2020-08-16, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Den grupp är jag medlem av

Aha, du också. Men vi tycks ju klara oss hyfsat ändå? En del män värderar ju faktiskt insida och sunt förnuft mera än bara ett snyggt skal.
Tack och lov så finns det män som värderar ett rejält fruntimmer
Citera
2020-08-16, 15:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Inte bara, men till stor del skulle jag nog vilja påstå, då det äntligen händer något då jag är aktiv, vilket det inte gjorde förr.
Så nu finns viljan i alla fall att anstränga mig, då det blir resultat om än det går långsamt. Men det har tagit några år att lägga på mig, så om det tar några år att bli av med är ju bättre än att fortsätta vara stor.

Du är nog bara inne i ett positivt förlopp, du ligger med män du attraheras av, och det ger positivitet till allt annat du gör
Citera
2020-08-16, 15:53
Medlem
Silltunnas avatar
Vi som är fulla men ständigt kåta då?
Var är vår insamlingsgala i TV?
Citera
2020-08-16, 16:00
Avslutad
Citat:
Aha, du också. Men vi tycks ju klara oss hyfsat ändå? En del män värderar ju faktiskt insida och sunt förnuft mera än bara ett snyggt skal.
Tack och lov så finns det män som värderar ett rejält fruntimmer

Problemet är, att män inte ger det mer än en' eller högst två chanser, sen drar han, och tror han har 'känd' damen. Jag är själv en dålig performer vid ONS, därför la jag ner det snabbt. Gillar inte de som vill ha porrsex, värsta är de som ger sig på stjärten, då åker de ut direkt!
Citera
2020-08-16, 16:04
Medlem
Citat:
Jag menar att det skulle vara ett äpple..

Haha kanske var så det var.. jaja vilket som funkar nog😁
Citera
2020-08-16, 16:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Vi som är fulla men ständigt kåta då?
Var är vår insamlingsgala i TV?

Samla in till vad då? En sex semester i Pattaya?
Citera
2020-08-16, 17:53
Medlem
Utesluter helt att en snygg person skulle ha något som helst intresse att ligga med mig, så det är ingen större fara. Runkar så är saken överstökad.
Citera
2020-08-16, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baast
Utesluter helt att en snygg person skulle ha något som helst intresse att ligga med mig, så det är ingen större fara. Runkar så är saken överstökad.

Fast sånt vet man aldrig helt säkert?

Det är som i reklamen för triss "plötsligt händer det", så man ska aldrig säga aldrig tycker jag.
Citera
2020-08-16, 18:07
Medlem
Citat:
Problemet är, att män inte ger det mer än en' eller högst två chanser, sen drar han, och tror han har 'känd' damen. Jag är själv en dålig performer vid ONS, därför la jag ner det snabbt. Gillar inte de som vill ha porrsex, värsta är de som ger sig på stjärten, då åker de ut direkt!

Beror nog på hur du menar, och ifall du menar att det ska leda till en relation eller bara sex? Har för mig att bara sex inte är din grej?

Min erfarenhet, är att en del män värdesätter ett sunt förnuft och vanligt bondvett även vid bara sex, förutom att dom finner något attraktivt/trevligt i ens utseende, och hittar man då en sån man, så kan man få det man önskar under en längre tid om man sökt samma sak.

Däremot tror jag inte att jag står högt i kurs för någon relation, jag är alldeles för självständig och envis för många män tror jag, och jag vill nog inte ändra på mig så mycket heller. Så jag är nöjd med katterna som sällskap till vardags
Citera
2020-08-16, 18:27
Medlem
Citat:
Fast sånt vet man aldrig helt säkert?

Det är som i reklamen för triss "plötsligt händer det", så man ska aldrig säga aldrig tycker jag.

Är lite att få syn på en enhörning-nivå över det hela. Jag kan inte utesluta det i teorin, men i praktiken lever jag mitt liv som om scenariot är ickeexisterande. Samtidigt är det inte direkt så att jag går och suktar efter tiopoängare, räcker med att man är snäll och fin så nöjer jag mig.
Citera
2020-08-16, 20:27
Medlem
MAX-HIMs avatar
Påverka det du kan. Det finns väl piller mot allt idag, så möjligtvis kan du sänka din sexlust så att den står i proportion med tillgången.

Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Är inte livet förfärligt orättvist?

Hur menar du?

Fast, det är egentligen få som kan få allt man önskar. En önskan är bara just det, en önskan. Om jag vore du skulle jag försöka hitta andra vägar att gå i livet som leder till lycka.
Citera
2020-08-16, 20:31
Medlem
Magica-Lazios avatar
Vafan tjocka brudar är dom bästa knullen. Visst, nu snackar jag inte gravt överviktiga. Men sådana som anses mulliga funkar. Mindre komplicerade många gånger och tar inte livet på så stort allvar, sköna att hänga med. Snygga hade ju helst hoppats på att det fanns en spegel i alla vinklar att titta på när dom knullas för att se om de ser snygga ut medans man håller på.

Knulla en fyllig röv i bajan är väl riktigt mysigt doggy eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in