Ja, det finns många problem. Men du sa det bäst själv:
Det är nog det smartaste du har sagt under hela din tid här på Flashback. Grattis!
Citerar ett inlägg som inte har med tråden att göra din fittslickare
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Jag gjorde det tidigare och upplevde aldrig att den var för salt. Du måste ha fått kassa påsar helt enkelt.
Pundare lämna mig bre toxic energi
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Jag behöver inte en ny medicin. Det börjar bli extremt tröttsamt och oekonomiskt med alla mediciner som jag har fått utskrivna men som inte har hjälpt mig på något sätt.
Stesolid
Imovane
Oxascand
Buspiron
Venlafaxin
Olanzapin
Cipralex
Sertralin
Theralen
och nu:
Cymbalta.
Jag har påtalat flera gånger att det depressiva inom mig inte är ett så jättestort problem. Det är snarare min ångest och min agorafobi som är det största problemet. Detta gör att jag känner själv att jag aldrig skulle passa på en arbetsplats där jag rör mig mycket bland folk - OM - jag inte får den rätta medicinen som än så länge inte har landat på min medicinlista. Jag vill gärna inte tillbringa mina unga år som ett mobilt forskningslabb åt den svenska rättspsykiatrin och bli en del av en statistik kring vilka mediciner som hjälper mot det & detta.
Citerar ett inlägg som inte har med tråden att göra din fittslickare
Pundare lämna mig bre toxic energi
Haha, u mad? Det hade ju åtminstone med ditt inlägg o göra. Du frågade väl vad problemet var för oss svennar när det kommer till att betala/inte betala skatt?
Förstår inte varför folk har problem med honom. Antingen är han snäll och då är man snäll tillbaka eller så är han elak och då får han en bitterfitta tillbaka. Han ställer inte massa frågor och han slänger inte iväg tusentals bilder som är omöjliga att logga. Dessutom håller han hyfsad kvalite på språket jämfört med många andra targets (som är helt omöjliga att förstå sig på).
Förstår inte varför folk har problem med honom. Antingen är han snäll och då är man snäll tillbaka eller så är han elak och då får han en bitterfitta tillbaka. Han ställer inte massa frågor och han slänger inte iväg tusentals bilder som är omöjliga att logga. Dessutom håller han hyfsad kvalite på språket jämfört med många andra targets (som är helt omöjliga att förstå sig på).
Helt rätt han är drömkunden, aldrig varit ens marginellt irriterad. Hans beteende är tvångsmässigt dessutom märks att det inte finns någon genuin illvilja bakom.
Jag har bara träffat på arga Amir senaste typ två veckorna. Förut brukade jag krusa honom men nu ber jag honom bara att dra åt helvete. Han verkar ju gilla det.
Helt rätt han är drömkunden, aldrig varit ens marginellt irriterad. Hans beteende är tvångsmässigt dessutom märks att det inte finns någon genuin illvilja bakom.