Citat:
Kontrajihadist-Magnus borde stängas in i ett litet rum under flera månaders tid tillsammans med Tobias Bratt och där av honom få lära sig saker och ting om hur världen fungerar. Till skillnad från Magnus så är världens bästa Tobias mycket negativt inställd till Ingrid Carlqvists, Maria Celanders, Katerina Janouchs, Luai Ahmeds, Gustav Kasselstrands, Jeff Ahls och 80% av Det fria Sveriges medlemmars favorit Rasmus Paludan. Från Stram Kurs hemsida:
"Forskellige mindretal i Danmark – f.eks. homoseksuelle og jøder – kan ikke længere færdes i fred. Den massive tilstedeværelse af muslimer, har gjort livet ubærligt for grupper som disse."
Jag är mycket besviken på Magnus Söderman, men samtidigt är jag glad att det finns fina människor som Tobias Bratt. Daniel Frändebög, Eva-Marie Olsson och Freja är inga favoriter för mig direkt. Sverige vaknar suger fett!
PaluDan Eriksson och Kontrajihadist-Magnus (tack till Batong8 för det namnet)!
https://www.youtube.com/watch?v=07DUDxYxy0w
Veckans bästissnubbe är Tobias Bratt, medan veckans sämsta gubbe är Magnus Magnusson från föreningen DFS.
"Forskellige mindretal i Danmark – f.eks. homoseksuelle og jøder – kan ikke længere færdes i fred. Den massive tilstedeværelse af muslimer, har gjort livet ubærligt for grupper som disse."
Jag är mycket besviken på Magnus Söderman, men samtidigt är jag glad att det finns fina människor som Tobias Bratt. Daniel Frändebög, Eva-Marie Olsson och Freja är inga favoriter för mig direkt. Sverige vaknar suger fett!
PaluDan Eriksson och Kontrajihadist-Magnus (tack till Batong8 för det namnet)!
https://www.youtube.com/watch?v=07DUDxYxy0w
Veckans bästissnubbe är Tobias Bratt, medan veckans sämsta gubbe är Magnus Magnusson från föreningen DFS.
Det är dit kontrajihadismen leder. Till judedyrkan och HBTQ-dyrkan och dekadens-dyrkan. Nästa avsnitt bjuder de väl in judinnan Janouch som berättar hur bra och frigjort det är att kasta kläderna, ligga runt och knulla män med strapon-dildo, för att protestera mot islams konservatism...
Värsta som kan hända i dessa människors värld är att muslimerna skulle stoppa våra älskade pride-parader.