Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-14, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Kontrajihadist-Magnus borde stängas in i ett litet rum under flera månaders tid tillsammans med Tobias Bratt och där av honom få lära sig saker och ting om hur världen fungerar. Till skillnad från Magnus så är världens bästa Tobias mycket negativt inställd till Ingrid Carlqvists, Maria Celanders, Katerina Janouchs, Luai Ahmeds, Gustav Kasselstrands, Jeff Ahls och 80% av Det fria Sveriges medlemmars favorit Rasmus Paludan. Från Stram Kurs hemsida:

"Forskellige mindretal i Danmark – f.eks. homoseksuelle og jøder – kan ikke længere færdes i fred. Den massive tilstedeværelse af muslimer, har gjort livet ubærligt for grupper som disse."

Jag är mycket besviken på Magnus Söderman, men samtidigt är jag glad att det finns fina människor som Tobias Bratt. Daniel Frändebög, Eva-Marie Olsson och Freja är inga favoriter för mig direkt. Sverige vaknar suger fett!

PaluDan Eriksson och Kontrajihadist-Magnus (tack till Batong8 för det namnet)!

https://www.youtube.com/watch?v=07DUDxYxy0w

Veckans bästissnubbe är Tobias Bratt, medan veckans sämsta gubbe är Magnus Magnusson från föreningen DFS.

Det är dit kontrajihadismen leder. Till judedyrkan och HBTQ-dyrkan och dekadens-dyrkan. Nästa avsnitt bjuder de väl in judinnan Janouch som berättar hur bra och frigjort det är att kasta kläderna, ligga runt och knulla män med strapon-dildo, för att protestera mot islams konservatism...

Värsta som kan hända i dessa människors värld är att muslimerna skulle stoppa våra älskade pride-parader.
Citera
2020-08-14, 19:09
Medlem
Svegots kontrajihad-polare Paludan ute på regnbågs-promenad:

https://redox.dk/wp-content/uploads/2018/10/x-0010_web.jpg
Citera
2020-08-14, 22:04
Medlem
Vredenselds avatar
Citat:
En text som Det fria Sveriges medlemmar bör läsa istället för att lyssna på Kontrajihadist-Magnus:
Offervilja, du vet väl att Israel är vår bästa vän. Kämpar sida vid sida med sina vita-goyer.
https://www.youtube.com/watch?v=amQtXtkys6Q

Vad jag saknar Vargs videor
https://www.youtube.com/watch?v=yM8WzpDXLXY
Citera
2020-08-15, 12:03
Citat:
Ursprungligen postat av muchogusto

Fy fan. Att folk inte fattar.
Citera
2020-08-15, 13:29
Medlem
AN68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muchogusto

Använder folk fortfarande pottfrissa i Danmark?!
Citera
2020-08-15, 16:34
Avstängd
Offerviljas avatar
Danskar är inte direkt ett tufft och sexigt folk, utan de är töntiga och helt efterblivna.

"Vad media skriver behöver inte betyda någonting. Paludan ser ut som en potentiell jude. Det är möjligt att han inte är jude, men han har ett utseende som gör att man inte kan utesluta det. Den buskisartade (danskar är visserligen ett buskisfolk) counterjihadismen känns väldigt judisk också."
- Tumidanda

Det otäcka är att vi här i Sverige har de mest intelligenta nationalisterna. I Danmark, Norge, Nederländerna, England, Irland och Belgien så hade den halvt kontrajihadistiska fetmagubben Magnus Söderman varit ett geni. I många europeiska länder så hade Eva-Marie Olsson ansetts som helt normalbegåvad. Ibland brukar jag läsa vad som skrivs i chatten under irländaren Niall McConnells (Dan Erikssons samarbetspartner där ute i Europa) livechatt och det är så efterblivet så att människorna i den gamla Ingrid & Conrad-chatten hade framstått som smarta. Annika Norlin är bäst, vilket fintnir självklart fattar. Musiken har räddat livet på mig och min farmor mår verkligen inte psykiskt bra just nu.

Hello Saferide - Dad Told Me

There's sadness in the family, Dad told me
Let's not speak of it, it only brings us down
There's sadness in the DNA, I've known it

Min gissning är att Dan Eriksson kommer att be lite grann om ursäkt på måndag för att de inte ställde tillräckligt kritiska frågor till Rasmus Paludan förra veckan. Jag älskar faktiskt Dan mer än vad jag hatar honom. Svenskar är bäst!
Citera
2020-08-15, 19:02
Medlem
Att Paludan gång på gång i Radio Svegot bedyrar att han är etnonationalist väger ju jävligt lätt när man ser fanskapet med kippa och regnbågsflagga.
Citera
2020-08-15, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Att Paludan gång på gång i Radio Svegot bedyrar att han är etnonationalist väger ju jävligt lätt när man ser fanskapet med kippa och regnbågsflagga.
Sa inte RN något om att Stram kurs tar avstånd från nationalism?
Citera
2020-08-16, 12:45
Medlem
Citat:
"Vad media skriver behöver inte betyda någonting. Paludan ser ut som en potentiell jude. Det är möjligt att han inte är jude, men han har ett utseende som gör att man inte kan utesluta det. Den buskisartade (danskar är visserligen ett buskisfolk) counterjihadismen känns väldigt judisk också."
- Tumidanda

Klockren beskrivning av både danskar och kontrajihadism. De är verkligen ett buskisfolk.

Knappast en slump att just Danmark blivit kontrajihadismens förlovade land i Norden. Holländare har jag mindre kännedom om som folk men även de är kontrajihadism-fanatiker med den väldigt buskis-artade Geert Wilders i spetsen.
Citera
2020-08-16, 16:25
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Fy fan. Att folk inte fattar.

Mer än lite creepy med en vuxen rundlagd dansk som paraderar runt med en prideflagga och en hop späda tonårspojkar med pottfrissa i släptåg.
Citera
2020-08-17, 11:01
Den här tråden är verkligen patetisk i hela sin essens. Psyksjuka alkoholister och uppenbara vänstertroll sitter och hetsar varandra om vem som kan hata en nationalistisk förening mest. Naturligtvis är DFS inte vad som kommer att ”rädda Sverige” men det är det säkert ingen som tror heller. Det är en intresseförening för en grupp människor som anser sig vara i behov av en sådan. Det kommer naturligtvis inte att bli tal om att köpa tillbaka Sverige ett hus i taget, det var retorik avsedd att tydliggöra behovet av föreningen när den startades. Småbarn förstår vad som åsyftades.

Jag tror själv inte på idén men DFS-arna gör åtminstone nånting, åtminstone för varandra. Föreningsliv är inte min grej men jag förstår att det kan vara en viktig sak i livet hos sådana som tilltalas av sånt. Jag kan tänka mig att vissa individer har tagit sig i kragen och blivit bättre människor i samband med sitt engagemang i föreningen och enbart detta berättigar föreningens existens. Men vad händer? Jo, de mest tragiska spillrorna av de vita folken sitter på Flashback och hånar föreningen och dess medlemmar och fantiserar ihop öknamn om dem, berusade av diverse substanser och vältrandes i sitt eget äckel. Vilket osannolikt tragiskt spektakel den här tråden är. Att vänsterpatrasket håller på är egentligen inget jag reagerar på eftersom vänsterpatrask av tradition är onda och inte sällan genetiskt defekta. Att däremot personer som Landos och den sinnesrubbade människospillran Offervilja sitter och häver ur sig sin skit är betydligt värre. Den ene har utvandrat till USA men håller fortfarande på och hånar människor som inte flytt med svansen mellan benen till andra sidan klotet och den andre spenderar sitt förslösade liv på att vräka i sig rödvin och tabletter i sin sunkiga ensamhet samtidigt som hon hånar exempelvis Frändelöv för dennes tidigare liv. Offervilja, i stort sett alla normala människor både inom och utanför den så kallade ”rörelsen” värderar Frändelöv högre än dig, din sorgliga blandmissbrukare. Frändelöv gör något positivt med sitt liv, åtminstone positivt i sina egna ögon. Han kan se sig själv i spegeln och se en bättre människa idag än för fem-tio år sedan. Du Offervilja inser till och med själv att du kastar bort dina bästa år på att vara ett ynkligt avskrap men fortsätter likväl, år ut och år in, samtidigt som du hånar betydligt bättre människor för att de inte är lika vämjeliga som du.

Det här är verkligen clowernas parad, en fruktstund värdig vilket dagcenter som helst. Jag känner mig bannemig smutsig bara av att ha postat det här inlägget i den här solkiga tråden. Usch!
Senast redigerad av Kalamity 2020-08-17 kl. 11:07.
Citera
2020-08-17, 12:39
Medlem
LarsPeterForsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
bra text
Väldigt bra skrivet.

DFS är en intresseförening för svenskar som vill nätverka och lära känna varandra. Inget annat. De har inte för avsikt att dela flygblad, opinionsbilda, aktivista eller föra någon form av kamp. Och det är okej. Den som vill göra de sakerna kan söka sig någon annanstans eller vara med även i DFS, det är det fina med en social förening. Du kan vara aktiv i SD, NMR, AFS eller vad som helst och även med i DFS.

Om man inte gillar DFS så behöver man inte gå med. Det är så enkelt. Om man vill att DFS ska göra ditten och datten så kan man bli medlem och jobba för det eller gå med i organisation som vill göra just de sakerna. Eller starta sin egen organisation.

DFS har aldrig siktat på att ”köpa tillbaka Sverige” eller ”fika sig till segern”. Faktum är att DFS inte ens säger sig kämpa för någon seger. Deras enda mål är att föra ihop svenskar med samma värderingar. Ur det kommer en rad positiva effekter. Som till exempel nya vänskapsband och stärkt självkänsla. Eller för den delen arbete, förhållanden, företagande, prepping, fysisk träning och annat man kan se som positivt för en krympande svensk befolkning.

Jag har hört att det finns DFS-medlemmar med thaifruar och att kvinnor med halviranska ungar deltar på DFS-aktiviteter. Det säger en del om deras syn på svenskhet och det förvånade mig. Jag har dock inga synpunkter på det - jag är nämligen inte medlem i DFS och som föreningen fungerar idag så ser jag inte att jag skulle ha intresse av det heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in