2020-08-12, 23:46
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Förstår inte varför folk har problem med honom. Antingen är han snäll och då är man snäll tillbaka eller så är han elak och då får han en bitterfitta tillbaka. Han ställer inte massa frågor och han slänger inte iväg tusentals bilder som är omöjliga att logga. Dessutom håller han hyfsad kvalite på språket jämfört med många andra targets (som är helt omöjliga att förstå sig på).
Får bara honom när han är arg. Gillar hur han svarar på allt man skriver också, sist hade han skrivit typ "försvinn, sluta skriva till mig". Han har nog inte förstått sig på hur internet fungerar ännu.
2020-08-12, 23:48
Medlem
Fattar inte hur ni inte kommer in på Operador, fick svar dagen efter ansökan. Nu är man anställd

Cloudworkers eller Operador?

CW har typ 0 feedback och ingen bryr sig hur man skriver, men dåligt betalt.

Operador däremot har massa feedback. Man måste skriva med stor bokstav och alltid ha en intressant fråga till target, annars får man arga mail direkt. Men kanske bara är så i början? Annars är det mycket bättre betalt än CW med alla bonusar man kan få.
2020-08-13, 00:02
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaoznazz3
Fattar inte hur ni inte kommer in på Operador, fick svar dagen efter ansökan. Nu är man anställd

Operador däremot har massa feedback. Man måste skriva med stor bokstav och alltid ha en intressant fråga till target, annars får man arga mail direkt. Men kanske bara är så i början? Annars är det mycket bättre betalt än CW med alla bonusar man kan få.
Grattis!

Vad tjänar ni där då?
2020-08-13, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Grattis!

Vad tjänar ni där då?

Var det inte 1,5 kr per meddelande efter 1300 meddelanden/vecka? 35 känguru cents om meddelanden är på engelska. Tror någon postade bonusstege förut. Har hört från säker källa att det finns folk som tjänar 3 kr per meddelande. Men ett annat företag förstås.
2020-08-13, 00:57
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Var det inte 1,5 kr per meddelande efter 1300 meddelanden/vecka? 35 känguru cents om meddelanden är på engelska. Tror någon postade bonusstege förut. Har hört från säker källa att det finns folk som tjänar 3 kr per meddelande. Men ett annat företag förstås.
Operador kör med €.
2020-08-13, 00:59
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaoznazz3

Inte så mycket feedback om man håller sig till korrekt grammatik. Att använda versaler är ju grundläggande kunskap. Får du ihop det kommer de inte skicka mycket feedback alls till dig så det slipper du snart haha
Det enda mail jag får är notis om lönen haha.
2020-08-13, 06:03
Medlem
se8035s avatar
13 Aug 2020 - till jobbet nu
13 Aug 2020 - Utvilad pigg och glad
11 Aug 2020 - hickat mycket på sistone
2020-08-13, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Kan inte ryggdunknings puttte nutte patrullen starta en egen tråd? Saknar den dåliga stämningen vi hade här förr i tiden..

Käften med ditt gnäll, fått för lite knull utan kondom på senaste då?
2020-08-13, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Käften med ditt gnäll, fått för lite knull utan kondom på senaste då?

Sådärja det var just detta jag menade, du ska ha tack
2020-08-13, 11:08
Medlem
Har precis börjat på CW. Hur i helvete kommer ni upp i så många meddelande som 100-200/h. Nu har jag bara gjort ett pass och kom upp i Ca 60 meddelanden på 1h. Men det med att läsa logg, skriva in logg, komma på något som är tillräckligt långt att skriva till kåtgubben. Speciellt när personen svarat ex. Finaste du gumman!
Jahopp, skrolla ner och försöka se va fan det handlar om och komma på ett svar på det? Ni som är sjukt snabba, langa hit lite tips. Help a friend out!
2020-08-13, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjompenstompen
Har precis börjat på CW. Hur i helvete kommer ni upp i så många meddelande som 100-200/h. Nu har jag bara gjort ett pass och kom upp i Ca 60 meddelanden på 1h. Men det med att läsa logg, skriva in logg, komma på något som är tillräckligt långt att skriva till kåtgubben. Speciellt när personen svarat ex. Finaste du gumman!
Jahopp, skrolla ner och försöka se va fan det handlar om och komma på ett svar på det? Ni som är sjukt snabba, langa hit lite tips. Help a friend out!
va snabbare ba, om du e boomer de klart du kmr va seg
2020-08-13, 11:43
Medlem
Formulerar om mig. Ni som är dö snabba. Använder ni standardmeningar när ni hamnar i en chatt med ett lamt svar? Eller scrollar ni ner och läser vad det handlar om och försöker komma på något nytt att skriva om? Läser ni logg? Loggar ni? Fyller ni ut meddelanden med punkter, smiley osv? Har ni en rutin? Läser ni logg först sen senaste meddelande? Skiter ni i allt och bara skriver något ur det blå? Får ni skit då? Har ni ett gäng frågor i lager som gör att ni inte behöver läsa historik, exempel?
Fattar ju själv att jag kommer bli snabbare när jag kommit in i det. Men ni sitter på erfarenheten, inte jag. Än. Vill korta ner min startsträcka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in