2020-08-13, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjompenstompen
Formulerar om mig. Ni som är dö snabba. Använder ni standardmeningar när ni hamnar i en chatt med ett lamt svar? Eller scrollar ni ner och läser vad det handlar om och försöker komma på något nytt att skriva om? Läser ni logg? Loggar ni? Fyller ni ut meddelanden med punkter, smiley osv? Har ni en rutin? Läser ni logg först sen senaste meddelande? Skiter ni i allt och bara skriver något ur det blå? Får ni skit då? Har ni ett gäng frågor i lager som gör att ni inte behöver läsa historik, exempel?
Fattar ju själv att jag kommer bli snabbare när jag kommit in i det. Men ni sitter på erfarenheten, inte jag. Än. Vill korta ner min startsträcka.

Kör copy + paste bara, går hur fort som helst
2020-08-13, 12:02
Medlem
Citat:
Formulerar om mig. Ni som är dö snabba. Använder ni standardmeningar när ni hamnar i en chatt med ett lamt svar? Eller scrollar ni ner och läser vad det handlar om och försöker komma på något nytt att skriva om? Läser ni logg? Loggar ni? Fyller ni ut meddelanden med punkter, smiley osv? Har ni en rutin? Läser ni logg först sen senaste meddelande? Skiter ni i allt och bara skriver något ur det blå? Får ni skit då? Har ni ett gäng frågor i lager som gör att ni inte behöver läsa historik, exempel?
Fattar ju själv att jag kommer bli snabbare när jag kommit in i det. Men ni sitter på erfarenheten, inte jag. Än. Vill korta ner min startsträcka.

https://www.flashback.org/sok/?so=pd&query=tips&t=2827109&sp=1
2020-08-13, 12:06
Medlem
Citat:

På Chattool är ju typ 80% av konversationerna att få igång chatten igen, hur enkelt som helst. Och inte nödvändigt att gå tillbaka och läsa hela konversationen. Se till att få med minst en fråga i ditt meddelande bara. Fråga hur gubben mår, vad han gör, vad han ska äta, vad han tänker just nu etc. Enkelt och går fort.

På Moderationservern så läser jag och skriver på samma gång. Loggar endast väsentliga saker som namn, stad, barn, sjukdom etc. Ingen bryr sig om vad gubben åt till lunch eller vad han såg på för TV-program under förmiddagen.

Kom ihåg att det är grottmän du pratar med, släng in lite fina och/eller snuskiga ord så kommer de att svara. Övertänk det inte. Skriv snabbt och logga bara det som är viktigt.
Senast redigerad av EnTidigNovember 2020-08-13 kl. 12:09. Anledning: .
2020-08-13, 12:38
Medlem
Tips på chattool är att säga att du vill bli knullad nu de kmr de skriva 100% hahha
2020-08-13, 12:41
Medlem
Men det är ju ingen feedback på cw lilla gubben, fråga dig vad det innebär i praktiken.
2020-08-13, 13:08
Medlem
Läst som en dåre i tråden och efter första passet igår så har jag kommit fram till följande:
• Skriv ej förkortningar utan hela ord så får man långa meningar.
• Fyll ut med hihi, hahaha, men babe, darling, åhhhh!!!! osv.
• Logga bara absolut nödvändigt som stad, namn, yrke osv.
• Läs inte igenom logg eller tidigare meddelande utan skriv bara något vanligt skit ut det blå som innehåller en fråga.
• upprepa precis det personen skrev
• Ha meddelande i copy paste.
• knäck en energidryck för att få flow
• sitt vid ett skrivbord/bord ej säng, ej soffa
• klicka ej på bilderna du ser om det är naket eller ej. Skriv bara en komplimang

Min fantasi är det inga problem med, kommer på all möjlig skit att skriva men vill som sagt optimera tiden. Slippa allt onödigt bös som snor tid.

Är det tillåtet att hoppa över en konversation och gå till nästa om man direkt kommer på att man stannar upp.
Sparar man tid på det? Kommer man få en varning?
2020-08-13, 13:15
Medlem
Det är ingen som läser vad du skriver eller ställer krav, utgå ifrån det nu och gör inte en höna av en fjäder.
2020-08-13, 13:21
Medlem
Dåså, ty bror
2020-08-13, 13:27
Medlem
Citat:
Dåså, ty bror

Ge fan i generalfelet att boka träff, gå med på träff, säg att det är för tidigt eller att du inte kan. Konstigt nog är det många som inte klarar av det och skriver till runkgubben att dom ska ses i helgen osv. Inte för att jag bryr mig men det är väl ungefär något sådant som du skulle kunna få sparken för , om någon golar ner dig dvs. Gurkan kommer inte göra det dock, puss.
2020-08-13, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Ge fan i generalfelet att boka träff, gå med på träff, säg att det är för tidigt eller att du inte kan. Konstigt nog är det många som inte klarar av det och skriver till runkgubben att dom ska ses i helgen osv. Inte för att jag bryr mig men det är väl ungefär något sådant som du skulle kunna få sparken för , om någon golar ner dig dvs. Gurkan kommer inte göra det dock, puss.

Gurkan, du är min hjälte. Älskar hur du skriver hos CW. Har du fått mail från ledningen om klagomål på dig? Vilka as som håller på att gola. Finns inget att tjäna på det ju.
2020-08-13, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnTidigNovember
Gurkan, du är min hjälte. Älskar hur du skriver hos CW. Har du fått mail från ledningen om klagomål på dig? Vilka as som håller på att gola. Finns inget att tjäna på det ju.

Hehe för all del, fick mail om duplicate msg förrut det var det många som fick tydligen. Så nej rätt lugnt, jag stör mig mer på loggarna som dräller av skitsnack och klagomål på diverse ops.
Nej finns inget o tjäna på det, bättre o dra iväg ett mess snabbt o tjäna sin lille peng.
2020-08-13, 13:38
Medlem
Ah snyggt, tack! Puss gurkis 😘

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in