Citat:
Ursprungligen postat av
Haddock93
https://youtu.be/sGz488l5VKQ
Vad tycker ni om detta? Är det något ni kan tänka er leva med?
Lite intressant som jag inte visste som togs upp i klippet är att ca 12% av den invandring som kommer till Sverige är från väst, i Danmark är den siffran uppe i 60%. Varför kan vi inte vara som Danmark?
Vad tror ni kommer hända om så blir fallet? Inbördeskrig? Muslimerna kommer nog ta för sig och göra lite som de vill med våra kvinnor när de blir tillräckligt många skulle jag tro.
Det här är så felräknat så det finns inte något liknande. Svenskarna så som vi var sammansatta före 1970 är ungefär 6 miljoner i landet idag. Det betyder 10,5 miljoner invånare är betydligt mer än 6 miljoner.
REDAN här bör gemen man reagera. Då är det alltså bara 1,5 miljon kvar tills att Svenskarna är 50% av befolkningen. 50 % utlänningar och 50 % Svenskar. Svenskarna är gamla och sjuka i snitt medans utlänningarna består av soldater , desertörer, kriminella klanmedlemmar. Grattis.
Från 2010 till idag blev vi 1,5 miljon fler och det har inte saktat av. Det betyder att 2030 är vi bara hälften av befolkningen.
30% av befolkningen är muslimer 2030. Det räcker för att de ska få en vilja av att styra oss dumma vita svennar. Vilket precis är planen för de som ligger bakom den här invasionen.
För det finns ingen Svensk som har röstat för att Svenskarna ska bli utbytta , unyttjade samt lurade hela vägen till bankvalvet. Alltså är det grupperingar och då zionistiska sådana alltså de som äger banksystemen till syvene och sist som styr den här utvecklingen.
Ska vi börja prata om möjligheterna till att rösta bort det här? Den bollen har jag varit på tidigare och det finns inte en sportslig att klara av att rösta bort det här. 2014 eller 2018 var sista chansen. Troligtvis 2014 för då utropade Reinfeldt seger över Svenskarna.