2020-08-15, 17:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheWickedWitch
Jag tvättar röven och muttan varje dag, duschar varannan dag och tvättar håret max 2 ggr i veckan!
Låter väldigt konstigt. Hoppar du in i duschen eller i badkaret då och sitter på huk och enbart nöter med duschstrålarna i muttan och i röven istället för att ta hela kroppen när du ändå håller på?

Då måste man fan lukta illa om man känner ett behov av att enbart duscha röv och fitta.

Kan se dig framför mig sittandes på huk och skvalpa vatten mellan benen. Måste vara en rolig syn.
Senast redigerad av RollonHomie 2020-08-15 kl. 17:49.
Citera
2020-08-15, 17:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
WOW! Helt otroligt! Du måste vara en svettig typ...min hud skulle aldrig klara den behandlingen...
Är du en primadonna som går sönder av lite vatten dagligen? Jag har duschat och badat 1-2 ggr dagligen genom hela mitt liv och inte ser jag ut som ett lik i kroppen.

Gör det här testet så ska du få se hur illa du luktar varje dag i röven, det kommer att få dig på andra tankar.

På kvällen efter en helt normal dag.
Sätt dig på huk utan kallingar/trosor, låt ena armbågen vila mot ett av dina knän och sära skinkorna med den andra. Den stank som då slår i ansiktet underifrån kommer att få dig på andra tankar. In i duschen med dig nu!
Citera
2020-08-15, 18:03
Medlem
hippilis avatar
Varje kväll gör jag inget blir det var annan dag
Citera
2020-08-15, 18:06
Bannlyst
Normalerweise varje morron även på kvällen när det är hett som nu.
Citera
2020-08-15, 19:25
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
UUuuuuuäääääää! I ditt läge hade det varit rekommendabelt med VARJE DAG! DAMN!
Äsch märks ju att han trollar.
Citera
2020-08-15, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Låter väldigt konstigt. Hoppar du in i duschen eller i badkaret då och sitter på huk och enbart nöter med duschstrålarna i muttan och i röven istället för att ta hela kroppen när du ändå håller på?

Då måste man fan lukta illa om man känner ett behov av att enbart duscha röv och fitta.

Kan se dig framför mig sittandes på huk och skvalpa vatten mellan benen. Måste vara en rolig syn.

Vadå sitta på huk?
Jag hoppar in i duschen o duschar av nederdelen, man ska ju trots allt sköta intim hygienen, tror du att man sitter på huk när man kan stå?
Citera
2020-08-15, 22:44
Medlem
Citat:
Är du en primadonna som går sönder av lite vatten dagligen? Jag har duschat och badat 1-2 ggr dagligen genom hela mitt liv och inte ser jag ut som ett lik i kroppen.

Gör det här testet så ska du få se hur illa du luktar varje dag i röven, det kommer att få dig på andra tankar.

Sätt dig på huk utan kallingar/trosor, låt ena armbågen vila mot ett av dina knän och sära skinkorna med den andra. Den stank som då slår i ansiktet underifrån kommer att få dig på andra tankar. In i duschen med dig nu!

Och för att slippa rövstank så kan man ju alltid tvätta röven efter nr 2, torka först o tvätta med vatten och tvål därefter så ska du se att du alltid har en fräsch röv som inte luktar 💩
Citera
2020-08-15, 22:46
Medlem
Citat:

Jag luktar super gott , visste du verkligen inte att man sköter intimhygien varje dag?
Citera
2020-08-15, 22:51
Avslutad
Minst varannan ibland varje beror på hur ”fräsch ” jag känner mig. Håret varannan .
Citera
2020-08-15, 23:21
Medlem
Sainsburyss avatar
Jag duschar en gång per dag.
Men är det väldigt varmt ute och jag känner mig svettig, så kan det ibland bli två gånger.

Men en gång duschar jag i alla fall.
Citera
2020-08-15, 23:29
Medlem
Citat:

Haha! Det här inlägget fick mig att skratta till.

Själv så duschar jag varje dag utan tvekan. Varför vissa fortfarande vägrar att inse att ett könsorgan inklusive arsle och armhålor stinker utan en daglig tvätt övergår ens förstånd.
Citera
2020-08-16, 11:30
Medlem
2 gånger är standard iallafall. Innan jobb på morgonen , eller träning och sedan på kvällen efter jobb eller träning. Beroende på om man är ledig, semester, årstid( på sommaren kan bli 3 ibland, men sällan)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in