Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-11, 21:38
Medlem
Någon medlem som vill delge vad det extra årsmötet ska handla om och varför det brådskar?
Citera
2020-08-11, 21:40
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Skulle inte du supa dig redlös ikväll och bojkotta dagens sändning?
Jag lyssnade inte på avsnittet, men jag valde att följa den där omröstningen.

Är det någon som kommer ihåg i vilket Motgiftavsnitt som Dan Eriksson och Magnus Söderman satt och hatade kontrajihadistiska koranbrännare som Rasmus Paludan? Min känsla är att det inte riktigt går att lita på människor i den "nationella rörelsen"... NEJ. UT. Eskimåer ska enligt mig inte få finnas här i Sverige och lura av oss arier pengar.

Radio Nordfront hade vettiga åsikter om svinen Rasmus Paludan och Dan Parks antivita fasoner i deras senaste avsnitt. Kontrajihadism är ondska som vilseleder människor. Pär Öberg är riktigt jävla bra här. Kärlek till honom. Vid 141:40 börjar de prata om de judeälskande kräken:

https://www.spreaker.com/user/nordiskradio/rn-direkt-169-jk-vs-nordfront-och-bombad

Som vanligt är jag onykter när jag skriver på Flashback. Ber om ursäkt om jag uttrycker mig dåligt. Jag vet dock att jag är en av Sveriges bästa och viktigaste personer och att jag helt ensam fick bort Dumrid Kontrajihadistqvist från Det fria Sverige och den här rörelsen. Hat till hororna Dan Eriksson, Magnus Söderman och Björn Björkqvist!

BORDERLINE!
Citera
2020-08-12, 01:45
Medlem
LarsPeterForsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Visst blev det spännande med att Dan i slutet sade något om att det stundar "stora förändringar i föreningen" eller hur han nu uttryckte det.
En ny ekonomisk förening startas som heter Eriksson Söderman Fastighetsinvest och alla tillgångar förs över dit.
Citera
2020-08-12, 05:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LarsPeterForsman
En ny ekonomisk förening startas som heter Eriksson Söderman Fastighetsinvest och alla tillgångar förs över dit.
Jag skulle inte kalla det förening, snarare ett "helt nytt koncep". Något som omvärlden aldrig tidigare skådat och som makten kommer frukta.
Citera
2020-08-12, 13:30
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Jag skulle inte kalla det förening, snarare ett "helt nytt koncep". Något som omvärlden aldrig tidigare skådat och som makten kommer frukta.

Så jävla GRYMT. Nu kan sären doneeeeera till TVÅ föreningar 😂🤪🤡
Citera
2020-08-13, 09:28
Medlem
Tar mig friheten att medvetet kränka vissa människor i denna tråd!
Håll i höghatten nu!
Jag gillar Det Fria Sverige, Tidningen Nationalisten och deras poddar!
Citera
2020-08-13, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ejnon1
Tar mig friheten att medvetet kränka vissa människor i denna tråd!
Håll i höghatten nu!
Jag gillar Det Fria Sverige, Tidningen Nationalisten och deras poddar!

Vad är det som är bra med dom?
Citera
2020-08-13, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Vad är det som är bra med dom?
Ställ inte några kritiska frågor, din röding! Dan valde att inte bli den nye Bill Gates för att frälsa oss med Svenkarnas hus. Amen.
Citera
2020-08-13, 23:18
Avstängd
Offerviljas avatar
Kontrajihadist-Magnus borde stängas in i ett litet rum under flera månaders tid tillsammans med Tobias Bratt och där av honom få lära sig saker och ting om hur världen fungerar. Till skillnad från Magnus så är världens bästa Tobias mycket negativt inställd till Ingrid Carlqvists, Maria Celanders, Katerina Janouchs, Luai Ahmeds, Gustav Kasselstrands, Jeff Ahls och 80% av Det fria Sveriges medlemmars favorit Rasmus Paludan. Från Stram Kurs hemsida:

"Forskellige mindretal i Danmark – f.eks. homoseksuelle og jøder – kan ikke længere færdes i fred. Den massive tilstedeværelse af muslimer, har gjort livet ubærligt for grupper som disse."

Jag är mycket besviken på Magnus Söderman, men samtidigt är jag glad att det finns fina människor som Tobias Bratt. Daniel Frändebög, Eva-Marie Olsson och Freja är inga favoriter för mig direkt. Sverige vaknar suger fett!

PaluDan Eriksson och Kontrajihadist-Magnus (tack till Batong8 för det namnet)!

https://www.youtube.com/watch?v=07DUDxYxy0w

Veckans bästissnubbe är Tobias Bratt, medan veckans sämsta gubbe är Magnus Magnusson från föreningen DFS.
Senast redigerad av Offervilja 2020-08-13 kl. 23:46.
Citera
2020-08-14, 00:28
Medlem
Projekt DfS/Svegot känns ju totalt misslyckat men poddarna är lika mysiga som det var under Motgift för några år sedan. Gillar alla tre (Magnus, Dan och Björn) skarpt, riktigt trevliga och goda människor.
Citera
2020-08-14, 00:39
Avstängd
Offerviljas avatar
Porr för Kontrajihadist-Magnus. En liten palestinsk flicka gråter förtvivlat när skurkstaten Israel river hennes hem:

https://twitter.com/Partisangirl/status/1293214226652123136

Hur är det möjligt att en människa som ägnat 30 år av sitt 43-åriga liv åt politik kan vara så dum, ond och sjuk i huvudet som Magnus Söderman från föreningen Det fria Sverige är? Fy fan för dig!

Ni ska be om ursäkt för att ni sålde er till Djävulen, era sjuka jävla svin!

Dumrid Sionistqvist!
Citera
2020-08-14, 15:00
Avstängd
Offerviljas avatar
En text som Det fria Sveriges medlemmar bör läsa istället för att lyssna på Kontrajihadist-Magnus:
Citat:
Problemet med politiska mellanmjölks alternativ är att de inte har tillräckligt motståndskraft för infiltration.

Ledarna kan i början påstå att de är "smarta" och "taktiskta" genom att inte säga hela sanningen. Det må vara en god intention, men som kommer utnyttjas.

Efter ett tag ansluter fler sig till rörelsen och börjar utrycka åsikter som inte alls var i linje med grundarnas. Ett resultat av deras tvetydlighet.

Ett parti som vill motverka globalismen och invandringen måste vara tydliga från början med vilka som är den riktiga fienden.

Om man tillåter rörelsen att börja lägga ansvaret på "vänstern", "muslimerna" etc—missar man hela poängen. Man missar chansen att göra förändring på riktigt.

Att hålla oss distraherad med lågt hängande frukt är precis vad eliten vill att vi ska göra.

Eliten vill att vi ska bråka på botten medans de roffar åt sig ännu mer makt ostört.

Alltså, är en rörelsen inte tydlig med sin motstånd till judisk makt från början—kommer rörelsen att kapas och användas för att fokusera på lågt hängande frukt.

Jag kan köpa att man inte alltid behöver nämna fienden vid namn, men man måste iallafall peka sina följare i rätt riktning.

Vad jag inte köper är när man medvetet döljer eller ljuger för sina följare. Tyvärr har jag diskuterat med allt för många "nationella" som gjort detta.

De städar sin "image" genom att relativisera judisk makt och istället lägga skulden på ALLT ANNAT ÄN JUDISK MAKT. Islam, svenska "dumma politiker" etc. ALLT förutom den som drar i trådarna. Man får lägga skulden på ALLT förutom den riktiga globala makten.

Detta har gjort att jag inte längre kan stötta många i den nationella sfären som jag tidigare respekterade. Att grodvissla och peka folk i rätt riktning är en sak, men att ljuga och relativisera är en helt annan.

Min poäng är: en framgångsrik rörelse måste ha en tydlig fiende. Den måste peka folk i rätt riktning. Den måste säga som det är. Vi har inte tid att peka på symtom & lågt hängande frukt. Vi måste visa att det som händer är en medveten plan utförd för att utrota vårt folk.
https://twitter.com/_Tobias_B_/status/1294203513095036928

Personer som Tobias Bratt gör mig så imponerad och lugn. Det fria Sverige och många andra nationella gör mig bara nervös. Det går liksom aldrig riktigt att lita på vad Dan Eriksson och Magnus Söderman kommer att säga eller göra. Om alla var som Tobias så skulle jag sluta ha åsikter om en massa saker och istället bara vara tyst och låta er leda mig. Jag beundrar Tobias otroligt mycket!

---

En intressant Youtube-kanal där man kan följa en DFS-persons vandring längs Kungsleden:

https://www.youtube.com/c/Vegtamr/videos

Fantastiskt vackra och intressanta videor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in