2020-06-19, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
De är nog dyngraka vid det här laget. Som tur är finns det lite oskulder kvar att kåta upp. Uppvigla dem att ta en cider (eller tio) sen har man jobb resten av natten.

Det blev lite bättre sen, och man har ju tryckt in sina 400 idag iaf.
2020-06-20, 03:21
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Det blev lite bättre sen, och man har ju tryckt in sina 400 idag iaf.
Tryck in något annat daddy.
2020-06-20, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Tryck in något annat daddy.

Tyvärr du är inte min typ.
2020-06-20, 17:39
Medlem
Hej. Jag ska börja på JH nu till veckan och ska gå utbildningen snart.

Jag undrar vad ni använder för dator? Jag har tillgång till både Apple och PC men föredrar Apple. Vet ni om Apple fungerar bra eller är det bättre att köra en Windowsdator?

Det stod nåt om att man måste använda dator och att det inte går med surfplatta eller telefon. Stämmer det?
2020-06-20, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maddzuz
Hej. Jag ska börja på JH nu till veckan och ska gå utbildningen snart.

Jag undrar vad ni använder för dator? Jag har tillgång till både Apple och PC men föredrar Apple. Vet ni om Apple fungerar bra eller är det bättre att köra en Windowsdator?

Det stod nåt om att man måste använda dator och att det inte går med surfplatta eller telefon. Stämmer det?

Det spelar ingen roll vilken typ av dator du använder. Det går att skriva på telefon eller platta men det säger sig själv att det tar lång tid.
2020-06-20, 19:34
Medlem
Funderar på att börja jobba som chattoperatör men är osäker på om det är värt det eller inte. Det finns typ 300 sidor på det här ämnet och det mesta är bara random folk som tjafsar, så fick inte mycket information utav det lol. Men det som jag fattat så är det Cloudworkers och jobba hemmifrån som finns att söka till, och man får betalt per meddelande. Att man skriver till kåta gubbar är inget problem för mig. Men det som oroar mig är att det finns något som man kan få böter på typ 5000kr eller nåt. Kan nån förklara en snabbis så jag kan börja igång. Behöver cash just nu och kan inte få något fkn jobb pga. corona, (skulle ändå inte kunna hålla ett jobb om jag fick det). Uppskattar om nån kan hjälpa till och lägga till något som jag missat!
2020-06-20, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JTwiin2
Funderar på att börja jobba som chattoperatör men är osäker på om det är värt det eller inte. Det finns typ 300 sidor på det här ämnet och det mesta är bara random folk som tjafsar, så fick inte mycket information utav det lol. Men det som jag fattat så är det Cloudworkers och jobba hemmifrån som finns att söka till, och man får betalt per meddelande. Att man skriver till kåta gubbar är inget problem för mig. Men det som oroar mig är att det finns något som man kan få böter på typ 5000kr eller nåt. Kan nån förklara en snabbis så jag kan börja igång. Behöver cash just nu och kan inte få något fkn jobb pga. corona, (skulle ändå inte kunna hålla ett jobb om jag fick det). Uppskattar om nån kan hjälpa till och lägga till något som jag missat!

Det finns några olika. Bara några sidor bakåt finns ganska mycket info. Jobba-hemifrån har generellt sett högst lön men högre krav. Det är skrämselböter, inget av de här företagen skulle dra någon inför rätta.
2020-06-20, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Det finns några olika. Bara några sidor bakåt finns ganska mycket info. Jobba-hemifrån har generellt sett högst lön men högre krav. Det är skrämselböter, inget av de här företagen skulle dra någon inför rätta.

Ameh dom säger ju de ju? Att man blir skyldig asså. Sen jultomten då, finns han? Kan nån förklara?
2020-06-20, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Ameh dom säger ju de ju? Att man blir skyldig asså. Sen jultomten då, finns han? Kan nån förklara?

Jultomten finns. Jag har chattat med honom flera gånger, senast idag. Men han verkar bo i Sverige och inte i Nordpolen.
2020-06-21, 03:57
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Du kommer inte få någon böter alls. De använder sig av skrämseltaktik. Böter på upp till 250.000kr, jo tjena. Vad skulle de säga om man tar upp tvisten till HD?
2020-06-21, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Du kommer inte få någon böter alls. De använder sig av skrämseltaktik. Böter på upp till 250.000kr, jo tjena. Vad skulle de säga om man tar upp tvisten till HD?
Men vad är "boten" ens för?
2020-06-21, 07:02
Medlem
Citat:
Men vad är "boten" ens för?
Det är riktiga böter, håll dig undan bara brush

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem