2013-02-12, 20:19
  #2533
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megakaka
25B-nbome är lik de andra nbome substanserna där jag skulle säga att 25i är klart bäst. Ruset är inte i närheten av 2c-b som antagligen är min favoritdrog.

Detta är mitt egna empiriska utlåtande.

Har läst på lite och det verkar vara ungefär som du säger, även om folk rapporterar om lite mer eufori på detta än de andra Nbombe:erna. Dessutom verkar det ibland kunna ha vascoconstrictions (hur man nu översätter det till svenska? Blodkärl som blir tightare typ) som bieffekt, det känns inte helt bra. Blir nog att vänta tills man kommer äver den riktiga varan då.
Citera
2013-02-19, 05:37
  #2534
Medlem
POMJUP53s avatar
Stiftade bekanskap med denna drog igår och måste säga att jag fick mig en smärre chock när ruset drog igång, herrejävlar vilket intensivt rus(dos 20mg). Intog det nasalt och det small på rejält efter bara 5-10min, hade nästan önskat man spänt fast sig i soffan för hela världen vibrerade.

Sen som många skriver så var minfucksen väldigt lighta om man jämför med hallisarna som var mest hästlängder det grövsta jag varit med om. Speedat och en mild eufori.

Den absolut bästa och sjukaste hallucinogenen jag testat hittils.

10/10 psychonauter!
Citera
2013-03-15, 12:41
  #2535
Medlem
nutkjells avatar
Någon som har testat Rahad J.:s 2c-b och med säkerhet kan säga att det faktiskt är the real deal?
Citera
2013-03-15, 17:31
  #2536
Medlem
lilZer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Stiftade bekanskap med denna drog igår och måste säga att jag fick mig en smärre chock när ruset drog igång, herrejävlar vilket intensivt rus(dos 20mg). Intog det nasalt och det small på rejält efter bara 5-10min, hade nästan önskat man spänt fast sig i soffan för hela världen vibrerade.

Sen som många skriver så var minfucksen väldigt lighta om man jämför med hallisarna som var mest hästlängder det grövsta jag varit med om. Speedat och en mild eufori.

Den absolut bästa och sjukaste hallucinogenen jag testat hittils.

10/10 psychonauter!
Hahaha! Så perfekt beskrivning, stämmer väldigt bra på min första upplevelse också. Blev en jävla chock!

Älskar det senaste fetmarkerade uttrycket också, för det var fan så det kändes när det började kicka - hela världen vibrerade! När folk frågat hur 2C-B är har jag alltid förklarat att när det slår/kickar så är det som att man känner och (ibland, höga doser) hör flygplansturbiner starta upp och allt vibrerar utav satan.

Den första hallucinogena substans jag prövade var N-Ethyl-2C-B och jag kan ju säga att det blev en jävla chock! Se till att ha playlisten klar om ni ska ha någon sådan när ni trippar på 2C-B! Det kan bli svårt att använda dator/se vad man gör på datorn efter intag!

2C-B är enligt mig den roligaste "for the lulz" hallucinogenen.
Citera
2013-03-19, 00:31
  #2537
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilZer0
Hahaha! Så perfekt beskrivning, stämmer väldigt bra på min första upplevelse också. Blev en jävla chock!

Älskar det senaste fetmarkerade uttrycket också, för det var fan så det kändes när det började kicka - hela världen vibrerade! När folk frågat hur 2C-B är har jag alltid förklarat att när det slår/kickar så är det som att man känner och (ibland, höga doser) hör flygplansturbiner starta upp och allt vibrerar utav satan.

Den första hallucinogena substans jag prövade var N-Ethyl-2C-B och jag kan ju säga att det blev en jävla chock! Se till att ha playlisten klar om ni ska ha någon sådan när ni trippar på 2C-B! Det kan bli svårt att använda dator/se vad man gör på datorn efter intag!

2C-B är enligt mig den roligaste "for the lulz" hallucinogenen.
Haha japp nästa gång blir det fan att ta set/setting på ordentligt allvar, inget halvdant så man ligger där på golvet krälandes efter närmsta lian.
Citera
2013-03-21, 23:38
  #2538
Medlem
WangHaos avatar
Saknar Lapplisa.
Citera
2013-03-23, 10:45
  #2539
Medlem
Jag har varit sugen på att prova 2cb i säkert 10 år sen jag först fick höra om det. Nu fick jag möjlighet eftersom den eminente Rahad Jackson sålde på SR. 500mg dök upp med posten för ett par veckor sedan och igår var det premiär.
Jag har sysslat med hallucinogener i 20 år. Mer i vissa perioder, mindre i andra. Svamp främst, plockar några tusen varje år. Gör åt kanske 1000 per vinter, ger bort resten eller byter mot något matnyttigt. LSD använde jag mycket förr, har tagit doser iaf över 500 microgram. Dmt har jag tillverkat och provat, den spelar ju i en klass för sig. LSA finns på listan och även e, mdma, tjack och givetvis mycket röka förr i tiden. Tjack ger mig i princip ingenting, jag blir knappt påverkad av det och kan lägga mig och sova 1 timme efter sista linan. Mdma gör mig uttråkad och såsig. Tycker bara det känns smutsigt.
MEN, 2cb. Vilken jävla grej. Om min våg stämmer, den är helt ny och har upplösning 0,001, så tog jag igår 11-12mg i näsan (btw snorta inte, påslaget var bra men svedan i snoken var inte värt det, blir rövpanna nästa gång).
Det var nog min bästa drogupplevelse någonsin. Euforin piskar mdma med hästlängder, färgerna var helt underbara. Mjukt, gosigt, pirrigt och total avsaknad av noja. Jag kände tillochmed närvaro av trippentiteter. Något jag inte ens gjort på dmt. En stor vänlig fantastisk rainbow serpent rullade runt i mina cew´s. Vi sällskapade hela trippen igenom. Fantastisk upplevelse.
Kort sagt: får ni möjlighet att prova 2cb, tveka inte.
Citera
2013-03-23, 12:04
  #2540
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Jag har varit sugen på att prova 2cb i säkert 10 år sen jag först fick höra om det. Nu fick jag möjlighet eftersom den eminente Rahad Jackson sålde på SR. 500mg dök upp med posten för ett par veckor sedan och igår var det premiär.
Jag har sysslat med hallucinogener i 20 år. Mer i vissa perioder, mindre i andra. Svamp främst, plockar några tusen varje år. Gör åt kanske 1000 per vinter, ger bort resten eller byter mot något matnyttigt. LSD använde jag mycket förr, har tagit doser iaf över 500 microgram. Dmt har jag tillverkat och provat, den spelar ju i en klass för sig. LSA finns på listan och även e, mdma, tjack och givetvis mycket röka förr i tiden. Tjack ger mig i princip ingenting, jag blir knappt påverkad av det och kan lägga mig och sova 1 timme efter sista linan. Mdma gör mig uttråkad och såsig. Tycker bara det känns smutsigt.
MEN, 2cb. Vilken jävla grej. Om min våg stämmer, den är helt ny och har upplösning 0,001, så tog jag igår 11-12mg i näsan (btw snorta inte, påslaget var bra men svedan i snoken var inte värt det, blir rövpanna nästa gång).
Det var nog min bästa drogupplevelse någonsin. Euforin piskar mdma med hästlängder, färgerna var helt underbara. Mjukt, gosigt, pirrigt och total avsaknad av noja. Jag kände tillochmed närvaro av trippentiteter. Något jag inte ens gjort på dmt. En stor vänlig fantastisk rainbow serpent rullade runt i mina cew´s. Vi sällskapade hela trippen igenom. Fantastisk upplevelse.
Kort sagt: får ni möjlighet att prova 2cb, tveka inte.

Härligt! Blir avis som fan, tog en del 2-cb för några år sedan. Tycker 15 mg är lagom dos nasalt, jävlar vad det piskar igång snabbt med färgglada hallisar och den där sköna, leraktiga bodyloaden, älskar den! har testat upp till 30 mg nasalt, rekommenderas inte, visuellt blev allt bara en enda stor smet hehe och så blev jag märkbart förvirrad. Men 25-30 mg oralt är riktigt trevligt!
Citera
2013-04-05, 20:13
  #2541
Medlem
Jag tänkte prova på denna drog, efter att ha hört mycket om den i flera år har jag äntligen fått tag på 60mg 2c-b. Jag vill inte trippa speciellt lugnt, har en hel del trippar bakom mig men det råder så delade meningar om hur mycket man ska ta för en bra tripp när det kommer till 2c-b.

Jag tänkte oralt ta 30mg, vad kan jag förvänta mig utav det? Är det i underkant? Hur länge håller ruset i om det intas oralt?
Citera
2013-04-05, 20:38
  #2542
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Jag tänkte prova på denna drog, efter att ha hört mycket om den i flera år har jag äntligen fått tag på 60mg 2c-b. Jag vill inte trippa speciellt lugnt, har en hel del trippar bakom mig men det råder så delade meningar om hur mycket man ska ta för en bra tripp när det kommer till 2c-b.

Jag tänkte oralt ta 30mg, vad kan jag förvänta mig utav det? Är det i underkant? Hur länge håller ruset i om det intas oralt?
30mg är en bra dos att börja med. Jag skulle dock hellre rekommendera 15 mg nasalt och sedan när du är på väg ner 15 mg till. Du blir inte besviken, 2CB ska snortas. Spänn fast säkerhetsbältena!

OT: var hittade du 2CB? Inrikes?
Citera
2013-04-05, 20:47
  #2543
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
30mg är en bra dos att börja med. Jag skulle dock hellre rekommendera 15 mg nasalt och sedan när du är på väg ner 15 mg till. Du blir inte besviken, 2CB ska snortas. Spänn fast säkerhetsbältena!

OT: var hittade du 2CB? Inrikes?

Såpass, jag har hört att ruset är ganska kort när det kommer till att snorta det. Men jag kan nog tänkas prova att göra det med tanke på påfyllningen.

Nej, ifrån SR som allt annat idag.
Citera
2013-04-05, 20:56
  #2544
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Jag tänkte prova på denna drog, efter att ha hört mycket om den i flera år har jag äntligen fått tag på 60mg 2c-b. Jag vill inte trippa speciellt lugnt, har en hel del trippar bakom mig men det råder så delade meningar om hur mycket man ska ta för en bra tripp när det kommer till 2c-b.

Jag tänkte oralt ta 30mg, vad kan jag förvänta mig utav det? Är det i underkant? Hur länge håller ruset i om det intas oralt?

30 mg är en bra dos oralt. Släng på 5-10 mg extra om du vill va riktigt säkert på att det blir riktigt bra drag. Annars får man en jädrans fart på 15-20 nasalt, även om det är klart kortare rus. Svider sate men den kraftiga onseten är en speciell upplevelse. Om du vill ha riktig chock, kör uppåt 30 nasalt, då blir det att åka av. Oralt håller det som standartryptamin-RCs tycker jag, dvs. peak på 1,5-2h +/- 1h.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in