2020-08-13, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
va tyckteru om lisa då fick du bonge när ni snackade

Haha, hon va rätt chill men seriös.
2020-08-13, 14:57
Medlem
Saknar utbildningsansvarige J*ssica som bodde i Kina och berättade att hon kunde sitta i timmar och googla och forska så hon kunde ge rätt svar till kunder när det handlade om något specifikt. Svarade dock alltid på skype och var jätte trevlig. Ibland är kollegorna tokigare än kunderna.
2020-08-13, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Saknar utbildningsansvarige J*ssica som bodde i Kina och berättade att hon kunde sitta i timmar och googla och forska så hon kunde ge rätt svar till kunder när det handlade om något specifikt. Svarade dock alltid på skype och var jätte trevlig. Ibland är kollegorna tokigare än kunderna.

Haha är det så? Går vissa in med hela själen och hjärtat i denna typ av jobb? Eller är folk bara trötta och gnälliga? 🤔
2020-08-13, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjompenstompen
Haha är det så? Går vissa in med hela själen och hjärtat i denna typ av jobb? Eller är folk bara trötta och gnälliga? 🤔

Finns dårar i denna tråden som har attityden att man ska göra riktigt bra ifrån sig bara för sakens skull. Det är dessa som kommer gola ner dig när du missar logga att Bertil vill fista dig.
2020-08-13, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Finns dårar i denna tråden som har attityden att man ska göra riktigt bra ifrån sig bara för sakens skull. Det är dessa som kommer gola ner dig när du missar logga att Bertil vill fista dig.

Men orka..
Antar att de biktar sig varje söndag och skattar på smålapparna med 😂
2020-08-13, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Då finns det ingen återvändo nu

Haha, nix
2020-08-13, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Förstår inte varför folk har problem med honom. Antingen är han snäll och då är man snäll tillbaka eller så är han elak och då får han en bitterfitta tillbaka. Han ställer inte massa frågor och han slänger inte iväg tusentals bilder som är omöjliga att logga. Dessutom håller han hyfsad kvalite på språket jämfört med många andra targets (som är helt omöjliga att förstå sig på).

Tyckte inte han var direkt jobbig, var ju bara att haspla ur sig något svävande. Hatar redan ny användaren äldre som skriver så man knappt kan läsa och skriver 17 saker som ska loggas i et inlägg
2020-08-13, 17:17
Medlem
skönt med burner accs som härjar tråden
2020-08-13, 23:14
Medlem
Oskulden uppdaterar.
Dag 2 ca strax över 100/h. Kändes till och med chill, trodde det skulle bli mindre.
Körde på som fan när det blev snusk, behövde inte ens läsa hela texten. Gick lika snabb som snubben förmodligen kom.
Känns som att 130-150/h skulle kunna vara rimligt. Sjukt att jag är exalterad över detta jobb. 🤔
2020-08-13, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjompenstompen
Oskulden uppdaterar.
Dag 2 ca strax över 100/h. Kändes till och med chill, trodde det skulle bli mindre.
Körde på som fan när det blev snusk, behövde inte ens läsa hela texten. Gick lika snabb som snubben förmodligen kom.
Känns som att 130-150/h skulle kunna vara rimligt. Sjukt att jag är exalterad över detta jobb. 🤔

Bra där. Du kommer nå fler meddelanden så småningom förutsatt att det är kö.

Är det bara jag som älskar att säga att man inte kan träffas pga Coronan? Gubbarna blir så förbannade!
2020-08-14, 00:08
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
skönt med burner accs som härjar tråden

Walla den här Ann-Sofie alltid ska vara på mig, logga fitthår bram alltid loggish 163 whatta heck liksom sitta i omar o ba leva life liksom en lina här en lina där sog min pick din fagging svene säger jag till henne. Orten grabb till vi dör bram blattar o gubbkuk for life
2020-08-14, 01:12
Medlem
Är det någon boende i Sverige som betalar skatt för arbetet via JH som kan berätta för mig hur du gör? DM går bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in