Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Stiftade bekanskap med denna drog igår och måste säga att jag fick mig en smärre chock när ruset drog igång, herrejävlar vilket intensivt rus(dos 20mg). Intog det nasalt och det small på rejält efter bara 5-10min, hade nästan önskat man spänt fast sig i soffan för hela världen vibrerade.
Sen som många skriver så var minfucksen väldigt lighta om man jämför med hallisarna som var mest hästlängder det grövsta jag varit med om. Speedat och en mild eufori.
Den absolut bästa och sjukaste hallucinogenen jag testat hittils.
10/10 psychonauter!
Hahaha! Så perfekt beskrivning, stämmer väldigt bra på min första upplevelse också. Blev en jävla chock!
Älskar det senaste fetmarkerade uttrycket också, för det var fan så det kändes när det började kicka - hela världen vibrerade! När folk frågat hur 2C-B är har jag alltid förklarat att när det slår/kickar så är det som att man känner och (ibland, höga doser) hör
flygplansturbiner starta upp och allt vibrerar utav satan.
Den första hallucinogena substans jag prövade var N-Ethyl-2C-B och jag kan ju säga att det blev en jävla chock! Se till att ha playlisten klar om ni ska ha någon sådan när ni trippar på 2C-B! Det kan bli svårt att använda dator/se vad man gör på datorn efter intag!
2C-B är enligt mig den roligaste "for the lulz" hallucinogenen.