 8-9or aldrig en 10a, men sällan leder det någonstans i appen, antar min idol Farzan tar de i säng

. Så igen. Vad kan vi dra för slutsats? Betacucks sitter i appen och baserar sin life score på hur många likes man får och gråter ut att inga tjejer vill ses, DixieD får spel på dessa betacuck män för de inte
"kan föra sig med en kvinna". För att de aldrig har fått träning i verkligheten att göra just det, de sitter bara och nöter på sitt "chattspel" och försöker bli magiska på detta. Sen i verkligheten? Kraschlandning fatal utgång, inga överlevande. DixieD blockerar alla sociala medier efter utförd IRL träff.
För det är vad vi lärt de yngre generationerna som
"socialt accepterat". Det är något hemskt och fruktansvärt som en kvinna
aldrig bör utsättas för! Att våga ha bollarna att gå fram till DixieD på en bar och säga
"nämen tjeeena tjejen", och bara skippa värdelösa tinder steget som samhället konstruerat. Öva på att vara lite skön och få brudarna att gilla en på det sättet istället? Det är trots allt där the magic happens. Men ja, sålänge Corona är här och allt annat än under control/borta med vinden, så får vi betacucka oss i appen, i brist på andra alternativ.